abonnement Unibet Coolblue
pi_182638724
Hallo,

Ik ben 21 en na veel praten op een dating app gaan we binnenkort een keer samen wat drinken.

Maar nu komt het. Aangezien ik nooit met een meisje heb afgesproken vraag ik me af hoe begroet je haar.

Gewoon hoi?

En waar zouden jullie het over hebben gewoob sport vrienden etc?

En als het klikt kan je aan het einde haar nummer vragen?

Als zij met ov komt em je merkt dat het klikt kan je dan voorstellen om haar naar huis te brengen. Of is dat not done?

Andere tips zijn ook welkom.
pi_182639718
elke meisje vind het leuk als je oprecht intresse in haar hebt, dus vraag gewoon aan haar waar je nieuwgierig naar bent :) dan kom je al een heel eind
pi_182639744
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 00:34 schreef possetje het volgende:
elke meisje vind het leuk als je oprecht intresse in haar hebt, dus vraag gewoon aan haar waar je nieuwgierig naar bent :) dan kom je al een heel eind
elk meisje heeft een andere gebruiksaanwijzing, dus elke man is wel eens de fout ingegaan om iets te vragen wat je beter niet had kunnen vragen
pi_182641082
Sowieso hoi.

Maak verder gewoon plezier samen. Besef dat je elkaar leert kennen en dat het niet perfect hoeft te zijn, voor jou niet en voor haar niet. Als het klikt dan klikt het, zo niet dan niet.

Wees niet bang te vragen naar wat zij wil. Bijvoorbeeld zo simpel als: 'Hey, wil je dat ik je naar huis breng?'. Zo ja dan ja, zo niet dan niet.

Dank je wel voor de fijne avond en wel thuis. ;)
1 + 1 = blauw
  zondag 21 oktober 2018 @ 02:04:01 #5
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182641159
Klinkt een beetje of je uit het klooster bent ontsnapt waar je na je geboorte te vondeling werd gelegd. Alsof je nooit eerder een woord hebt gewisseld met een vrouw of meisje.

Doe gewoon zoals je ook met andere vrouwen praat en laat de rest vanzelf komen. Als je niks plant kun je ook niet teleurgesteld worden, zoals met je scenario "haar thuisbrengen".
pi_182641276
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 02:04 schreef Lunatiek het volgende:
Klinkt een beetje of je uit het klooster bent ontsnapt waar je na je geboorte te vondeling werd gelegd. Alsof je nooit eerder een woord hebt gewisseld met een vrouw of meisje.

Doe gewoon zoals je ook met andere vrouwen praat en laat de rest vanzelf komen. Als je niks plant kun je ook niet teleurgesteld worden, zoals met je scenario "haar thuisbrengen".
ja of je komt zelf uit klooster , daarom weet je het precies zo te vertellen ja hoi
pi_182641283
Jezelf zijn. Oprecht. zeggen datje het spannend vind, kan het ijs al breken!
pi_182641322
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 02:04 schreef Lunatiek het volgende:
Als je niks plant kun je ook niet teleurgesteld worden
als je nix plant heb je gelukkig een lekker leeg hoofd, maar niet iedereen heeft dat helaas .. :(
pi_182646723
het beste is om op de eerste date voor te stellen ieders 500 mg MDMA te klappen en dan zien waar het schip strandt jatogggg
pi_182648057
Meeste begroetingen zijn drie zoentjes of een knuffel ofzo is mijn ervaring.
The show must go on
  zondag 21 oktober 2018 @ 16:45:48 #11
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182650605
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 01:57 schreef Kamina het volgende:
Sowieso hoi.

Maak verder gewoon plezier samen. Besef dat je elkaar leert kennen en dat het niet perfect hoeft te zijn, voor jou niet en voor haar niet. Als het klikt dan klikt het, zo niet dan niet.

