abonnement Unibet Coolblue
pi_182626496
Beste fokkers, ik lees al een tijd mee maar nu heb ik zelf een vraag.

Ik heb per mail een Ideal link ontvangen die ik wil en moet betalen ( geen spam oid 😏 ).

Deze wil ik graag met contant geld betalen. Kan dat ergens? Ik kan niet naar de bank gaan contant geld storten en kan niemand dit vragen in mijn omgeving. Ik weet dat je bij het GWK rekeningen kan betalen met contant geld, maar dit is alleen een Ideal link.

Vraag: kan ik ergens naartoe gaan, mijn mail openen, iemand mijn Ideal link laten betalen en dan met cash betalen? ( snap dat er een fee oid overheen gaat ).

Ik hoor graag van jullie! Bvd!
  Moderator zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:41:32 #2
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_182626520
Kan je dan niet het beste een van je maten vragen om de ideal link te betalen en dan die maat contant betalen? Ik weet zo snel iig geen service die dat doet...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_182626532
Naar iemand gaan die wel Ideal heeft en die laten betalen en dan contant terugbetalen.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:47:50 #4
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_182626604
Bel ze op en vraag ze gewoon een acceptgiro op te sturen.
pi_182626936
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 11:42 schreef BlackMolly77 het volgende:
Naar iemand gaan die wel Ideal heeft en die laten betalen en dan contant terugbetalen.
Hoe kun je ideal hebben?
pi_182627075
Seems legit.
pi_182627401
naar het bedrijf toegaan en daar de rekening contact betalen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_182627430
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 11:47 schreef Woelwater het volgende:
Bel ze op en vraag ze gewoon een acceptgiro op te sturen.
Dan moet hij nog steeds via een bank betalen. Ik verwacht eigenlijk dat TS onderbewindstelling staat en geen controle over zijn rekening heeft. En daarom cash wilt betalen, zonder dit eerst te storten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2018 12:52:49 ]
pi_182627461
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:17 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Hoe kun je ideal hebben?
Wend u tot uw bank voor meer informatie over Ideal.
Niet iedereen heeft deze mogelijkheid namelijk.
pi_182627483
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:55 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Wend u tot uw bank voor meer informatie over Ideal.
Niet iedereen heeft deze mogelijkheid namelijk.
wie niet dan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_182627499
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

wie niet dan?
Mensen die onder beschermingsbewind staan, mensen in een wsnptraject, mensen die gewoon niet willen.
pi_182627507
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:59 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Mensen die onder beschermingsbewind staan, mensen in een wsnptraject, mensen die gewoon niet willen.
als je een bankpas hebt met pincode en je koopt iets op internet met ideal dan kan dat toch gewoon?
Het niet willen is hetzelfde als contact geld hebben en het niet willen uitgeven en dus zeggen dat je niet contant kan betalen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Redactie Frontpage zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:01:37 #13
38148 crew  Innisdemon
pi_182627516
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:59 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Mensen die onder beschermingsbewind staan, mensen in een wsnptraject, mensen die gewoon niet willen.
Mensen die dus blijkbaar ook geen betalingen moeten gaan doen, maar het toch via omwegen gaan proberen.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_182627579
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:00 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

als je een bankpas hebt met pincode en je koopt iets op internet met ideal dan kan dat toch gewoon?
Het niet willen is hetzelfde als contact geld hebben en het niet willen uitgeven en dus zeggen dat je niet contant kan betalen.
Lees jij wel? Iemand die onder hetzij beschermingsbewind staat of in de wsnp zit krijgt een pasje met pincode inderdaad maar die mag die rekening niet zelf beheren, die rekening noemen ze de leefgeld rekening, en die is gekoppeld aan een beheerrekening waarop het salaris of uitkering van die persoon wordt gestort en die rekening wordt beheerd door een bewindvoerder, op de leefgeld rekening komt dan het leefgeld
pi_182627586
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

wie niet dan?
Mensen zonder bankrekening bij een Nederlandse bank die deelnemer van Ideal is. De Nederlandse wet garandeert haar staatsburgers helaas niet het recht op een bankrekening.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182627589
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:06 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Lees jij wel? Iemand die onder hetzij beschermingsbewind staat of in de wsnp zit krijgt een pasje met pincode inderdaad maar die mag die rekening niet zelf beheren, die rekening noemen ze de leefgeld rekening, en die is gekoppeld aan een beheerrekening waarop het salaris of uitkering van die persoon wordt gestort en die rekening wordt beheerd door een bewindvoerder, op de leefgeld rekening komt dan het leefgeld
ik ken niemand die onder bewind staat en heb dus totaal geen idee hoe dat gaat. Maar als je een pasje hebt en een pincode, wie houdt je dan tegen om alsonog iets te kope met het risico dat het bewind dus ophoudt. maar is er iemand die het fysiek kan voorkomen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_182627598
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:07 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Mensen zonder bankrekening bij een Nederlandse bank die deelnemer van Ideal is. De Nederlandse wet garandeert haar staatsburgers helaas niet het recht op een bankrekening.
is er een bank die niet meedoet met ideal?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_182627612
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:08 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

is er een bank die niet meedoet met ideal?
Ja, de meeste banken in Nederland doen niet mee met ideal. Enkel de grote retailbanken doen mee.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182627618
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:07 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ik ken niemand die onder bewind staat en heb dus totaal geen idee hoe dat gaat. Maar als je een pasje hebt en een pincode, wie houdt je dan tegen om alsonog iets te kope met het risico dat het bewind dus ophoudt, maar is er iemand die het fysiek kan voorkomen?
je kunt niet internetbankieren met zo’n leefgeldrekening, alleen pintransacties doen
pi_182627630
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:09 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ja, de meeste banken in Nederland doen niet mee met ideal. Enkel de grote retailbanken doen mee.
noem eens een naam van een bank waar particulieren een rekening kunnen hebben die niet meedoet?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_182627636
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:07 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ik ken niemand die onder bewind staat en heb dus totaal geen idee hoe dat gaat. Maar als je een pasje hebt en een pincode, wie houdt je dan tegen om alsonog iets te kope met het risico dat het bewind dus ophoudt, maar is er iemand die het fysiek kan voorkomen?
Het leefgeld mag naar behoeven worden besteed maar je mag zelf geen beslissingen meer nemen die geld kosten, geen nieuwe abonnementen afsluiten dus, of de mogelijkheid om online te winkelen. Daarvoor moet er toestemming zijn van de bewindvoerder.
pi_182627646
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:55 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Wend u tot uw bank voor meer informatie over Ideal.
Niet iedereen heeft deze mogelijkheid namelijk.
Je kunt ideal niet wel of niet hebben.
Het is gewoon een betaalhulp.

En voor de mensen onder bewind is het maar goed ook dat ze het niet kunnen gebruiken.
Als je niet met geld om kunt gaan, hoor je sowieso geen toegang te hebben tot je financiën
pi_182627656
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:10 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Het leefgeld mag naar behoeven worden besteed maar je mag zelf geen beslissingen meer nemen die geld kosten, geen nieuwe abonnementen afsluiten dus, of de mogelijkheid om online te winkelen. Daarvoor moet er toestemming zijn van de bewindvoerder.
Dus het wordt geblokkeerd?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_182627771
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:10 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Je kunt ideal niet wel of niet hebben.
Het is gewoon een betaalhulp.

En voor de mensen onder bewind is het maar goed ook dat ze het niet kunnen gebruiken.
Als je niet met geld om kunt gaan, hoor je sowieso geen toegang te hebben tot je financiën
Ideal moet aangevraagd worden bij de bank. En in geval van minderjarigen moet een ouder toestemming geven. Je krijgt het niet automatisch erbij ofzo
pi_182627816
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:19 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Ideal moet aangevraagd worden bij de bank. En in geval van minderjarigen moet een ouder toestemming geven. Je krijgt het niet automatisch erbij ofzo
ik neem aan dat je internetbankieren bedoelt waar je Ideal zegt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')