abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2003 @ 15:14:15 #251
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7855002
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:31 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

I Nintendo

Ik was ook zo blij toen ik het hoorde. Zelda OOT en de add Ura in high resolution op mijn Cube,.....ik geloof het soms nog steeds niet !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7858357
high resolution, bedoelen ze daarmee ze de texture resolutie opschroeven, of gewoon de 'algemene' resolutie?

ik denk toch dat laatste? anders kost het ze ook zoveel moeite

pi_7858725
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 21:46 schreef Khadgar het volgende:
Oh, Nintendo NL weet nog steeds niet of Animal Crossing nou uitkomt of niet...
Komt niet
En in Australië ook niet. Schijnt teveel werk te zijn om bepaalde dingen eruit te halen, zoals Thanksgiving, want dat hebben we hier niet. En voor Australie zou het heel ingewikkeld te zijn om de seizoenen om te wisselen (het is daar nu zomer he).

Volgens PGC heeft Nintendo met de eerste release een beetje de kat uit de boom gekeken maar zal AC2 wel wereldwijd uitgebracht worden.

Dat wordt importeren dus

pi_7858765
quote:
Op zondag 12 januari 2003 18:12 schreef flappiewappie het volgende:
high resolution, bedoelen ze daarmee ze de texture resolutie opschroeven, of gewoon de 'algemene' resolutie?

Ik denk geen van beiden, aangezien het ook al in 'hoge' resolutie op de N64 liep, bijvoorbeeld goed te zien aan de textures die toch redelijk scherp waren voor een N64 game (tekst e.d.) en dat kwam ook omdat ze gemaakt waren voor een 640x480 resolutie. Je had ook een lage resolutie op de N64 namelijk. En als ik alle screenshots mag geloven doet de GC hier geen schepje bovenop, zelfs alle 'fogging' is er nog (zodat de N64 niet zoveel textures hoefde te tekenen) terwijl de GC dit met gemak aan moet kunnen.
  zondag 12 januari 2003 @ 19:17:05 #255
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7859454
quote:
Op zondag 12 januari 2003 18:12 schreef flappiewappie het volgende:

Geen idee,......maar who cares Het heerst !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7860301
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Geen idee,......maar who cares Het heerst !

cker ,

maar nog een n00bie vraag, OOT is ocarina of time, maar wat is URA? ( toch niet Majora's Mask )

pi_7860966
URA Zelda is Zelda The Master Quest... en nog meer namen waren ervoor. Het is eigenlijk The Ocarina of Time maar dan met extra's die ze in OoT wilden doen maar wat niet paste. Het zou uitkomen op de 64DD maar die flopte nogal en dus werd URA Zelda ook geschrapt.

Andere/nieuwe dungeons, items, en de verhaallijn loopt enigszins anders.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')