heet ze Metaal ?quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Als Lotus Metaal lacht is het net een kapotte Opel startmotor.
quote:
Ik ga Beavis en Butthead nog eens monteren onder haar audio .....quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Als Lotus Metaal lacht is het net een kapotte Opel startmotor.
quote:
Ze bedoelt eigenlijk dat ze in de cadeautjes heeft geloofd.quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel heeft tot haar 15e in Sinterklaas geloofd
is dit achterlangs ?quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:35 schreef Bonken het volgende:
Goeie streams voor zaterdagnacht![]()
[ afbeelding ]
Mama Shell kijk je mee?
Standaard is ook met een dquote:Op zondag 21 oktober 2018 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik doe het standaard met een d.
GVD ...quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:35 schreef sjampoeh het volgende:
Tim z'n moeder zei al heel vroeg datniet bestond
En toen ze 16 werd en ze wist dat ze 15 jaar belazerd was met de Sint, ging ze gekraakt wonenquote:Op zondag 21 oktober 2018 02:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel heeft tot haar 15e in Sinterklaas geloofd
Lijkt er wel op, de gemakkelijkste manier, als je er niet bovenop kan liggen rampetampen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is dit achterlangs ?
waarom wil ik dat weten
ah nu is de cirkel rondquote:Op zondag 21 oktober 2018 02:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En toen ze 16 werd en ze wist dat ze 15 jaar belazerd was met de Sint, ging ze gekraakt wonen
Door de hormonen in de melk.quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mannen krijgen borsten omdat ze teveel melk drinken ....
quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mannen krijgen borsten omdat ze teveel melk drinken ....
quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Mannen krijgen borsten omdat ze teveel melk drinken volgens Lotus
Het is bijna een tegeltje, WTF....quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Mannen krijgen borsten omdat ze teveel melk drinken volgens Lotus
ze bedoelde dat er teveel hormonen in producten zitten, ze is in de war met kip denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2018 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het is bijna een tegeltje, WTF....
Jazeker, maar wel nummer 1 wat betreft de vrouwen die er nu inzitten ...quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Lotus: boter heeft plantaardig vet en vleesaardig vet, las is ook alWat een tiepje....
Kip zeker, geen idee of het ook in koemelk zit. Zal me echter niets verbazen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze bedoelde dat er teveel hormonen in producten zitten, ze is in de war met kip denk ik
Gerrit kreeg vast een ZC.quote:
Ik wacht het nog even af, heb mij al eerder vergist.quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, maar wel nummer 1 wat betreft de vrouwen die er nu inzitten ...
Ah je bedoelde een PCquote:
Ze heeft je gelezen denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:46 schreef Zeyina het volgende:
Een Fok lezer? Lotus.
Ik schreef vorige week of zo dat ik me afvroeg waarom artiesten van House of Talent nog niet in Utopia zijn geweest
Ja. Ik hoorde het ook. Maar toen ik hem wilde typen was ik alweer kwijt, wat ze nu ook weer zeiquote:Op zondag 21 oktober 2018 02:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Merel: "ik viel tussen wal en kant""
Wal en schip tochquote:Op zondag 21 oktober 2018 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tussen wal en kant, is dat een tegeltje?
Jawel, want het is tussen kant en wal ...
😉😁quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar dan klopt het jaartal wel toch ?
”wal en schip”.... het raakt kant noch walquote:Op zondag 21 oktober 2018 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tussen wal en kant, is dat een tegeltje?
Jawel, want het is tussen kant en wal ...
quote:
Ze heeft ook in Spanje gewoond blijkbaar. Staat op haar FBquote:Op zondag 21 oktober 2018 02:51 schreef sjampoeh het volgende:
heb niet alles meegekregen, ze kon niet haar opleiding betalen (ze woonde vanaf haar 16e in een kraakpand) ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Had ze maar een sugar daddy moeten nemen, schijnt in te zijn bij studentes tegenwoordigquote:Op zondag 21 oktober 2018 02:51 schreef sjampoeh het volgende:
heb niet alles meegekregen, ze kon niet haar opleiding betalen (ze woonde vanaf haar 16e in een kraakpand) ?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft ook in Spanje gewoond blijkbaar. Staat op haar FB
Ze kwam ook Spaans pratend binnenja dat hoorde ik dan weer wel. ze is daarna naar gran canaria verhuisd. zit wel een heel verhaal achter lotusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 02:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
”wal en schip”.... het raakt kant noch wal
[..]
Ze kwam ook Spaans pratend binnenZe praat wat Italiaans ook, ze zegt regelmatig Scuze? Vanmiddag dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
behoorlijkquote:Op zondag 21 oktober 2018 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik luister, en hoor echt Charlotte als Merel spreekt ....
[..]
Ze kwam ook Spaans pratend binnenja Brandon schrok zich rot, daar ging zijn popi talenknobbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
quote:
Was niet van Sjon ... ?quote:Op zondag 21 oktober 2018 03:45 schreef formule het volgende:
Mike molt een stoeltje voor het kampvuur
Prachtig hoe ze hem confronteert met zichzelf en hem niet weg laat komen met gewauwel over waarin waarheen waarvoor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |