quote:Ik was ook zo blij toen ik het hoorde. Zelda OOT en de add Ura in high resolution op mijn Cube,.....ik geloof het soms nog steeds niet !
Op zondag 12 januari 2003 12:31 schreef flappiewappie het volgende:[..]
I
Nintendo
![]()
ik denk toch dat laatste? anders kost het ze ook zoveel moeite
quote:Komt niet
Op zaterdag 11 januari 2003 21:46 schreef Khadgar het volgende:
Oh, Nintendo NL weet nog steeds niet of Animal Crossing nou uitkomt of niet...
Volgens PGC heeft Nintendo met de eerste release een beetje de kat uit de boom gekeken maar zal AC2 wel wereldwijd uitgebracht worden.
Dat wordt importeren dus
quote:Ik denk geen van beiden, aangezien het ook al in 'hoge' resolutie op de N64 liep, bijvoorbeeld goed te zien aan de textures die toch redelijk scherp waren voor een N64 game (tekst e.d.) en dat kwam ook omdat ze gemaakt waren voor een 640x480 resolutie. Je had ook een lage resolutie op de N64 namelijk. En als ik alle screenshots mag geloven doet de GC hier geen schepje bovenop, zelfs alle 'fogging' is er nog (zodat de N64 niet zoveel textures hoefde te tekenen) terwijl de GC dit met gemak aan moet kunnen.
Op zondag 12 januari 2003 18:12 schreef flappiewappie het volgende:
high resolution, bedoelen ze daarmee ze de texture resolutie opschroeven, of gewoon de 'algemene' resolutie?ik denk toch dat laatste? anders kost het ze ook zoveel moeite
quote:Geen idee,......maar who cares
Op zondag 12 januari 2003 18:12 schreef flappiewappie het volgende:
high resolution, bedoelen ze daarmee ze de texture resolutie opschroeven, of gewoon de 'algemene' resolutie?ik denk toch dat laatste? anders kost het ze ook zoveel moeite
quote:cker
Op zondag 12 januari 2003 19:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geen idee,......maar who cares
Het heerst !
maar nog een n00bie vraag, OOT is ocarina of time, maar wat is URA? ( toch niet Majora's Mask )
Andere/nieuwe dungeons, items, en de verhaallijn loopt enigszins anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |