abonnement Unibet Coolblue
pi_182595908
Aan allen


Ik zoek hier niet eens naar oplossingen,­ denk ik,­ maar waarschijnlijk meer een klop op de schouder,­ wat begrip voor mijn situatie
Moet ergens heen met mijn verhaal.­ Niet een probleem waar je even bij iemand neerlegt,­ ook al zijn het je vrienden.­

Ik zal het,­ vrij complexe probleem,­ zo simpel mogelijk uit eenzetten.­

Zij:
45,­ fysiek en mentaal al ruim 3 jaar niet meer instaat om intiem met mij te zijn in welke vorm dan ook.­
Daarnaast heeft ze problemen met mijn masturbatie,­ heeft er eisen voor gesteld: niet als zij thuis is,­ alleen in mijn eigen kamer en enkel foto'­s.­


Ik
45,­ laat ontmaagd (26/­27),­ nog later eerste vaste relatie (32),­ had in vorige relatie ook libido problemen,­ zij laag vanwege chemotherapie als kind,­­ slikken van de pil en misschien van nature,­ ik hoger door jaren van frustratie zonder hebben van een vrouw en misschien ook van nature.­

Wij
5 jaar samen,­ 4 jaar getrouwd,­ 2 jaar relatie therapie,­ veel problemen gehad,­ ieder persoonlijk (zij huidkanker en problemen op haar werk, ik ontslagen,­ behandeling voor jeugdtrauma'­s en familie ruzies),­ maar ook samen (rechtzaken tegen aannemers,­ lekkages,­ stormschades,­ verbouwingen).­ Huis komende 3 jaar onverkoopbaar gedeeltelijk vanwege schade van eerdere lekkages en wateroverlast en gedeeltelijk vanwege een regeling die is tijdens plaatsen geluidsdempend materiaal tegen overvliegende vliegtuigen is in gegaan.­

Kortom: relatie zonder sex/­intimiteit,­ voorlopig geen uitzicht op verandering en/­of scheiding,­ maar wel samen moeten (willen?­) verder leven.­ Gevoel van vriendschap is er wel, maar ik mis iets, iets wat mijn hele leven eigenlijk buiten mijn bereik heeft gelegen. Het gevoel begeert te worden, bemind. Ik ben geen geen hunk, maar ook zeker geen schlemiel.

Status nu: deze week is er wel iets geknapt bij ons,­ beiden aangegeven dat we niet zo verder te kunnen.­ Het vooruitzicht dat ik al van af mn 42ste (terugrekenend) geen sex meer zal hebben,­ maakt me zeer depressief en wrokkig.­ Zij wilt niet meer leven met iemand die nare opmerkingen maakt uit frustratie over iets waar zij niet veel aan kan doen.


Zucht ...­ nou dat dus ...­
  donderdag 18 oktober 2018 @ 19:12:41 #2
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_182596003
Mag je wel naar de hoeren?

En hoezo alleen rukken op foto’s? Maak je toch zelf wel uit waar je jezelf op afbeert?
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_182596038
Pfff heftig, ik denk dat je hier niet uit gaat komen samen en dat de enige optie is om toch echt uit elkaar te gaan. Je zegt dat het huis onverkoopbaar is, is dat de enige reden dat scheiden geen optie is?
pi_182596062
Waarom zijn jullie bij elkaar?
pi_182596105
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 19:12 schreef VleesLollie het volgende:
Mag je wel naar de hoeren?

Had haar inderdaad wel al gemeld dat dit wel de snelste manier is om iemand vreemd te laten gaan. Zal ik niet doen, ook omdat ze echt niet in de rij voor mij staan.
Wat betreft de foto's tja, filmpjes maken haar onzeker. Liefst zou ze willen dat ik helemaal niets zie/bekijk, maar nog liever dat ik het helemaal niet meer zou doen.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 19:20:18 #6
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_182596112
Nare opmerkingen maken richting haar bereik je natuurlijk niks mee. Maar die frustratie van jou is wel iets waar zij wat aan kan doen, namelijk zorgen dat er weer sprake is van een seksleven. Als haar dat niet lukt dan is het gewoon klaar.

Of het nu aan jou, haar gezondheid, jou, een miskoop of andere factoren ligt maakt daarbij niet uit.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_182596163
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 19:17 schreef zarGon het volgende:
Waarom zijn jullie bij elkaar?
Tja, goede vraag ... er zijn ook best leuke momenten. Was maandag jarig, bijna de hele dag op stap geweest. Zeehonden opvang bezocht, kringloopjes gedaan, pannenkoekje in de zon. Was een heerlijke dag samen. Tis echt niet enkel kommer en kwel, maar ja dit is toch wel een ding.
pi_182596179
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 19:19 schreef Catwellnessworker het volgende:

[..]

Had haar inderdaad wel al gemeld dat dit wel de snelste manier is om iemand vreemd te laten gaan. Zal ik niet doen, ook omdat ze echt niet in de rij voor mij staan.
Wat betreft de foto's tja, filmpjes maken haar onzeker. Liefst zou ze willen dat ik helemaal niets zie/bekijk, maar nog liever dat ik het helemaal niet meer zou doen.
Niet om wat, maar ze beperkt je wel ontzettend. Haar onzekerheid is iets wat zij zelf moet oplossen. Ze kan jou niet allerlei dingen verbieden, puur omdat zij zo onzeker is. Ik vind het ronduit egoïstisch van haar (als ik even zo grof mag zijn).

Dat je geen intimiteit aangaat a la (chemo kan heel veel schade aanrichten en sommige mensen hebben nou eenmaal geen drive), maar dat je je partner dan óók nog eens verbied om (op bepaalde dingen) te masturberen, puur uit eigen onzekerheid? Come on. Dat is ronduit egoïstisch.
pi_182596200
Gaat hem echt niet worden. Sex/intimiteit is super belangrijk voor je relatie. Het is een basisbehoefte die zij jou nu ontneemt.
pi_182596296
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 19:07 schreef Catwellnessworker het volgende:
Aan allen


Ik zoek hier niet eens naar oplossingen,­ denk ik,­ maar waarschijnlijk meer een klop op de schouder,­ wat begrip voor mijn situatie
Moet ergens heen met mijn verhaal.­ Niet een probleem waar je even bij iemand neerlegt,­ ook al zijn het je vrienden.­

Ik zal het,­ vrij complexe probleem,­ zo simpel mogelijk uit eenzetten.­

Zij:
45,­ fysiek en mentaal al ruim 3 jaar niet meer instaat om intiem met mij te zijn in welke vorm dan ook.­
Daarnaast heeft ze problemen met mijn masturbatie,­ heeft er eisen voor gesteld: niet als zij thuis is,­ alleen in mijn eigen kamer en enkel foto'­s.­


Ik
45,­ laat ontmaagd (26/­27),­ nog later eerste vaste relatie (32),­ had in vorige relatie ook libido problemen,­ zij laag vanwege chemotherapie als kind,­­ slikken van de pil en misschien van nature,­ ik hoger door jaren van frustratie zonder hebben van een vrouw en misschien ook van nature.­

Wij
5 jaar samen,­ 4 jaar getrouwd,­ 2 jaar relatie therapie,­ veel problemen gehad,­ ieder persoonlijk (zij huidkanker en problemen op haar werk, ik ontslagen,­ behandeling voor jeugdtrauma'­s en familie ruzies),­ maar ook samen (rechtzaken tegen aannemers,­ lekkages,­ stormschades,­ verbouwingen).­ Huis komende 3 jaar onverkoopbaar gedeeltelijk vanwege schade van eerdere lekkages en wateroverlast en gedeeltelijk vanwege een regeling die is tijdens plaatsen geluidsdempend materiaal tegen overvliegende vliegtuigen is in gegaan.­

Kortom: relatie zonder sex/­intimiteit,­ voorlopig geen uitzicht op verandering en/­of scheiding,­ maar wel samen moeten (willen?­) verder leven.­ Gevoel van vriendschap is er wel, maar ik mis iets, iets wat mijn hele leven eigenlijk buiten mijn bereik heeft gelegen. Het gevoel begeert te worden, bemind. Ik ben geen geen hunk, maar ook zeker geen schlemiel.

Status nu: deze week is er wel iets geknapt bij ons,­ beiden aangegeven dat we niet zo verder te kunnen.­ Het vooruitzicht dat ik al van af mn 42ste (terugrekenend) geen sex meer zal hebben,­ maakt me zeer depressief en wrokkig.­ Zij wilt niet meer leven met iemand die nare opmerkingen maakt uit frustratie over iets waar zij niet veel aan kan doen.


Zucht ...­ nou dat dus ...­
De liefdesrelatie is al voorbij. Jullie zijn nog bij elkaar uit praktische overwegingen.

Ga maar eens praten over hoe jullie het beste kunnen scheiden.
pi_182596304
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 19:24 schreef Catwellnessworker het volgende:

[..]

Tja, goede vraag ... er zijn ook best leuke momenten. Was maandag jarig, bijna de hele dag op stap geweest. Zeehonden opvang bezocht, kringloopjes gedaan, pannenkoekje in de zon. Was een heerlijke dag samen. Tis echt niet enkel kommer en kwel, maar ja dit is toch wel een ding.
Het eerste wat me meteen opvalt is dat je helemaal niets over haar zegt. Als iemand die vraag aan mij stelt, zeg ik weinig over wat we samen doen en juist veel over haar...

Wat vind jij er nou van dat ze door haar probleem met masturbatie allerlei eisen gaat stellen aan hoe jij masturbeert? Niet alleen denkt en werkt ze niet (mee) aan een oplossing voor jullie, maar gaat ze jou ook nog eens extra lastiger maken.

Waarom zijn jullie nog steeds bij elkaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2018 19:33:22 ]
pi_182596320
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 19:20 schreef Catkiller het volgende:
Nare opmerkingen maken richting haar bereik je natuurlijk niks mee. Maar die frustratie van jou is wel iets waar zij wat aan kan doen, namelijk zorgen dat er weer sprake is van een seksleven. Als haar dat niet lukt dan is het gewoon klaar.

Of het nu aan jou, haar gezondheid, jou, een miskoop of andere factoren ligt maakt daarbij niet uit.
Tja, dat zal verstrekkende gevolgen hebben. Toch bekijken wat die gevolgen zouden kunnen zijn, los van de praktische zaken dus? Heb ooit zelf aan geadviseerd elke dag dat je bij haar blijft, steel je een dag dat je iemand kan waar je wel bij wilt zijn. Misschien nu zelf maar eens opvolgen.
pi_182596380
Hou je je echt aan die regels mbt masturberen? :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 18 oktober 2018 @ 20:23:32 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182597086
Heel veel sterkte TS.
Niet echt een makkelijk situatie waar je in zit.

In eerste instantie zou ik zeggen ga naar de hoeren of vraag toestemming aan je vrouw om andere seksuele contacten op te doen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182597345
Ik ging scheiden, soms kun je beter je erbij neerleggen dat het paard dood, dan er maar aan blijven trekken tot het weer in de benen zal komen.
pi_182598366
ligt het niet intiem willen zijn volledig bij haar ? is er een mogelijkheid dat ze haar sexuele behoefte buiten de deur haalt ? . Verder geen Sex is geen Relatie althans niet zolang .... Ik heb niet veel advies behalve praten waarom ze niet intiem wilt zijn.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_182598414
Schopje R&P
pi_182598551
Masturbatieregels. Ik dacht echt alles wel eens gehoord te hebben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 21:56:15 #19
461530 Lizz519
Just Be Creative
pi_182598956
Bijna bizar grappig hoe ik de situatie herken mijn moeder heeft ook een vriend gehad die al jaren getrouwd was, maar aangezien die man in exact dezelfde situatie als jouw zit, ziet hij zijn vrouw meer als 'zus' (want geen sex vanwege baarmoederkanker die ze gehad heeft) en mijn moeder meer als vriendin, natuurlijk was dit erg lastig en wil mijn moeder dit eigenlijk allemaal niet, dus dat gaat over en weer...

Als ik heel eerlijk ben denk ik dat het een goede keus is om uit elkaar te gaan, voor jullie allebei...
Een relatie nemen waarin jullie jezelf kunnen vinden lijkt me een betere keus :)
pi_182599381
Waarom is zij fysiek en mentaal niet in staat seks met jou te hebben? Dat lijkt me wel een vrij cruciaal dingetje.
pi_182599392
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 19:19 schreef Catwellnessworker het volgende:

[..]

Had haar inderdaad wel al gemeld dat dit wel de snelste manier is om iemand vreemd te laten gaan. Zal ik niet doen, ook omdat ze echt niet in de rij voor mij staan.
Wat betreft de foto's tja, filmpjes maken haar onzeker. Liefst zou ze willen dat ik helemaal niets zie/bekijk, maar nog liever dat ik het helemaal niet meer zou doen.
Dat klinkt niet erg begripvol voor jouw situatie, alsof jouw libido dan ook maar moet verdwijnen ofzo.
Nu is het niet ondenkbaar dat het voor haar gewoon heel confronterend is dat jij nog wel zin hebt, ongeacht hoe zij zich voelt. En nu ze zich klote en inadequaat voelt, kan dat extra heftig aanvoelen. Maar goed, geen begrip tonen voor de ander is niet zo uitnodigend om begrip te blijven ontvangen voor de eigen situatie waar de ander net zo goed effect van ondervindt.

Wat zou voor jou de meest ideale situatie kunnen zijn zolang haar libido zo blijft denk je? Jou vrijlaten in je masturbatie lijkt me niet voldoende zo te lezen eerlijk gezegd, zij het vast wel iets van verbetering..
pi_182599634
Het lijkt me vreselijk. Sterkte!
  donderdag 18 oktober 2018 @ 22:51:14 #23
471241 NoFrauds
Niet je fokking moeder
pi_182599970
Heeft de relatietherapie geholpen?

En was het seksleven vanaf het begin al moeilijk?
Ik hou niet van fraude.
pi_182600084
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 19:07 schreef Catwellnessworker het volgende:
Status nu: deze week is er wel iets geknapt bij ons,­ beiden aangegeven dat we niet zo verder te kunnen.
mag ik vragen hoe je je toekomst dan nu ziet, nadat er dus 'iets geknapt is' en je ook samen besloten hebt dat er iets moet gaan veranderen?

zie je je toekomst nog samen, of wil je de relatie verbreken of mogelijk iets ertussenin? (bv wel samenleven en bepaalde financieen delen, maar intimiteit niet meer delen?)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_182600404
Je kunt ook scheiden als je nog in hetzelfde huis woont. Dit gaat niet meer werken dus ik zou het zo snel mogelijk proberen te regelen.

Ook al zou ze geen geslachtsgemeenschap meer kunnen hebben dan zou er toch genoeg anders over moeten blijven waarop je intiem met elkaar kunt zijn? Als dat er niet meer in zit is het klaar, zoiets zou voor mij ook te belangrijk zijn in een relatie.

Probeer er samen een rustig einde van te maken.

En het is natuurlijk belachelijk dat jij je niet af zou mogen trekken, daar heeft ze niets over te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')