Wees niet bang te vragen naar wat zij wil. Bijvoorbeeld zo simpel als: 'Hey, wil je dat ik je naar huis breng?'. Zo ja dan ja, zo niet dan niet.

Dank je wel voor de fijne avond en wel thuis. ;)
Dit ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182651158
-Hoi met een knuffel of drie kusjes.
-Praat over hetgeen wat jij over haar wil weten en onderwerpen die jij of jullie beiden interessant vinden.
-Wees niet bang om emoties te tonen.
-Ja, je kunt haar vragen of ze naar huis gebracht wil worden.
-Afscheid met een knuffel of als het moment er is: een zoen.
pi_182652799
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 17:17 schreef Cockwhale het volgende:
-Hoi met een knuffel of drie kusjes.
-Praat over hetgeen wat jij over haar wil weten en onderwerpen die jij of jullie beiden interessant vinden.
-Wees niet bang om emoties te tonen.
-Ja, je kunt haar vragen of ze naar huis gebracht wil worden.
-Afscheid met een knuffel of als het moment er is: een zoen.
Je bedoeld een zoen like op de mond?

hoe kan je aan haar zien dat ze dat zou willen dan? want komt raar over als ik denk dat ze het wel maar het uiteindelijk niet zo is.
pi_182652897
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 18:33 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Je bedoeld een zoen like op de mond?

hoe kan je aan haar zien dat ze dat zou willen dan? want komt raar over als ik denk dat ze het wel maar het uiteindelijk niet zo is.
Begroeten met standaard drie zoenen, niet op de mond.
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:42:55 #15
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182652953
Groeten met een knuffel en 'goed je te zien' of eventueel een complimentje over haar outfit.

Veel vragen stellen, goed luisteren en daarop inhaken. Vooral door zelf ook interessante inzichten te geven voorkom je dat het een interview wordt, maar probeer te zorgen dat zij meer praat dan jij.

Nummer vragen kan sowieso. Ik vind het opvallend dat je dat überhaupt nog niet hebt gedaan. Ik zou sowieso het nummer vragen voor de afspraak, want dat is handiger om elkaar te kunnen bereiken.

Natuurlijk is het niet not done om haar af te zetten. Zeker voorstellen als het klikt.
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:45:12 #16
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182652978
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 18:33 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Je bedoeld een zoen like op de mond?

hoe kan je aan haar zien dat ze dat zou willen dan? want komt raar over als ik denk dat ze het wel maar het uiteindelijk niet zo is.
Ben je wel eens op een verjaardag geweest? of heb je wel eens een hand uitgestoken?
Je maakt het veel groter dan het is en dat werkt in je nadeel..

Een topic is dan ook niet nodig.. (wel over het verloop en helemaal over de afloop natuurlijk..)
Neem een bloemetje, een haring.. of frikandel speciaal voor haar mee.. of iets anders waarvan je denkt dat ze het wel leuk zal vinden..
pi_182653036
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 18:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Begroeten met standaard drie zoenen, niet op de mond.
zo ver was ik ook.
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:49:45 #18
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_182653047
"Hoi, neuken?" werkt altijd!
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:50:36 #19
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182653064
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:33 schreef Kokoswater het volgende:
Meeste begroetingen zijn drie zoentjes of een knuffel ofzo is mijn ervaring.
Bij iemand die je nooit hebt gezien?! Alleen al zij ermee begint erin meegaan.
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:51:42 #20
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182653081
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2018 18:45 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ben je wel eens op een verjaardag geweest? of heb je wel eens een hand uitgestoken?
Je maakt het veel groter dan het is en dat werkt in je nadeel..

Een topic is dan ook niet nodig.. (wel over het verloop en helemaal over de afloop natuurlijk..)
Neem een bloemetje, een haring.. of frikandel speciaal voor haar mee.. of iets anders waarvan je denkt dat ze het wel leuk zal vinden..
Nou ja, zeker als je wat verlegen bent van jezelf kan er even over nadenken best nut hebben. Anders krijg je zo een awkward 'hoi' waarbij je elkaar niet aanraakt en is de toon gelijk gezet, op een negatieve manier. Niet dat er dan verder niks van kan komen, maar het is niet ideaal.
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:53:09 #21
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182653104
quote:
14s.gif [b]Op zondag 21 oktober 2018 18:45 schreef Zolderkamer
Neem een bloemetje, een haring.. of frikandel speciaal voor haar mee.. of iets anders waarvan je denkt dat ze het wel leuk zal vinden..
Of iets dat je kunt delen. Zakje m&ms of zo.
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:54:22 #22
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182653114
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 18:51 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Nou ja, zeker als je wat verlegen bent van jezelf kan er even over nadenken best nut hebben. Anders krijg je zo een awkward 'hoi' waarbij je elkaar niet aanraakt en is de toon gelijk gezet, op een negatieve manier. Niet dat er dan verder niks van kan komen, maar het is niet ideaal.
Oh maar dat breng je dan toch ter sprake:

"Nou staan we hier met een rood hoofd te stamelen, je mag ook wegrennen hoor" of iets in die trant..
En zie daar.. het eerste lachje staat op haar gezicht.. en het ijs gebroken (of ze rent echt weg.. maar das dan ook wel lekker helder)
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:55:41 #23
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182653128
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 18:53 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Of iets dat je kunt delen. Zakje m&ms of zo.
Spaghetti ja!
Nee zou ik niet doen.. het is veel leuker om haar te zien zwoegen om te bedenken wat ze ermee aanmoet.. 8-)
  zondag 21 oktober 2018 @ 19:02:45 #24
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182653227
Ik ben trouwens geen fan van bloemen zelf. Want dan zit zij daar vervolgens mee. Bloemen zijn echt meer iets van de tijd waarin je iemand standaard op kwam halen bij haar thuis voor de date. Dan kon ze die eerst even in het water zetten en dan achterop je tomos stappen.

Een broodje haring daarentegen is wel een winnaar. Moet ze wel net behoren tot de (steeds kleiner wordende) groep die haring waardeert. :P

quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2018 18:54 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh maar dat breng je dan toch ter sprake:

"Nou staan we hier met een rood hoofd te stamelen, je mag ook wegrennen hoor" of iets in die trant..
En zie daar.. het eerste lachje staat op haar gezicht.. en het ijs gebroken (of ze rent echt weg.. maar das dan ook wel lekker helder)
Klopt, dat is best een goede. Maar ook dat vereist een bepaalde mate van spontaniteit natuurlijk. De schroom die komt kijken bij weinig positieve ervaring met het andere geslacht remt de spontaniteit vaak wat af.
  zondag 21 oktober 2018 @ 19:06:28 #25
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182653274
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 19:02 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van bloemen zelf. Want dan zit zij daar vervolgens mee. Bloemen zijn echt meer iets van de tijd waarin je iemand standaard op kwam halen bij haar thuis voor de date. Dan kon ze die eerst even in het water zetten en dan achterop je tomos stappen.

Een broodje haring daarentegen is wel een winnaar. Moet ze wel net behoren tot de (steeds kleiner wordende) groep die haring waardeert. :P

[..]

Klopt, dat is best een goede. Maar ook dat vereist een bepaalde mate van spontaniteit natuurlijk. De schroom die komt kijken bij weinig positieve ervaring met het andere geslacht remt de spontaniteit vaak wat af.
Daarom juist ook een ontzettend grote bos.. *) of gewoon drie losse bloempjes en je vraagt de bediening om een glaasje water waar je ze in zet.. (vergeet ze nooit weer)

Ja maar spontaniteit.. gewoon schijt hebben en doen wat je denkt dat goed is.. dan ben je jezelf (maar je moet dus niet heel spontaan gaan doen als je dat anders ook niet bent)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')