quote:Op zondag 11 november 2018 19:07 schreef YokiKater het volgende:
Sorry lieve mens0n, het spijt mij oprecht.
Ja echt wat denkt 'ie hier nou te willen bereiken ...quote:Op zondag 11 november 2018 19:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er even voor zorgen dat hij inderdaad volgend jaar geen stoeltje heeft
Roep ook even wat over Hamilton nu dan, misschien dat Stroll hem bij hem er in kan parkeren ofzo.quote:Op zondag 11 november 2018 19:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar ik wil echt heel graag in de top 10 van de manager eindigen
Ban!quote:Op zondag 11 november 2018 19:03 schreef YokiKater het volgende:
Dit is wel weer zo'n moment dat alles goed en perfect uitpakt, mensen helemaal blij, alles.. en dan zomaar uit het niets.. plop, alles uit; DNF.
Hamilton is een legende, de maestro, alles (quote:Op zondag 11 november 2018 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roep ook even wat over Hamilton nu dan, misschien dat Stroll hem bij hem er in kan parkeren ofzo.
Lul.quote:Op zondag 11 november 2018 19:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hamilton is een legende, de maestro, alles (), een ontzettende lul..maar moet wel even winnen of p2 pakken, Ferrari (al ruim 30 jaar fan) moet even uitvallen en RBR ook. Ok, groetjes.
Stiekem ben ik een hele lieve jongen, dat weet je heus wel. Het gaat mij nu puur om de F1 manager. Heb jij nog geld op iemand gezet?quote:
Nope! Nada. Noppes.quote:Op zondag 11 november 2018 19:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een hele lieve jongen, dat weet je heus wel. Het gaat mij nu puur om de F1 manager. Heb jij nog geld op iemand gezet?
Als ik die linkervoorband van Lewis zo zie gaat die straks ook nog moeten stoppen.quote:Op zondag 11 november 2018 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat rijdt hij niet meer goed. Benieuwd wat KimiGod gaat doen.
quote:Op zondag 11 november 2018 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik die linkervoorband van Lewis zo zie gaat die straks ook nog moeten stoppen.
Terecht, maar wel wat mild.quote:Op zondag 11 november 2018 19:23 schreef YokiKater het volgende:
10 seconden penalty voor Ocon, terecht.
Het is een stop and go, wellicht dat hij er ook nog punten op zijn licentie voor krijgt, maar dat doet alleen pijn als hij volgend jaar ook een stoeltje heeft.quote:
mild wil ik het niet noemen, maar het helpt max natuurlijk helemaal niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |