its something...quote:
gewoon pubg spelenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ah, ik vind dit deel wel heel fijn spelen (multiplayer) en ik wil Blackout ook wel meer gaan spelen om beter te worden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:05 schreef Black-Hole het volgende:
twitter:SkillUpYT twitterde op woensdag 24-10-2018 om 10:11:47For those buying a physical copy of #RedDeadRedemption2, I can confirm that the installation process takes around 1.5-2 hours. This is because you are copying the ENTIRE contents of one disc to your HDD, and the second disc is used while playing the game. Plan accordingly. reageer retweet
Bevalt Odyssey goed?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk Tomb Raider willen ruilen tegen Odyssey, maar dat liep niet echt storm op Marktplaats en bij CEX was ie inmiddels nog maar 27 euro waard in cash (paar dagen daarvoor nog 40).
Toen kon ik TR ruilen tegen BO4 en BO4 had ik binnen een uur weer verkocht voor 50 euro![]()
Van dat geld Odyssey en een een kratje bier gekocht
Blackout is veel beter. De nieuwe BR-standaard.quote:
jezusquote:
PC MASTER RACEEEEEEEE Šmmarsuquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is lastig op een PS4 Pro of Switch.
Ja ja zit me maar weer lekker te maken, en dan koop ik m en valt ie kneiter hard tegen zekerquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Blackout is veel beter. De nieuwe BR-standaard.
Het is gewoon Fortnite/PUBG maar dan met een AAA-budget en een CoD-sausje. Die ¤60 die je neerlegt voor Black Ops 4 is gewoon voor Blackout wat mij betreft. De gewone PVP en zombieshizzle kan mij persoonlijk gestolen worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja ja zit me maar weer lekker te maken, en dan koop ik m en valt ie kneiter hard tegen zeker
Dat sowieso. Maand na release toch? En dan eerst een bčta.quote:We moeten maar RDR2 battle royale spelen dan
Zie ze volgend jaar de onderdelen nog wel los verkopen tegen een meerprijs, 25 euro per stuk ofzo. Zou Blackout wel willen kopen, maar daar alleen heb ik geen 60 voor overquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is gewoon Fortnite/PUBG maar dan met een AAA-budget en een CoD-sausje. Die ¤60 die je neerlegt voor Black Ops 4 is gewoon voor Blackout wat mij betreft. De gewone PVP en zombieshizzle kan mij persoonlijk gestolen worden.
Jep maand erna ofzo komen de eerste RDR online dingenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is gewoon Fortnite/PUBG maar dan met een AAA-budget en een CoD-sausje. Die ¤60 die je neerlegt voor Black Ops 4 is gewoon voor Blackout wat mij betreft. De gewone PVP en zombieshizzle kan mij persoonlijk gestolen worden.
[..]
Dat sowieso. Maand na release toch? En dan eerst een bčta.
vigilante 8quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:37 schreef dud0r het volgende:
Wanneer gaan ze weer eens een nieuwe vigilante 8 uitbrengen? Dat was een leuke game.
En ik wil een Tombi/a op de ps4!
Welke versie van Re2make zal ik eens halen?
Snap ik wel, het is ook gewoon weinig content voor 60 euro. Die Black Ops pass was ook wel weer een trieste start van die geldwolven bij Activision. Alleen het enige gemis voor mij persoonlijk zijn dan vier skins in Blackout, dat boeit me niet. De overige inhoud van die pass is alleen maar shit voor de gewone PVP die me niet interesseert (desalniettemin belachelijk, 12(!) maps achter een betaalpas).quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:35 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zie ze volgend jaar de onderdelen nog wel los verkopen tegen een meerprijs, 25 euro per stuk ofzo. Zou Blackout wel willen kopen, maar daar alleen heb ik geen 60 voor over
Ja continu, ik was echt lang op zoek naar iets om te spelen voordat RDR2 komt. Uiteindelijk gelukt met Stick of Truth die ik nog had liggen, erg vermakelijke game.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:10 schreef Jimbo het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook dat je een game opstart en eigenlijk helemaal geen zin er in hebt maar het puur speelt tegen de verveling ofzo
Ik heb echt de hele week al (heb ik wel vaker) dat ik iets opstart, 5 min speel en dan denk van ... meh...
Gister ook met origins, eigenlijk een uur zitten spelen met tegenzin, puur omdat ik niet wist wat ik anders kon doen
Vaak zatquote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:10 schreef Jimbo het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook dat je een game opstart en eigenlijk helemaal geen zin er in hebt maar het puur speelt tegen de verveling ofzo
Ik heb echt de hele week al (heb ik wel vaker) dat ik iets opstart, 5 min speel en dan denk van ... meh...
Gister ook met origins, eigenlijk een uur zitten spelen met tegenzin, puur omdat ik niet wist wat ik anders kon doen
Dit had ik aan het eind met Rise of the Tomb Raider. Tot aan het einde van het verhaal vond ik het een zeer toffe game en ging ik 100% voor de platinum. Eenmaal uitgespeeld heb ik de game nog 2x opgestart maar eigenlijk met tegenzin zitten spelen voor 30/40 minuten, had nergens meer zin in.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:10 schreef Jimbo het volgende:
Ga wat nuttigs doen met je tijd jongeequote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:10 schreef Jimbo het volgende:
maar, ik werk al vanuit thuis.....quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ga wat nuttigs doen met je tijd jongee
Daag jezelf thuis net zo uit als op je werk (en ervaar méér vrije tijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |