quote:Ah, f*cking level 15...
Zover kom ik niet eens... Kom niet voorbij advanced 15 (met die banen waar je na een hoek omhoog moet)
Je moet zo dicht mogelijk in de ''binnenbocht'' blijven, want als je tever naar beneden gaat kom je dus nooit meer omhoog...
Het lukte me nooit, maar nu speel ik er elke keer in 1 keer doorheen...
ff dat level 5 keer oefenen en 't lukt je makkelijk...!
Maar ik zal SMB wel weer eens gaan spelen... Heb echt teveel Cube spellen nu
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
... ik heb een keer er een hele dag aan gezeten met een huisgenoot...Maar ik zal SMB wel weer eens gaan spelen... Heb echt teveel Cube spellen nu
lev 15 heb ik ook lang aan gezeten, tot het me een keer lukte
daarna als ik er ben lukt het me na een paar continues
Maar ik heb advanced niet es uitgespeeld, omdat ik altijd bij de laatste level mijn continues opgebruikt heb
ik heb al een paar van expert geprobeerd...
Man, dat is pas moeilijk
Nintendo aankondiging
Wanneer? Dinsdag 7 Januari
Waar? New York, Berlijn, Parijs, Londen
Hoe laat? 10:00 GMT (11:00 Nederlandse tijd)
Wat te verwachten?
- Economic Assessment of the year 2002
- Advertisement Hardware
- Forecasts Marketing of the year 2003
- Presentation of Line-Up of the year 2003
Zijn er nog geruchten qua aankondigingen?
Jazeker! Namelijk:
- Eerste beelden Mario Kart Online
- Eerste beelden Pokemon Online
- De 'technological breakthrough' zal niet een aankondiging zijn van de GameBoy Player of E-Cards voor Europa.
Verder wou een woordvoerder van Nintendo dit nog graag kwijt: "You really don't want to miss this. All I can say is you won't be disappointed."
More news as it breaks (alleen ben ik pas rond 5 uur online om t te posten
)
Oke dan maar zo: volg www.cube-europe.com www.cubezone.nl die zullen ongetwijfeld dat nieuws direct online gooien
quote:The Legend of Zelda komt in Augustus al naar Europa!!!!
Op maandag 6 januari 2003 23:02 schreef febster het volgende:
Verder wou een woordvoerder van Nintendo dit nog graag kwijt: "You really don't want to miss this. All I can say is you won't be disappointed."
quote:Bij de gewone RGB Scartkabel zitten al je stekkertjes in de scartblok, dus ook die voor het geluid. Hierdoor kun je het geluid alleen afluisteren op je t.v. Of je moet je t.v. dan weer doorlussen naar je boxen. Ik weet niet of je dan nog optimaal gebruik kan maken van een 5.1 boxenset. Misschien kun je hier wel gebruik van maken, als je t.v. 5.1. geluid ondersteunt.
Op maandag 6 januari 2003 20:01 schreef ASSpirine het volgende:
In een internet shop gezien, wat is het verschil hier tussen ?
Kan iemand uitleggen ?RGB Scart Cable
geen uitleg
RGB Scart Cable Pro (Sun!)
Een Cube is een indrukwekkende console met prachtige graphics en klasse geluid. Dan wil je daar natuurlijk ook optimaal van genieten. Dat kan via een aansluiting van het echte RGB signaal via deze Scart kabel. Weg zijn de wazige randjes en overvloeiende kleuren welke je wel met een A/V (standaard bijgesloten) of RF Signaal kunt krijgen. Bovendien is deze kabel voorzien van extra audio/video uitgangen waardoor het aansluiten van een externe geluidsinstallatie of andere apparatuur mogelijk wordt gemaakt. Lengte van de kabel is een 2mtr.
vooral dat van de externe geluidsinstallatie is
Past goed bij de versterker die we thuis hebben liggen
Bij de RGB Scart Cable Pro heb je zo te zien een apart kabeltje voor het geluid, en een scartstekker voor het beeld. Je kunt het geluid van de gamecube nou rechtsreeks afspelen op een 5.1 boxenset, waardoor er geen kwaliteit verloren gaat.
Zijn ze allebei van Nintendo? Zo nee, dan zou ik toch voor de RGB-kabel van Nintendo gaan, want ik heb gehoord dat RGB-kabels van andere ontwikkelaars niet zoveel winst aan beeldkwaliteit leveren.
quote:Die heb ik vaker gehoord
quote:Ja inderdaad, daar kom ik niet eens bij 5 geloof ik
Op maandag 6 januari 2003 22:38 schreef ASSpirine het volgende:[..]
![]()
lev 15 heb ik ook lang aan gezeten, tot het me een keer lukte
daarna als ik er ben lukt het me na een paar continuesMaar ik heb advanced niet es uitgespeeld, omdat ik altijd bij de laatste level mijn continues opgebruikt heb
ik heb al een paar van expert geprobeerd...
Man, dat is pas moeilijk
Maar ik ga het proberen, het moet te doen zijn lijkt me zo... toch
quote:Ja, das al oud nieuws zelfs
Ik neem aan dat iedereen dit wel gehoord heeft?
Nintendo aankondiging
quote:Dan zijn die paden nog zo smal dat het bijna onmogelijk is om ze fatsoenlijk te betreden...
Op maandag 6 januari 2003 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja inderdaad, daar kom ik niet eens bij 5 geloof ik
Maar ik ga het proberen, het moet te doen zijn lijkt me zo... toch
Heeft iemand bij de gitaar in advanced al snaar 1 kunnen doen ? (de allerallerdunste ?)
ik doe altijd 6, van de andere ben ik bang
Ik neem gewoon de breedste
Over welk spel gaat dit?
quote:Dat lijkt me nou wel een cool spel
Op dinsdag 7 januari 2003 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super Monkey Ball
quote:Whoa, vet!!
Pokemon Online
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 07-01-2003 18:46]
quote:Ja, ik heb al deel 1...En heb die nog LANG niet uitgespeeld... daarom koop ik 2 niet... alhoewel die wel VEEL meer multiplayer opties heeft...
Op dinsdag 7 januari 2003 10:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat lijkt me nou wel een cool spel
Daar ga ik deel 2 van halen !
quote:Ja,...die komt, maar een datum is nog niet bekend !
Op dinsdag 7 januari 2003 15:16 schreef gieling.com het volgende:
Even een klein berichtje tussendoor
Ik ben in 3 dagen van 28 shines naar 43 gegaan
Enne... komt animal crossing nou in europa uit??? (of is dat nog niet bekend)??
quote:? Ik dacht dat het bijna alleen maar Multiplayer was. Is dat ook cool voor singleplayer?
Op dinsdag 7 januari 2003 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja, ik heb al deel 1...En heb die nog LANG niet uitgespeeld... daarom koop ik 2 niet... alhoewel die wel VEEL meer multiplayer opties heeft...
Maar single player is wel cool, je moet dan je bal over een baan naar de finish rollen door het platform te bewegen. Wist je dat niet?
Is soms frusterend moeilijk! En dan ook ECHT frusteren moeilijk, maar wel gaaf en komisch en het geeft veel voldoening als je een moeilijk level hebt gehaald!
quote:Klinkt heel cool, maar wanneer komt SMB2 dan hier, want die is al een eeuwigheid uit in de states !
Op dinsdag 7 januari 2003 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja zeker!! In deel een vind ik juist de multipayer wat tegenvallen kwa grootte enzoMaar single player is wel cool, je moet dan je bal over een baan naar de finish rollen door het platform te bewegen. Wist je dat niet?
Is soms frusterend moeilijk! En dan ook ECHT frusteren moeilijk, maar wel gaaf en komisch en het geeft veel voldoening als je een moeilijk level hebt gehaald!
Ik weet niet eigenlijk
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 07-01-2003 15:54]
quote:Februari/Maart
Klinkt heel cool, maar wanneer komt SMB2 dan hier, want die is al een eeuwigheid uit in de states !
Maar SMB is ook nog het halen waard hoor
edit : net trouwens eindelijk Advanced uitgespeeld, zonder een continue te gebruiken !! Level 30 was eigenlijk ineens best makkelijk, of ik had gewoon geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |