abonnement bol.com Unibet Coolblue
  One tough cookie zondag 21 oktober 2018 @ 23:28:26 #51
169210 liesje1979
pi_182660321
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:23 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het al kwalijk dat die foto’s niet zijn gekeurd voordat ze de shifts in gaan. Ik dacht dat altijd alle opdrachten afgekeurd zouden worden als er mensen herkenbaar op stonden 🤔
Die bilspleet was wel onherkenbaar. :D Die kinderen leken nog net niet te poseren.
pi_182660950
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mja lastig wel, ik zou bijvoorbeeld nooit een screenshot van een hele pagina posten, waarop dus ook de vragen staan. Of een screenshot van een gewone opdracht,. Maar in feite is dan alles niet toegestaan want we roepen hier ook van alles over vergoedingen en ik lees ook wel eens hoe bepaalde chatberichten met medewerkers verlopen. Ik vond dit eigenlijk best onschuldig.
Dat oordeel is natuurlijk aan roamler! Ik heb geen idee verder.
pi_182661920
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mja lastig wel, ik zou bijvoorbeeld nooit een screenshot van een hele pagina posten, waarop dus ook de vragen staan. Of een screenshot van een gewone opdracht,. Maar in feite is dan alles niet toegestaan want we roepen hier ook van alles over vergoedingen en ik lees ook wel eens hoe bepaalde chatberichten met medewerkers verlopen. Ik vond dit eigenlijk best onschuldig.
Waarom zouden we hier niet mogen discussiėren over opdrachten en (te lage) vergoedingen? Daar is toch niets mis mee? En als iemand hier een chatbericht heeft verstuurd en er wordt niet naar behoren op gereageerd mag je dat hier toch gewoon zeggen...en waarom zou iemand een opdracht niet mogen screenshotten? Alles wat je nu noemt is toch wat anders dan herkenbare mensen hier posten. Mij maakt het voorderest niet uit, maar het is niet echt te vergelijken.😂
  maandag 22 oktober 2018 @ 07:53:34 #54
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_182664307
Waarom wilt smartspotter Kentekens en papieren van Auto's geregistreerd in Luxumburg?
pi_182664480
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 07:53 schreef Spottertje73 het volgende:
Waarom wilt smartspotter Kentekens en papieren van Auto's geregistreerd in Luxumburg?
Ze zijn daar sinds kort actief. Maar waarom ze dit willen?? Een raadsel!
pi_182664583
Bij ss stond ook een x een opdracht waar je een foto van je kentekenbewijs moest maken. Snapte daar ook het nut niet van.

Naast de vraag of het van roamler mag , foto's die je tijdens een opdracht maakt hier plaatsen, vind ik het ook voor de betrokken mensen niet zo netjes dat ze op internet worden gegooid zonder toestemming.
  maandag 22 oktober 2018 @ 10:20:06 #57
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_182665856
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 08:29 schreef Genza het volgende:
Bij ss stond ook een x een opdracht waar je een foto van je kentekenbewijs moest maken. Snapte daar ook het nut niet van.

Naast de vraag of het van roamler mag , foto's die je tijdens een opdracht maakt hier plaatsen, vind ik het ook voor de betrokken mensen niet zo netjes dat ze op internet worden gegooid zonder toestemming.
Er is daarom ook een wetgeving over privacy.
Openbare ruimtes hebben een andere regel dan als je foto's gebruikt die in een winkel zijn gemaakt.
En idd iemand zijn bilspleet op het internet zetten 🤔.
pi_182665874
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:20 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Er is daarom ook een wetgeving over privacy.
Openbare ruimtes hebben een andere regel dan als je foto's gebruikt die in een winkel zijn gemaakt.
En idd iemand zijn bilspleet op het internet zetten 🤔.
Nou, die regels gaan hier niet op. Er zijn namelijk nog meer regels omtrent het commercieel gebruiken van foto's. Lees: roamler naar opdrachtgever is commercieel.
pi_182665913
Met het plaatsen van de foto's ben je denk ik in overtreding met de privacywet. Dat ze goedgekeurd zijn snap ik ook niet zo goed. Misschien zijn het de kinderen van de roamler zelf ofzo.
De rest van wat hier besproken word vind zie ik toch als een soort collega's onder elkaar. Wel moet je rekening houden vind ik dat alles blijft terug te vinden. Dus dat je een beetje oppast met wat je over wie zegt en hoe je dat verwoord.


De laadpalencheck is hier inmiddels ¤5,- en ik ga denk ik toch nog wachten.

Weet iemand of die petrolchecks nog gaan oplopen? Ze zijn hier al vanaf het begin ¤3,-
pi_182666004
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 08:29 schreef Genza het volgende:
Bij ss stond ook een x een opdracht waar je een foto van je kentekenbewijs moest maken. Snapte daar ook het nut niet van.

Naast de vraag of het van roamler mag , foto's die je tijdens een opdracht maakt hier plaatsen, vind ik het ook voor de betrokken mensen niet zo netjes dat ze op internet worden gegooid zonder toestemming.
Precies. Daarom zei ik ook dat discussiėren over opdrachten, verdiensten en vergoedingen anders is dan foto's van herkenbare mensen online gooien zonder toestemming.
pi_182666049
Ff een random vraagje voor degene die af en toe shifts doen: Worden jullie 'onrustig' als je vergoeding van de shifts niet 'rond' is? Ik word dan echt niet goed.😂 als ik er bijvoorbeeld 10 doe en er wordt er eentje afgekeurd, dan moet ik er van mezelf nog eentje doen zodat ik een rond getal heb, desnoods een helse shift...echt bizar.
pi_182666112
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:36 schreef babbelaar92 het volgende:
Ff een random vraagje voor degene die af en toe shifts doen: Worden jullie 'onrustig' als je vergoeding van de shifts niet 'rond' is? Ik word dan echt niet goed.😂 als ik er bijvoorbeeld 10 doe en er wordt er eentje afgekeurd, dan moet ik er van mezelf nog eentje doen zodat ik een rond getal heb, desnoods een helse shift...echt bizar.
Nee, daar heb ik nou echt nooit last van......
Ik heb gister ook geen haarverzorging gedaan zodat ik op de 50 uit zou komen. 😜
pi_182666271
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:41 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik nou echt nooit last van......
Ik heb gister ook geen haarverzorging gedaan zodat ik op de 50 uit zou komen. 😜
Pff, Ik dacht dat ik de enige was! Ik kan dat gewoon echt emotioneel niet aan! Soms doe ik er express eentje meer omdat ik denk dat ik er eentje fout heb dus 11 en dan worden ze allemaal goedgekeurd en moet ik er dus nog 4 doen! Ja dat moet! 😂😂zo gestoord.
pi_182667465
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:53 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Pff, Ik dacht dat ik de enige was! Ik kan dat gewoon echt emotioneel niet aan! Soms doe ik er express eentje meer omdat ik denk dat ik er eentje fout heb dus 11 en dan worden ze allemaal goedgekeurd en moet ik er dus nog 4 doen! Ja dat moet! 😂😂zo gestoord.
Voordeel van op maandagochtend vrij zijn, gelijk je afkeurde shifts nog een keer kunnen doen.

Ik zag net op de demotafel spullen van niveau haarstyling staan.
Volgens mij heb ik dacht helemaal niet meegeteld, ik weet ook niet meer of ze überhaupt op de stellingen stonden. Ik ben echt bang dat ze allemaal afgekeurd worden....
pi_182668590
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:53 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Pff, Ik dacht dat ik de enige was! Ik kan dat gewoon echt emotioneel niet aan! Soms doe ik er express eentje meer omdat ik denk dat ik er eentje fout heb dus 11 en dan worden ze allemaal goedgekeurd en moet ik er dus nog 4 doen! Ja dat moet! 😂😂zo gestoord.
Ik kijk wel vaak naar het bedrag wat ik dan krijg. Als ik er 11 heb gedaan, zou ik daar ¤22 mee verdienen. Maar ik heb liever ook een rond bedrag dus doe ik er nog wat extra. Maar ik doe bijv. niet de hele erge (lees haarverzorging ofzo) dan laat ik het zo. Dus dan ben ik nog net ietsje minder erg dan jij hahaha
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:34:44 #66
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_182669339
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:53 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Voordeel van op maandagochtend vrij zijn, gelijk je afkeurde shifts nog een keer kunnen doen.

Ik zag net op de demotafel spullen van niveau haarstyling staan.
Volgens mij heb ik dacht helemaal niet meegeteld, ik weet ook niet meer of ze überhaupt op de stellingen stonden. Ik ben echt bang dat ze allemaal afgekeurd worden....
Rustig afwachten
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:35:46 #67
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_182669353
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:53 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Pff, Ik dacht dat ik de enige was! Ik kan dat gewoon echt emotioneel niet aan! Soms doe ik er express eentje meer omdat ik denk dat ik er eentje fout heb dus 11 en dan worden ze allemaal goedgekeurd en moet ik er dus nog 4 doen! Ja dat moet! 😂😂zo gestoord.
OCD....
pi_182671216
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:35 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

OCD....
Heel erg inderdaad!🤭
pi_182671857
Bij mij is er nog ene shift nagekeken
pi_182672306
Vraagje met betrekking tot belastingaangifte doen.
Momenteel ben ik bezig mijn reiskosten bij te werken.

Onlangs waren we een aantal dagen bij mijn schoonouders en heb ik daar om de omgeving een tiental opdrachten gedaan. Mijn schoonouders wonen ongeveer 85km bij ons vandaan.
Reken ik de reiskosten van mijn huis naar desbetreffende locatie (dus 2x 85km + het rondje) of reken ik alles vanaf adres van schoonouders.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:46:03 #71
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_182672533
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:34 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Vraagje met betrekking tot belastingaangifte doen.
Momenteel ben ik bezig mijn reiskosten bij te werken.

Onlangs waren we een aantal dagen bij mijn schoonouders en heb ik daar om de omgeving een tiental opdrachten gedaan. Mijn schoonouders wonen ongeveer 85km bij ons vandaan.
Reken ik de reiskosten van mijn huis naar desbetreffende locatie (dus 2x 85km + het rondje) of reken ik alles vanaf adres van schoonouders.
Is het qua bedrag aannemelijk dat je er 170 km voor gereden hebt?
pi_182673736
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:46 schreef b-engel het volgende:

[..]

Is het qua bedrag aannemelijk dat je er 170 km voor gereden hebt?
170km voor zo'n ¤50,- dat is toch heel aannemelijk..... 🙄

Vanaf welk bedrag zou het wel aannemelijk zijn?
pi_182673794
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:34 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Vraagje met betrekking tot belastingaangifte doen.
Momenteel ben ik bezig mijn reiskosten bij te werken.

Onlangs waren we een aantal dagen bij mijn schoonouders en heb ik daar om de omgeving een tiental opdrachten gedaan. Mijn schoonouders wonen ongeveer 85km bij ons vandaan.
Reken ik de reiskosten van mijn huis naar desbetreffende locatie (dus 2x 85km + het rondje) of reken ik alles vanaf adres van schoonouders.
De vraag stellen is hem beantwoorden denk ik. Het is ook een stukje moraal. Als ik vanuit mijn werk naar huis een opdracht doe dan hou ik de afwijking bij ten opzichte van de normale route.
  maandag 22 oktober 2018 @ 18:10:19 #74
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_182674061
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:49 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

170km voor zo'n ¤50,- dat is toch heel aannemelijk..... 🙄

Vanaf welk bedrag zou het wel aannemelijk zijn?
Ik weet dat anderen hier hanteren per gereden km 1 euro opbrengst, dus bij 170 euro
pi_182674384
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 18:10 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik weet dat anderen hier hanteren per gereden km 1 euro opbrengst, dus bij 170 euro
Dat is wel een goede.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')