Super Monkey Ball
StarWars Rogue Squadron 2: Rogue Leader
En komende seizoen iig:
Metroid Prime
Zelda: Wind Waker
Zijn er nog meer leuke games die aan te raden zijn? Ik hou van allerlei soorten games, behalve sport en kiddo spelletjes.
quote:Waverace hebbik getest voor nintendo benelux. Matig spel. Mario Party 4 heb ik op de preview dag gezien, wel grappig als je flink melig bent met anderen. Tony Hawk mag m'n broertje kopen, is niet mijn spel.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Timesplitters 2
Mario Party 4 (niet kiddy, lijkt maar zo)
Mario Sunshine
Tony Hawk (3 of 4)
WaveRace (bij mij te koop voor 30 euro)
Mario Sunshine ga ik wel bekijken of lenen, timesplitters ken ik niet? Wat is dat voor spel?
FPS dus, met veel opties. Besturing is ff wennen, maar binnen een kwartier loop je schietend door de levels.
Starwars is nl ook alleen mar leuk voor starwars fans... ik vind er persoonlijk nix aan...
Ik zoek maffe en leuke spellen. Adventure en puzzles, RPG's en aktie. Zolang het niet het standaard ren/spring/schietwerk is, ben ik tevree.
quote:Ok, die zijn er geloof ik nog niet veel voor de Cube... iig geen RPG's as far as I know
Op dinsdag 7 januari 2003 23:57 schreef Khadgar het volgende:
Ik speel al vanaf Xwing starwars games. Dus ja, dat is mijn smaak. Rogue Squadron heeft veel weg van Rebel Assault, een spel wat ik echt grijs heb gedraaid... "Rookie one to tac-com control..."Ik zoek maffe en leuke spellen. Adventure en puzzles, RPG's en aktie. Zolang het niet het standaard ren/spring/schietwerk is, ben ik tevree.
How 'bout vechtspellen?
quote:Kvond Super Smash Bro's erg grappig om tegen een paar mensen te doen. Maar in me eentje is er geen flikker aan.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ok, die zijn er geloof ik nog niet veel voor de Cube... iig geen RPG's as far as I know
How 'bout vechtspellen?
quote:Wij zullen het in maart gaan ervaren
Op dinsdag 7 januari 2003 22:27 schreef G1Ace het volgende:
eindelijk metroid prime uitgespeeld
mijn God, wat was dit een leuk spel
en ik moet nog hard gaan
The Legend of Zelda: The Wind Waker
komt toch echt uit op 3 mei 2003
Bron (bij mei)
quote:
News: GameCube Sales/Online
Jan 7th 2003 20:32 by modoxNintendo announce the European sales figures for 2002, taking second place away from rival Microsoft. Comments on online gaming also made.
According to Nintendo, 1.5 million GameCubes were sold in Europe during 2002. This compares to the approximated Xbox sales of 1.4 million.
NOE managing director David Gosen said the strategy in 2003 would be to push new game titles rather than lowering the price tag.
"We intend to make 2003 a strong year for GameCube, in which we focus on new games and we intend to build on our number two position," European manager David Gosen told Reuters.
He said that over 80 new games would be launched for GameCube in 2003 and more than 60 new Game Boy Advance games.
Online -
Gosen downplayed the potential of online gaming in the near future, blaming the slow rollout of broadband connections throughout Europe."In the short term, it is clearly not going to be a significant market in terms of size," Gosen said.
Analysts have suggested that Nintendo is holding back on its online gaming plans to avoid the hefty investment costs involved.
"Online gaming is going to bring in revenues, no question about it," said Keen. "The question mark is whether you can keep costs down."
quote:Beter, gefeli.
Op dinsdag 7 januari 2003 22:27 schreef G1Ace het volgende:
eindelijk metroid prime uitgespeeld
mijn God, wat was dit een leuk spel
en ik moet nog hard gaan
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:07 schreef febster het volgende:[..]
![]()
quote:Ik moet je vragen: Koop NIET Starwars. Het is echt zó'n saai spel.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:38 schreef Khadgar het volgende:
Hmm, ik wil wel een cube kopen, maar ik moet wel leuke spelletjes hebben. Tot nu toe op mijn lijstje:Super Monkey Ball
StarWars Rogue Squadron 2: Rogue LeaderEn komende seizoen iig:
Metroid Prime
Zelda: Wind WakerZijn er nog meer leuke games die aan te raden zijn? Ik hou van allerlei soorten games, behalve sport en kiddo spelletjes.
Wat LoTR:TTT plaatjes
(bovenste 2 X-Box onderste 2 GC )
quote:Van mij nog niet, dus bij deze:
Op woensdag 8 januari 2003 15:09 schreef febster het volgende:
Bedankt trouwens voor de vele lof die ik heb ontvangen voor t verzamelen van t nieuws van de afgelopen 24 uur
quote:Nooit geprobeerd eigenlijk. Maar dat moet wel lukken want bij Expert 9 heb ik ook wel eens de 0.4 ipv de 0.5 genomen en dat traject is veel kutter.
Op dinsdag 7 januari 2003 19:23 schreef ASSpirine het volgende:
Kan er iemand bij Super Monkey Ball al level 10 bij advanced (de gitaar)
een andere snaar pakken dan de 6 ? (de breedste)
ben ik benieuwd naarik weet dat ik het al gevraagd heb
quote:Hoedoejijdatwantdawillikook?!
Op dinsdag 7 januari 2003 23:49 schreef Khadgar het volgende:[..]
Waverace hebbik getest voor nintendo benelux.
quote:Kut, kan dat filmpje hier op de uni niet openen. Maar dat het 17 seconden duurt zegt eigenlijk al genoeg...
Op dinsdag 7 januari 2003 20:44 schreef PBateman1978 het volgende:
I.R.Baboon : check dit filmpje eens van iemand die Expert Level 7 op een wel hele aparte manier haalt....http://www.elitecoder.com/pack/e7-9080.zip
Ik vraag me af hoeveel uren Super Monkey Ball zo iemand wel niet gespeeld heeft.....
Bij Ex7 ben ik altijd al bijzonder trots als ik meer dan 2 seconden overhou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |