Zijn er mensen die een game gekocht hebben en er echt helemaal nix an vonden?
Ik had Dave Mirra 2 bij mijn 2e hands GC zitten en die heb ik later geruild tegen Pikmin die ik weer verkocht heb.
Deze 2 games waren niet wat ik dacht dat ze waren, ik wil ooit nog eens een Tony Hawk (nummer 10 mischien ) en ik kijk uit naar Pikmin 2 en hoop op een langer avontuur en een spel dat je nog WEL een keer gaat spelen als je het uitgespeeld hebt...
quote:Klopt,.......soort van sims ja, maar dan cooler. Check anders dit:
Op woensdag 1 januari 2003 14:44 schreef flappiewappie het volgende:[..]
oneindige gameplay...geen eind dus
( ala the sims
)
quote:Neem het eens rustig door en je zal zien. Vooral de uitleg van het spel is cool. Characters in de stad leven eigenlijk door en met dezelfde tijd als jij. Geef ze aandacht etc,...zie ze paasversiering ophangen etc.
Op donderdag 2 januari 2003 13:10 schreef G1Ace het volgende:
hmm
ik begin te zien waarom jullie zo gek erover zijn
quote:kneem waarschijnlijk een abo op de PU, krijg je THPS4 "gratis" ( 35 euro
Op donderdag 2 januari 2003 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb vandaag Tony Hawk 3 gekocht. Koste maar 25 euro bij de Bart Smit en ik wilde nog een Tony hawk hebben.
Je kan het beste elk jaar een abo nemen, en dan meteen weer opzeggen en dan onder een andere naam weer een nieuw abo nemen elk jaar
Elk jaar een welkomsgeschenk... als trouwe abo (sinds 96) krijg je eigenlijk nix...
quote:Zo kewl.
Op donderdag 2 januari 2003 20:07 schreef G1Ace het volgende:
ik heb metroid prime echt bijna uitgespeeld
de allerlaatste baas is moeilijker dan ik had verwacht
maar laat me dit zeggen
het wapen dat ik nu tegen die gast moet gebruiken
HET RULED ARSE!
quote:25 maar ???
Op donderdag 2 januari 2003 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb vandaag Tony Hawk 3 gekocht. Koste maar 25 euro bij de Bart Smit en ik wilde nog een Tony hawk hebben.
in elke bart smit ?
quote:da's duidelijk.
Op donderdag 2 januari 2003 21:41 schreef IndoGuyver het volgende:
lijkt mij erg sterk sinds Sega het spel nog niet afheeft....Def
quote:De kleine in Den Bosch
Op donderdag 2 januari 2003 21:22 schreef ASSpirine het volgende:[..]
25 maar ???
in elke bart smit ?
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:41 schreef IndoGuyver het volgende:
lijkt mij erg sterk sinds Sega het spel nog niet afheeft....Def
quote:Klopt,......dat vroeg ik me ook af. SMB2 scoort bij IGN ook eng hoog !
Op donderdag 2 januari 2003 23:10 schreef SmashBro het volgende:[..]
. Hoe kom je daar nou bij? Hij is in andere delen van de wereld al maanden uit hoor.
quote:
-Gamer: Why did Nintendo of Europe decide to not bring Animal Crossing to Europe?David Tomlinson: Nintendo of Europe decided not to bring Animal Crossing to Europe because this genre of game hasnt been tested in Europe or America. Because of this, Nintendo made a business decision to launch Animal Crossing in one region other than Japan. The region chosen was America. They then decided they couldnt bring a new type of game out it one region, and not in Europe, the region complaining about being treated badly, so they launched Doshin the Giant here. Both games have been a success in both regions, and Nintendo of Europe is currently in the process of translating Animal Crossing for Europe.
N-Gamer: Will Animal Crossing every reach European shores?
David Tomlinson: Well, lets just say that I am testing a PAL conversion of it at the moment
En Doshin een hit in europa?
quote:niet in nederland i.i.g
Op vrijdag 3 januari 2003 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool! Ik wil hem trouwens wel eerst huren ofzo, omdat het dus inderdaad een nieuw genre is.En Doshin een hit
in europa?
level 10 is (Poseidon)
level 11 is (Mediterranean crisis)
level 12 is (Evil Summit)
Weet iemand het ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |