abonnement Unibet Coolblue
pi_182654714
verzekeringsarts van het uwv adviseert mij om een vervroegde wia uitkering aan te vragen. Wat zou de reden hierachter kunnen zijn? Vervroegde w1a uitkering aanvragen wordt zover ik het weet vaak afgewezen, 90% van alle aanvragen. Waarom zouden ze mij dan adviseren omdat aan te vragen?

Ze zijn van mening dat ik ''complexe psychiatrische stoornis'' zou hebben waarbij psychiaters mij weigeren voor behandeling omdat het probleem zeer complex zou zijn. Er is dus geen therapie ingang gezet omdat ze mij weigeren voor behandeling.

Ik ben nu sinds 1 jaartje in de ziektewet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 21-10-2018 20:44:22 ]
pi_182654797
Punteritus?

Maar zonder enige info is het voor ons nog meer gissen dan voor jou.

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2018 20:17:49 ]
  zondag 21 oktober 2018 @ 20:17:40 #3
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182654825
Vraag de desbetreffende arts om tekst en uitleg zou ik zeggen.

Btw, je mag wel even alle typfouten uit je op halen. Zo is het echt niet te lezen.
  zondag 21 oktober 2018 @ 20:19:46 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_182654878
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:17 schreef Trashcanman het volgende:
Vraag de desbetreffende arts om tekst en uitleg zou ik zeggen.

Btw, je mag wel even alle typfouten uit je op halen. Zo is het echt niet te lezen.
Ik vermoed dat de typefouten expres zijn, zodat ze niet bovenkomen in de zoekresultaten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_182655129
Ze hebben sinds 1 jaartje alles eraan gedaan om mij onder behandeling van een psychiater te brengen maar dat is ze niet gelukt doordat psychiaters mij telkens afwijzen voor behandeling. Ik heb een vermoeden dat de u.wv hierdoor in de problemen komt en dat het dus in hun nadeel is als iemand geen behandeling krijgt. Anders zouden ze niet zoveel moeite doen. Enige wat ze zeggen is behandeling therapie , behandeling en nog is therapie.
pi_182655452
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de typefouten expres zijn, zodat ze niet bovenkomen in de zoekresultaten.
Denk het ook. Het zijn ook wel de kernwoorden die onleesbaar zijn gemaakt.
Somebody that I used to know
pi_182655510
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:37 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Denk het ook. Het zijn ook wel de kernwoorden die onleesbaar zijn gemaakt.
Ik vertrouw artsen niet. Vandaar ook mijn vraag of ik dat wat de arts zou willen zou moeten opvolgen of niet. Ik heb een vermoeden dat ik in de val word gelokt met die vervroegde w.ia aanvraag. I don't trust em. Waarom haasten? Zover ik weet is zi.ektewet 2 jaar en dan pas w.ia aanvragen.
  zondag 21 oktober 2018 @ 20:40:28 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_182655540
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:39 schreef conwisfo het volgende:

[..]

Ik vertrouw artsen niet. Vandaar ook mijn vraag of ik dat wat de arts zou willen zou moeten opvolgen of niet. Ik heb een vermoeden dat ik in de val word gelokt met die vervroegde w.ia aanvraag. I don't trust em. Waarom haasten? Zover ik weet is zi.ektewet 2 jaar en dan pas w.ia aanvragen.
Waarom vertrouw je artsen niet? En waarvoor willen ze je wel/niet behandelen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_182655562
Waarschijnlijk omdat ze niet de verwachting hebben dat je binnen nu en nog een jaar wel kans op genezing hebt. Dus dan kan je maar beter alvast beginnen met aanvragen.
Somebody that I used to know
pi_182655729
https://www.werkbalanz.nl(...)roegde-wia-aanvraag/

Hier staan ook voordelen in genoemd.
Somebody that I used to know
pi_182655857
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom vertrouw je artsen niet? En waarvoor willen ze je wel/niet behandelen?
Ze beweren dat ik ziek ben. Maar dat is dus niet het geval. Ze proberen mij ervan te overtuigen dat ik wél ziek zou zijn. Vooral op dat punt zijn ze gefocust.

Waarom de psychiaters mij niet accepteren voor behandeling snap ik zelf ook niet. Ik zelf wil niet behandeld worden omdat ik me ook niet ziek voel en ook niet ben. Dus dat komt me dan wel goed uit.
  zondag 21 oktober 2018 @ 20:51:19 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_182655927
Jij hebt hier al eerder over gepost maar niet onder deze naam.
pi_182655940
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:49 schreef conwisfo het volgende:

[..]

Ze beweren dat ik ziek ben. Maar dat is dus niet het geval. Ze proberen mij ervan te overtuigen dat ik wél ziek zou zijn. Vooral op dat punt zijn ze gefocust.

