abonnement Unibet Coolblue
pi_182901507
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:55 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ABCD 2 – 2015 12 2:25 uur
Audio: Hindi | Genre: Drama, Musicals | Acteurs: Prabhu Deva, Varun Dhawan, Shraddha Kapoor
Nadat een dansgroep er in een realityshow van beschuldigd werd vals te spelen, willen ze het tegendeel bewijzen door het World Hip-Hop Dance Championship te winnen.

ABCD: Any Body Can Dance – 2013 12 2:16 uur
Audio: Hindi | Genre: Drama | Acteurs: Prabhu Deva, Kay Kay Menon, Ganesh Acharya
Vishnu wordt uit zijn eigen chique dansstudio gegooid, maar leeft weer helemaal op als hij jonge streetdancers ziet die zich voorbereiden op een jaarlijkse wedstrijd.

Annie – 1982 6 2:07 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Aileen Quinn, Albert Finney, Carol Burnett
Net als in de populaire Broadwaymusical verovert Amerika's lieveling opnieuw het hart van Daddy Warbucks met haar ongelofelijke optimisme.

Barfi! – 2012 6 2:23 uur | IMDb ★ 8,1
Audio: Hindi | Genre: Comedy, Drama, Romantisch | Acteurs: Ranbir Kapoor, Priyanka Chopra, Ileana D'Cruz
Shruti wees de dove Barfii af en koos voor een 'geschiktere' huwelijkskandidaat, maar jaren later wordt ze alsnog verliefd op hem.

Bellicher: De Macht van Meneer Miller (seizoen 1–2) – 2010 12 | IMDb ★ 7,2
Audio: Nederlands | Genre: Thriller | Acteurs: Daan Schuurmans, Anna Drijver, Benja Bruijning
Een adviseur wordt vals beschuldigd van moord en vecht om zijn onschuld te bewijzen. Maar hoe dieper hij graaft, des te meer hij beseft hoe ver de samenzwering reikt.

Children of Men – 2006 16 1:49 uur | IMDb ★ 7,9
Audio: Engels | Genre: Actie, Cyberpunk, Fantasie, Sci-Fi, Thriller | Acteurs: Clive Owen, Julianne Moore, Michael Caine
In een duistere toekomst waarin mensen zich niet meer kunnen voortplanten, wordt één vrouw toch zwanger. Een bureaucraat met wroeging vecht om haar te beschermen.

Christmas With A View – 2018 AL 1:31 uur
Audio: Engels | Genre: Romantisch | Acteurs: Scott Cavalheiro, Kaitlyn Leeb, Vivica A. Fox
Na een mislukte poging om zelf een zaak te beginnen staat de wereld van de restaurantmanager in een skiresort op zijn kop door een nieuwe baas met een geheim verleden.

Death at a Funeral – 2010 12 1:32 uur
Audio: Engels | Genre: Absurd, Comedy, Geschift | Acteurs: Chris Rock, Martin Lawrence, Tracy Morgan
Als de vader van een familie in Los Angeles overlijdt, verzorgt zijn toegewijde oudste zoon de begrafenis. De bonte groep gasten maakt er echter een puinhoop van.

Edge of Fear – 2018 16 1:31 uur
Audio: Engels | Genre: Misdaad, Thriller | Acteurs: Shen Lin, Robert Patrick, Zhu Zhu
Bij een ontsnappingspoging in de wildernis ontvoert een groep psychopathische criminelen een vrouw en valt haar man aan. Hij heeft al zijn kracht nodig om haar te redden.

Follow This (deel 3) – 2018 9 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Provocerend | Acteurs: John Stanton, Scaachi Koul, Azeen Ghorayshi
Volg de verslaggevers van BuzzFeed tijdens hun onderzoek naar verschillende onderwerpen, van grappige internethypes tot veilige gebruiksruimten voor drugsverslaafden.

Grote verhaal van Winnie de Poeh, Het – 1977 AL 1:14 uur | IMDb ★ 7,6
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Animatie | Acteurs: Sterling Holloway, John Fiedler, Paul Winchell
Kijk mee met de vrienden Poeh, Knorretje, Kanga, Roe, Uil, Konijn, Teigetje en Janneman Robinson die hun dagen samen doorbrengen en zingend avonturen beleven.

In the Line of Fire – 1993 12 2:08 uur | IMDb ★ 7,2
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Clint Eastwood, John Malkovich, Rene Russo
Een verknipte, maar slimme moordenaar kwelt een agent van de geheime dienst die jaren geleden president John F. Kennedy niet heeft kunnen redden.

Johan: logisch is anders (seizoen 1) – 2014 12
Audio: Nederlands | Genre: Drama | Acteurs: Reinout Scholten van Aschat, Bracha van Doesburgh, Ton Kas
Deze biografische dramaserie gaat over de ups en downs van de legendarische Nederlandse voetballer Johan Cruijff, op het veld en in zijn persoonlijke leven.

Jumping the Broom – 2011 12 1:52 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Angela Bassett, Paula Patton, Laz Alonso
Wanneer de hautaine familie van een bruid en de arbeidersfamilie van de bruidegom bijeenkomen voor hun huwelijk volgt een grappige botsing van Afro-Amerikaanse culturen.

Kai Po Che! – 2013 12 1:59 uur | IMDb ★ 7,6
Audio: Hindi | Genre: Drama | Acteurs: Rajkummar Rao, Amit Sadh, Sushant Singh Rajput
Dit Bollywood-drama gaat over drie goede vrienden die om totaal verschillende redenen in Ahmedabad een trainingscentrum voor cricketspelers willen oprichten.

La Famiglia (seizoen 1) – 2016 12
Audio: Nederlands | Genre: Drama | Acteurs: Teun Kuilboer, Hein van der Heijden, Ariane Schluter
Een familie van Italiaanse immigranten in Nederland balanceert tussen een legitiem restaurant en duistere praktijken.

La Forêt (seizoen 1) – 2017 16 | IMDb ★ 7,3
Audio: Frans | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Samuel Labarthe, Suzanne Clément, Alexia Barlier
Wanneer een tienermeisje verdwijnt uit een dorp in de buurt van de Ardennen, ontdekken de plaatselijke politie en een bezorgde lerares een web van schokkende geheimen.

Marc Maron: Thinky Pain – 2013 AL 1:34 uur
Audio: Engels | Genre: Cynisch, Standup-comedy | Acteurs: Marc Maron
In deze intieme stand-upspecial brengt cabaretier Marc Maron zijn kenmerkende rauwe humor als hij zijn eigen neuroses en zelfhaat ontleedt.

Our House – 2018 16 1:30 uur
Audio: Engels | Genre: Horror, Thriller | Acteurs: Thomas Mann, Nicola Peltz, Percy Hynes White

Een jongeman vindt een apparaat uit om draadloze energie te genereren, maar dit blijkt kwaadaardige, bovennatuurlijke krachten te ontketenen in zijn huis.

Pac-Man and the Ghostly Adventures (seizoen 1–2) – 2013 6
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Comedy, Kinderserie | Acteurs: Erin Mathews, Sam Vincent, Andrea Libman
Tiener Pac en zijn vrienden krijgen te maken met de ups en downs van de puberteit, terwijl ze Pac-World beschermen tegen een spokenleger onder leiding van Betrayus.

Piraten! Alle buitenbeentjes aan dek, De – 2012 6 1:28 uur
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Avontuur, Comedy | Acteurs: Hugh Grant, Martin Freeman, Imelda Staunton
Als de beruchte piratenkapitein weer eens wordt gedist door z'n rivalen neemt hij zich voor de felbegeerde prijs van Piraat van het Jaar te winnen!

Return to the Blue Lagoon – 1991 6 1:41 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Avontuur, Drama, Feelgood, Romantisch | Acteurs: Milla Jovovich, Brian Krause, Lisa Pelikan
In dit vervolg op The Blue Lagoon is de verweesde zoon van de geliefden uit de oorspronkelijke film gestrand op een eiland met een weduwe en haar dochter.

Teigetjes Film – 2000 AL 1:17 uur
Audio: Engels | Genre: Animatie, Feelgood | Acteurs: Jim Cummings, Nikita Hopkins, Ken Sansom
Teigetje belemmert de bouw van Lejoors onderkomen met zijn gestuiter. Konijn zegt dat hij andere Teigetjes moet zoeken om mee te stuiteren. Een stom idee, of toch niet?

Untold Tales of Armistead Maupin, The – 2017 12 1:31 uur
Audio: Engels | Genre: Biografie, Documentaire | Acteurs: Armistead Maupin, Neil Gaiman, Laura Linney
Deze documentaire gaat over het leven van Armistead Maupin, auteur van Tales of the City, van zijn conservatieve achtergrond tot zijn rol als LHBT-voorvechter.

Zwanenprinses, De – 1994 6 1:29 uur
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kindermuziek | Acteurs: Jack Palance, Howard McGillin, Michelle Nicastro
Deze animatiefilm is gebaseerd op 'Het Zwanenmeer' en vertelt het verhaal van Odette, een lief meisje dat door een tovenaar wordt veranderd in een prachtige zwaan.
Wat een drama weer :(
  vrijdag 2 november 2018 @ 17:19:15 #252
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_182902051
house of cards is out
pi_182902080
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:54 schreef minilot het volgende:
Maniac net afgebinged, ik vind het fantastisch. _O_
Waanzinnig acteerwerk van zowel Emma Stone als Jonah Hill, te gek visueel design en qua plot bizar en hilarisch en ontroerend tegelijk O+
Het alternatieve toekomst-element waarbij allerlei huidige zaken (doxing, betalen via advertenties) analoog tot leven kwamen vond ik echt heel tof gevonden en sommige dingetjes, zoals dat FriedProxy en de A-Void pod verdienen gewoon elk een eigen Black Mirror-aflevering! :D

Heel, heel gaaf allemaal, zeer genoten!
De toekomst?
Ik had meer het idee dat het alternatief heden was dn niet de toekomst. Verder een geweldige serie trouwens heb echt genoten en ging er pessimistisch in maar voor mij een van de beste series van de afgelopen tijd.
pi_182902424
Weekend vrij om House of Cards te binge-en, iemand al begonnen?
I´m back.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 november 2018 @ 18:52:56 #255
335263 freaky40
pi_182903601
8 afleveringen maar van HoC, wat karig. Maar strakke eerste aflevering.
Allemaal cabaretteketet!
pi_182903887
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:50 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Wat een drama weer :(
Children of men is wel een goede film.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182904184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 18:52 schreef freaky40 het volgende:
8 afleveringen maar van HoC, wat karig. Maar strakke eerste aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 02-11-2018 19:31:47 ]
I´m back.
pi_182904592
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Children of men is wel een goede film.
Klopt, maar 1 goede titel maakt de lijst wel echt karig... Verder is de maand November qua Netflix Originals ook niet veel soeps.

Ik ben blij dat die marvel series gecanceld zijn, dan kan dat budget naar iets anders leuks gaan.
pi_182905068
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:38 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Klopt, maar 1 goede titel maakt de lijst wel echt karig... Verder is de maand November qua Netflix Originals ook niet veel soeps.

Ik ben blij dat die marvel series gecanceld zijn, dan kan dat budget naar iets anders leuks gaan.
Bellicher is ook nog wel aardig, die had ik gemist op NPO, toch?
Death at a Funeral is een aardige film om weer terug te kijken, dacht ik, als ik het goed heb.
Vorige week was er Bodyguard. Dat was wel een goede serie. dergelijk materiaal moeten ze meer aankopen.
Verder vind ik wel dat het aanbod wat tegenvalt laatste tijd idd. Nofi uiteraard maar al die hindi films en gedoe, zit ik niet op te wachten. Ook al die drugs gerelateerde dingen niet. Behalve uiteraard Breaking Bad en eerste serie van Narcos, maar die heb ik al gezien (eerste 2 x).
Ja, ze moeten de boel toch een beetje oppeppen. Hoor ook al weer van mensen dat ze al weer gestopt zijn met netflix.
Ondertussen denk je dan: ja, ik moet ook die serie over 80-jarige oorlog van Hans Goedkoop op NPO nog zien.
I´m back.
pi_182905314
Wie graag Line of Duty wil kijken, maar dan wel eerst de 1e 2 seizoenen gezien wil hebben (alleen seizoenen 3 en 4 staan wél op Netflix): de eerste 2 seizoenen staan op NPO (Start Plus). Eerste maand gratis, daarna 2,50 per maand. Laatste seizoen van Bron/Broen hebben ze daar ook.
Tails tell tales
pi_182905358
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:09 schreef Forbry het volgende:
Wie graag Line of Duty wil kijken, maar dan wel eerst de 1e 2 seizoenen gezien wil hebben (alleen seizoenen 3 en 4 staan wél op Netflix): de eerste 2 seizoenen staan op NPO (Start Plus). Eerste maand gratis, daarna 2,50 per maand. Laatste seizoen van Bron/Broen hebben ze daar ook.
Goeie tip voor demense. Kijken. Imho beste politieserie op dit moment. Hoop dat er snel weer een 5de deel komt.
1,2,3 zijn met elkaar verbonden. 4 niet en die was ook erg goed.
I´m back.
  vrijdag 2 november 2018 @ 20:14:41 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182905434
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:21 schreef Ryan3 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pssst:
F&S / [USA] House of Cards #5 - Season 6 "The End?"
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182906233
Ik snap nog steeds niet waarom Buffy, Charmed en Angel niet op stream te kijken is. Zelfde geld voor Supernatural, Battlestar Galactica of Stargate. Dat zijn leuke binge series.

Het valt me wel op dat er inderdaad veel Hindi op netflix NL gedropt wordt. Ik zie dan toch liever meer uit China, Korea, Japan etc. Ook een aantal Turkse series zie ik nog graag toegevoegd worden. Maar helaas doet Netflix daar na een aantal keer op aangedrongen te hebben, niks mee..

Maar eerlijk is eerlijk, ik heb nog steeds genoeg over dat ik moet kijken. Maar Netflix mag zeker wel weer met iets aankomen wat de moeite waard is. Ze hebben wat mij betreft nog niet de reputatie van bijvoorbeeld HBO wat series betreft.
pi_182906479
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:44 schreef Odaiba het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Buffy, Charmed en Angel niet op stream te kijken is. Zelfde geld voor Supernatural, Battlestar Galactica of Stargate. Dat zijn leuke binge series.

Het valt me wel op dat er inderdaad veel Hindi op netflix NL gedropt wordt. Ik zie dan toch liever meer uit China, Korea, Japan etc. Ook een aantal Turkse series zie ik nog graag toegevoegd worden. Maar helaas doet Netflix daar na een aantal keer op aangedrongen te hebben, niks mee..

Maar eerlijk is eerlijk, ik heb nog steeds genoeg over dat ik moet kijken. Maar Netflix mag zeker wel weer met iets aankomen wat de moeite waard is. Ze hebben wat mij betreft nog niet de reputatie van bijvoorbeeld HBO wat series betreft.
Ja, goed, ik heb ook nog wel wat te kijken, maar vergeleken met netflix-USA is het pover. Ik wil gewoon weer op netflix-USA kunnen kijken eigenlijk, daar komt het op neer.
En nee, ik ben wel iemand die vooral westerse series kijkt. Verder zuidelijk in Europa dan Frankrijk ga ik eigenlijk niet.
I´m back.
pi_182906600
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed, ik heb ook nog wel wat te kijken, maar vergeleken met netflix-USA is het pover. Ik wil gewoon weer op netflix-USA kunnen kijken eigenlijk, daar komt het op neer.
En nee, ik ben wel iemand die vooral westerse series kijkt. Verder zuidelijk in Europa dan Frankrijk ga ik eigenlijk niet.
Erg pover ja... helaas. Disney komt er in 2019 aan en dat gaan ze merken.. Ook komen andere streamingdiensten met meer eigen content. (Youtube, Amazon, Apple, CBS All Access etc)

Er wordt voor het eerst aan de poten van netflix gezaagd.
pi_182906675
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:56 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Erg pover ja... helaas. Disney komt er in 2019 aan en dat gaan ze merken.. Ook komen andere streamingdiensten met meer eigen content. (Youtube, Amazon, Apple, CBS All Access etc)

Er wordt voor het eerst aan de poten van netflix gezaagd.
Ja, goed netflix is een groot marktje als ze dat goed opzetten. Ik kijk sws veel docu's op youtube vooral gedurende die paar uurtjes die ik heb doordeweeks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 03-11-2018 19:27:09 ]
I´m back.
  vrijdag 2 november 2018 @ 21:15:29 #267
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182907112
Sabrina was te gek....
pi_182907130
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brainchild (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie, Reality | Acteurs: Sahana Srinivasan, Alie Ward, Ben Seidman
Van bacteriën en emoties tot social media en nog veel meer: dit is de wetenschap van jouw wereld, uitgelegd op een verfrissend begrijpelijke manier.

Eigen kweek (seizoen 1) – 2016
Audio: Vlaams | Genre: Drama | Acteurs: Sien Eggers, Dirk Van Dijck, Wim Willaert
Als de aardappelen geen uitkomst meer bieden wordt het misschien tijd om een marihuana-akkertje aan te leggen...

Holiday Calendar, The – 2018 AL 1:35 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Drama, Romantisch | Acteurs: Kat Graham, Quincy Brown, Ethan Peck
Een getalenteerde fotografe die vastzit in een uitzichtloze baan, erft een antieke adventkalender die mogelijk de toekomst voorspelt en haar de weg wijst naar de liefde.

House of Cards (seizoen 6) – 2013 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Intellectueel | Acteurs: Robin Wright, Michael Kelly, Diane Lane
Nu Frank uit beeld is verdwenen, neemt Claire Underwood de macht volledig over als de eerste vrouwelijke president, maar haar positie wordt ernstig bedreigd.

Other Side of the Wind, The – 2018 16 2:02 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Drama, Intellectueel | Acteurs: John Huston, Oja Kodar, Peter Bogdanovich
In deze film van Orson Welles heeft een legendarische regisseur op de laatste dag van zijn leven moeite met een nieuw project. Hij denkt na over zijn nalatenschap.

ReMastered: Tricky Dick & The Man in Black – 2018 16 0:58 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Biografie, Documentaire, Muziek
Deze documentaire gaat over het bezoek van Johnny Cash aan het Witte Huis in 1970, waar de ontluikende idealen van Cash botsten met het beleid van Richard Nixon.

Ridder, De (seizoen 1–4) – 2013 12
Audio: Vlaams | Genre: Drama | Acteurs: Clara Cleymans, Dahlia Pessemiers, Michael Pas
Na de tragische afloop van een zaak in de rechtbank van Gent wil de ambitieuze jonge advocaat Helena De Ridder een nieuwe start maken als officier van justitie.

They’ll Love Me When I’m Dead – 2018 12 1:38 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Intellectueel | Acteurs: Orson Welles, Alan Cumming
Acteurs, crewleden en andere betrokkenen bespreken de tumultueuze totstandkoming van The Other Side of the Wind, de laatste, onafgemaakte film van Orson Welles.

Trolls - Door met de beat! (seizoen 4) – 2018 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Amanda Leighton, Skylar Astin, Kevin Michael Richardson
Terwijl koningin Poppy een periode van vrede in Troldorp viert met feesten, wedstrijden en speciale festiviteiten, probeert Knoest om meer lol te hebben.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182907145
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Children of men is wel een goede film.
Children of Men is echt een hele vette film, underated imo...
pi_182907743
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:16 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Children of Men is echt een hele vette film, underated imo...
Staat wel ergens in mijn top tien ja.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182907818
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:16 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Children of Men is echt een hele vette film, underated imo...
een goeie film, maar geen hele memorable (en dus hoge cijfers krijgende) film voor mij :)
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:43:02 #272
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182910554
Ik heb het gevoel dat iemand toegang heeft tot mijn Netflix account hoe kan ik dat controleren? Is er een optie om te zien welke apparaten zijn ingelogd?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Spellchecker vrijdag 2 november 2018 @ 23:47:06 #273
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182910633
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb het gevoel dat iemand toegang heeft tot mijn Netflix account hoe kan ik dat controleren? Is er een optie om te zien welke apparaten zijn ingelogd?
Geen idee, maar verander je wachtwoord.

Typ de vraag in op google "iemand gebruikt mijn netflix account" en je krijgt het Netflix-helpcentrum te zien, daar kun je verder zoeken.
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:55:37 #274
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182910804
Er achter gekomen dat er iemand zonder mijn toestemming gebruik maakt van mijn Netflix account wtf. Niet eens een melding van Netflix hierover gehad. Waar kan ik het IP adres en apparaat controleren?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182911970
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er achter gekomen dat er iemand zonder mijn toestemming gebruik maakt van mijn Netflix account wtf. Niet eens een melding van Netflix hierover gehad. Waar kan ik het IP adres en apparaat controleren?
netflix settings ->Recent device streaming activity
maar je wachtwoord en emailadres zijn dus uitgelekt *ergens*; Tijd om dat dus aan te pakken
je wachtwoord veranderen en "sign out of all Devices" is al een stap
  zaterdag 3 november 2018 @ 00:53:56 #276
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182912076
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:48 schreef mschol het volgende:

[..]

netflix settings ->Recent device streaming activity

maar wachtwoord veranderen en "sign out of all Devices" is veel slimmer
Heb ik dus gedaan. Maar weet je wat vreemd is onder recent device zie ik alleen mijn eigen gebruikte apparaten staan terwijl ik duidelijk kan zien dat er iemand meekijkt op mijn account. Series die ik zelf niet gekeken heb staan er tussen en net wilde ik Better Call Saul seizoen 4 gaan kijken en toen bleek alles al gezien te zijn. Of te wel iemand kijkt mee maar geen idee wie. Mijn vriendin heeft haar eigen account. Echt fucking raar. Wel alles verandert overigens maar ik zie bijvoorbeeld nog wel dat mijn tv is ingelogd terwijl ik de optie gekozen heb om alle accounts uit te loggen, duurt dat altijd een tijdje?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 3 november 2018 @ 01:33:02 #277
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182912845
Gebeurt dus vaker dan gedacht https://www.reddit.com/r/(...)netflix_account_and/ . De motherfucker heeft al die tijd gebruik kunnen maken van mijn account zonder dat ik er vanaf wist. :(
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 3 november 2018 @ 07:08:41 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182913920
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er achter gekomen dat er iemand zonder mijn toestemming gebruik maakt van mijn Netflix account wtf. Niet eens een melding van Netflix hierover gehad. Waar kan ik het IP adres en apparaat controleren?
Bizar. Ik krijg trouwens altijd een mailtje bij een nieuwe inlog-activiteit, misschien staat die optie bij jou nog uit?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182913978
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gebeurt dus vaker dan gedacht https://www.reddit.com/r/(...)netflix_account_and/ . De motherfucker heeft al die tijd gebruik kunnen maken van mijn account zonder dat ik er vanaf wist. :(
met de hoeveelheid hacks van tegenwoordig is het niet raar als jou wachtwoord en email een keer gelekt zijn.
Als netflix vervolgens niet standaard een mailtje stuurt bij rare inlog praktijken is het niet gek dat dit vaker gebeurd.

zelf heb ik voor veel plekken een uniek emailadres/gebruikersnaam en wachtwoord, als er 1 uitlekt, is de rest niet in gevaar.
  zaterdag 3 november 2018 @ 09:49:12 #280
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182915432
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 07:23 schreef mschol het volgende:

[..]

met de hoeveelheid hacks van tegenwoordig is het niet raar als jou wachtwoord en email een keer gelekt zijn.
Als netflix vervolgens niet standaard een mailtje stuurt bij rare inlog praktijken is het niet gek dat dit vaker gebeurd.

zelf heb ik voor veel plekken een uniek emailadres/gebruikersnaam en wachtwoord, als er 1 uitlekt, is de rest niet in gevaar.
Vanaf nu een reden om over te gaan op een passwordmanager. Meteen Lastpass geïnstalleerd en al mijn wachtwoorden veranderd.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 3 november 2018 @ 12:24:14 #281
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182917619
Iemand enig idee hoe ik de rode balken van de kijkgeschiedenis van een serie kan verwijderen?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182917819
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bevergem aka The Native (seizoen 1) – 2015 Volwassen | IMDb ★ 8,3
Audio: Vlaams | Genre: Drama | Acteurs: Bart Vanneste, Piet De Praitere, Wim Willaert
De ruige rock-'n-roller Freddy De Vadder is op de vlucht en houdt zich schuil in een excentriek dorpje in West-Vlaanderen. Maar de plaatselijke spanningen lopen op.

Tytgat Chocolat (seizoen 1) – 2017 | IMDb ★ 7,3
Audio: Vlaams | Genre: Actie, Drama, Feelgood, Romantisch | Acteurs: Jelle Palmaerts, Wim Opbrouck, Gert Wellens
Een jongeman met het syndroom van Down werkt in een chocoladefabriek en wordt verliefd op een collega. Haar immigrantenstatus dreigt echter voor problemen te zorgen.

Vuurzee (seizoen 1–2) – 2005 12 | IMDb ★ 7,8
Audio: Nederlands | Genre: Drama, Intellectueel, Thriller | Acteurs: Mark Rietman, Emiel Sandtke, Ali Çifteci
Een gemeenschap is in rep en roer wanneer de dochter van een Turkse immigrant wordt vermist en de zoon van zijn beste vriend wordt verdacht.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin zaterdag 3 november 2018 @ 13:03:57 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_182918184
Vlaamse series, top!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_182918290
Bevergem _O_
pi_182920207
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182921471
Voor degene die somewhere in between had getipt. Bedankt ! Ik heb hem gisteren en vanmiddag gebinged en wat een serie. Geen moment verveeld. Ik las ergens een recensie over slecht acteerwerk maar ik was het daar niet echt mee eens.

Nu weer op zoek naar soortgelijke (korte) series :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_182921723
EXCLUSIVE: All Marvel Netflix Shows Have Been Losing Viewers For Years

The Marvel Netflix shows have been dropping sharply in popularity according to new viewership data provided exclusively to Screen Rant. This certainly explains the surprising, high-profile cancellation of Iron Fist and Luke Cage - in the case of Iron Fist, just a month after the release of season 2.

Netflix has always been reluctant to provide viewing figures for its series. "Once we give a number for a show," Netflix's chief content officer Ted Sarandos explained to the New York Times in 2016, "then every show will be benchmarked off of that show even though they were built sometimes for very specific audiences." But that means viewers struggle to understand the rationale behind the streaming giant's business decisions, and cancellations become shocking and surprising.

Volledig artikel is te lezen op op de site Screenrant
  zaterdag 3 november 2018 @ 18:59:13 #288
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_182922842
Dat Bevergem klinkt leuk :P ga het eens proberen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_182925552
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:45 schreef Odaiba het volgende:
EXCLUSIVE: All Marvel Netflix Shows Have Been Losing Viewers For Years

The Marvel Netflix shows have been dropping sharply in popularity according to new viewership data provided exclusively to Screen Rant. This certainly explains the surprising, high-profile cancellation of Iron Fist and Luke Cage - in the case of Iron Fist, just a month after the release of season 2.

Netflix has always been reluctant to provide viewing figures for its series. "Once we give a number for a show," Netflix's chief content officer Ted Sarandos explained to the New York Times in 2016, "then every show will be benchmarked off of that show even though they were built sometimes for very specific audiences." But that means viewers struggle to understand the rationale behind the streaming giant's business decisions, and cancellations become shocking and surprising.

Volledig artikel is te lezen op op de site Screenrant
een beetje een "water is nat" feitje naar mijn idee.
pi_182926204
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 21:36 schreef mschol het volgende:

[..]

een beetje een "water is nat" feitje naar mijn idee.
Ja, nou heb nooit die Amerikaanse fascinatie helemaal begrepen voor vigilants. Ik weet dat we hier in het dorp nu ook buurt-preventie hebben, omdat de overheid te weinig centen heeft om in plattelandsgemeenten aanwezig te zijn. En het interesseert de overheid ook helemaal geen reet verder, want die willen het liefst al hun inkomsten aan multinationals doneren en daarna aan de hoge middeninkomens, de hoge inkomens en verder iedereen die renteniert ontzien wat belasting betreft. En dus gooien we hier in het dorp maar wat 65-jarigen tot 70-jarigen als vigilanten de straat op, maar dat lijkt dus in niets op al die Marvel filmpjes. Ja, dus, zou Klaas zeggen. Overigens wordt dat wel de carnavalshit van Breda volgend jaar en misschien kan Dick Maas er nog een film over maken: Ja, dus?
I´m back.
  zondag 4 november 2018 @ 07:20:43 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182931208
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 22:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou heb nooit die Amerikaanse fascinatie helemaal begrepen voor vigilants. Ik weet dat we hier in het dorp nu ook buurt-preventie hebben, omdat de overheid te weinig centen heeft om in plattelandsgemeenten aanwezig te zijn. En het interesseert de overheid ook helemaal geen reet verder, want die willen het liefst al hun inkomsten aan multinationals doneren en daarna aan de hoge middeninkomens, de hoge inkomens en verder iedereen die renteniert ontzien wat belasting betreft. En dus gooien we hier in het dorp maar wat 65-jarigen tot 70-jarigen als vigilanten de straat op, maar dat lijkt dus in niets op al die Marvel filmpjes. Ja, dus, zou Klaas zeggen. Overigens wordt dat wel de carnavalshit van Breda volgend jaar en misschien kan Dick Maas er nog een film over maken: Ja, dus?
Goed verhaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182931884
Begonnen aan House of Cards. Maar ja, je mist toch wat hè. Het voelt gewoon als een matige spinoff.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182931986
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:45 schreef Odaiba het volgende:
EXCLUSIVE: All Marvel Netflix Shows Have Been Losing Viewers For Years

The Marvel Netflix shows have been dropping sharply in popularity according to new viewership data provided exclusively to Screen Rant. This certainly explains the surprising, high-profile cancellation of Iron Fist and Luke Cage - in the case of Iron Fist, just a month after the release of season 2.

Netflix has always been reluctant to provide viewing figures for its series. "Once we give a number for a show," Netflix's chief content officer Ted Sarandos explained to the New York Times in 2016, "then every show will be benchmarked off of that show even though they were built sometimes for very specific audiences." But that means viewers struggle to understand the rationale behind the streaming giant's business decisions, and cancellations become shocking and surprising.

Volledig artikel is te lezen op op de site Screenrant
Jammer, van mij mogen ze blijven. Vond het laatste seizoen van daredevil ijzersterk.
  zondag 4 november 2018 @ 09:04:26 #294
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182932435
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 08:26 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Jammer, van mij mogen ze blijven. Vond het laatste seizoen van daredevil ijzersterk.
Is wel zorgwekkend voor Disney. De strips maken al verlies, de series leveren nu ook niks meer op. Hebben ze alleen nog wat films waarvan de grote namen gaan stoppen. Ben benieuwd of ze Marvel in de verkoop gaan gooien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182935246
quote:
Netflix verwijdert Sinterklaasfilms

Netflix viert dit jaar geen Sinterklaas. Er is geen Sint-film meer over op de streamingdienst. Nou ja, eentje dan: de horrorfilm Sint van Dick Maas, maar die is niet echt gezellig.
Nee, alle tien familiefilms in Sinterklaassferen die voorheen op Netflix stonden, zijn nu verdwenen. En dat levert teleurgestelde reacties van kijkers op, die graag in de stemming wilden komen.

Niks met Zwarte Piet te maken
Zou het iets te maken hebben met de verhitte Zwarte Piet-discussie die al jaren woedt? Netlix laat in een verklaring weten dat dit niet het geval is, maar "dat er op dagelijkse basis nieuwe content op de service komt en ook content de service verlaat". Dat de films verwijderd zijn zou niets te maken hebben met Zwarte Piet, maar verlopen afspraken met distributeurs. "We werken voortdurend aan ons totale aanbod van series, documentaires en films met een focus op exclusieve Netflix originals."

Dat wordt aan de buis gekluisterd zitten dus, want op tv zullen rond 5 december vast de nodige Sinterklaas-films worden uitgezonden.

https://www.televizier.nl(...)ert-sinterklaasfilms
Terecht of niet?

Feit blijft is dat veel kinderen naar Sinterklaas en Zwarte Piet kijken, dus dat is erg jammer van Netflix. Zo ontnemen ze de kijker zelf keuzes te maken.
pi_182935260
Die films zijn er een jaar geleden opgezet en een jaar later verlopen de rechten.
Tap tap tap
pi_182935611
Wanderlust is best leuk :Y
  zondag 4 november 2018 @ 12:57:03 #298
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_182935696
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Begonnen aan House of Cards. Maar ja, je mist toch wat hè. Het voelt gewoon als een matige spinoff.
Ik kijk er (niet zo heel erg) naar uit.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_182935800
Sabrina, ik vind het leuk :D
pi_182936394
The Night Comes for Us schijnt tof te zijn, met oa makers van The Raid en dergelijke
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')