abonnement Unibet Coolblue
pi_182651212
Bij deze bied ik mijn zeldzame zachtgroene 3-zits Harvink bank aan. Ik heb 'm zelf denk ik nu 16 jaar. Gekocht toen ik nog bij m'n ouders woonde, omdat 'ie toen al een mooie retro look had. Het is dus een prototype van Harvink, er zijn er totaal maar 10 van gemaakt. Het bewijs heb ik in de mail staan.

Het liefst zou ik 'm laten opknappen, maar daar heb ik helaas het geld en de kennis niet voor. Ik wil 'm wel houden, maar m'n vriendin vindt het tijd worden dat 'ie weg gaat (lees: ze vindt 'm niet mooi ;( ). Het zijn wat aparte kussens, omdat er latjes hout in verwerkt zijn (bij de sleuven). Dus het is echt voor de handige stoffeerder!

Hij is geheel compleet. Dus 3 grote kussens (dienen dus opgeknapt te worden), 2 kleine kussentjes voor op de hoeken en onderzetters voor het frame. Het is een vrij degelijke bank, maar hij kraakt wel wat door het stalen frame. Hij is geheel demontabel, maar je hebt er wel een grote auto voor nodig. Eventueel kan ik 'm ook bezorgen, maar alleen bij vooraf betaling en vergoeding van tijd + brandstof.

Hij is ongeveer 100cm diep en 225cm breed. En nogmaals: het is dus een opknapper! Check de foto's goed.

Vraagprijs: 200 euro.

Af te halen in Hoorn Nh.
















[ Bericht 0% gewijzigd door LoveAtFirstDrive op 21-10-2018 17:26:22 ]
pi_182903684
Jammer dat ie in Hoorn staat :(
pi_182907529
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 18:57 schreef ColtZ40 het volgende:
Jammer dat ie in Hoorn staat :(
Ik kan 'm brengen eventueel (heb een aanhanger). Welke regio zit je?
pi_182914544
Eindhoven :D
pi_182922991
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 08:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Eindhoven :D
Kom ik morgen nog langs met de werkbus, maar die zit helaas vol :P
Maar we kunnen vast wel wat regelen als je echt interesse hebt? Je kunt me een pb'tje sturen.
pi_183097606
Upje! Levering mogelijk voor brandstofkosten. Maar alleen bij vooruit betalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')