Waarom de psychiaters mij niet accepteren voor behandeling snap ik zelf ook niet. Ik zelf wil niet behandeld worden omdat ik me ook niet ziek voel en ook niet ben. Dus dat komt me dan wel goed uit.
Wat is de diagnose dan bro
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_182656042
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Wat is de diagnose dan bro
Op papier staat psychotische stoornis. Ik werd met dwang opgenomen 1.5 jaar terug.
pi_182656061
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij hebt hier al eerder over gepost maar niet onder deze naam.
Ja klopt, ik kan ff niet op zijn andere username komen..
pi_182656063
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij hebt hier al eerder over gepost maar niet onder deze naam.
Nee hoor. Dit is de eerste keer dat ik lid ben geworden van een forum.
  Licht Ontvlambaar zondag 21 oktober 2018 @ 20:56:49 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182656110
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:49 schreef conwisfo het volgende:

[..]

Ze beweren dat ik ziek ben. Maar dat is dus niet het geval. Ze proberen mij ervan te overtuigen dat ik wél ziek zou zijn. Vooral op dat punt zijn ze gefocust.

Waarom de psychiaters mij niet accepteren voor behandeling snap ik zelf ook niet. Ik zelf wil niet behandeld worden omdat ik me ook niet ziek voel en ook niet ben. Dus dat komt me dan wel goed uit.
als je niet ziek bent, waarom accepteer je dan een ziektewetuitkering?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_182656195
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

als je niet ziek bent, waarom accepteer je dan een ziektewetuitkering?
Dat moest van mijn oom , ik woon in bij me tante en oom. Ook daarover had ik discussie met ze gehad doordat ik me helemaal niet ziek voel. Vreemd genoeg werd het geaccepteerd.
pi_182656301
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:55 schreef conwisfo het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit is de eerste keer dat ik lid ben geworden van een forum.
WGR / Heb je recht

Nee hoor..
pi_182656328
Ja in 9 van de 10 gevallen gewoon het advies can een arts opvolgen. Het feit day je Zelf aangeeft geprobeerd te hebben om onder behandeling van een psychiater te komen strookt niet met je stelling niet ziek te zijn. En daarbij het feit dat je artsen niet vertrouwd is een symptoom van je psychotische aandoening. Dus blijkbaar hebben ze het behoorlijk aan het rechte eind. Dus hup aanvragen die hap, je kunt maar vast beginnen
pi_182656403
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 21:04 schreef tetsuo-shima het volgende:
Ja in 9 van de 10 gevallen gewoon het advies can een arts opvolgen. Het feit day je Zelf aangeeft geprobeerd te hebben om onder behandeling van een psychiater te komen strookt niet met je stelling niet ziek te zijn. En daarbij het feit dat je artsen niet vertrouwd is een symptoom van je psychotische aandoening. Dus blijkbaar hebben ze het behoorlijk aan het rechte eind. Dus hup aanvragen die hap, je kunt maar vast beginnen
Dat moest ik doen van hun anders zouden ze me inkomen stoppen. En aanvragen , i don't trust em. Je kan toch ook een aanvraag doen einde van de ziekte wet? Waarom die haast dat begrijp ik niet. Ik vermoed dat er bepaalde dingen afspelen wat ze mij niet hebben verteld waarbij het nadelig kan zijn voor mij.
pi_182656474
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 21:03 schreef madam-april het volgende:

[..]

WGR / Heb je recht

Nee hoor..
Heb het klein beetje doorgenomen. Die shit wat hij of zij daar verteld komt niet overeen met hoe mijn leven in elkaar zit. Vooral die moord shit klinkt als onzin. Ik ben niet gewelddadig en heb gelukkig zulke gedachtes niet.
pi_182656531
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 21:03 schreef madam-april het volgende:

[..]

WGR / Heb je recht

Nee hoor..
Die persoon woont bij zijn ouders, TS bij zijn oom en tante.

En ik gok dat het geen hele exclusieve situatie is, dus dat er best meer mensen met dezelfde vraag rondlopen.

Maar misschien kan TS tips uit dat topic halen.
Somebody that I used to know
pi_182656554
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 21:04 schreef tetsuo-shima het volgende:
Ja in 9 van de 10 gevallen gewoon het advies can een arts opvolgen. Het feit day je Zelf aangeeft geprobeerd te hebben om onder behandeling van een psychiater te komen strookt niet met je stelling niet ziek te zijn. En daarbij het feit dat je artsen niet vertrouwd is een symptoom van je psychotische aandoening. Dus blijkbaar hebben ze het behoorlijk aan het rechte eind. Dus hup aanvragen die hap, je kunt maar vast beginnen
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_182656705
Waarom hebben ze haast met dat aanvraag gedoe? Waarom wachten ze niet rustig die 2 jaar af , of nu nog een jaartje dus. Ik vermoed dat het nadelig zal zijn voor mij. Ik geloof er niet in dat deze mensen die willen dat ik een vervroegde aanvraag doe , dat zij dat voor mijn best wil aangeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')