Net even gespeeld:quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:33 schreef Ireyon het volgende:
Spelletje: hoe goed kennen jullie de stationsafkortingen?
http://jorikke.byethost33.com/ns_afkortingen/?i=2
quote:Wauw! Je hebt je door alle 25 levels geworsteld. Held! Je kunt het natuurlijk altijd nog een keer proberen om je score te verbeteren. Druk hieronder voor een nieuwe poging.
Volgens mij is het tijdelijk. Als het station is verbouwd tot doorstroomstation zonder kopsporen aan de westkant, is een uithaalspoor daar niet meer nodig.quote:Op maandag 22 oktober 2018 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
Het rangeerspoor voor een deel van de Arriva-treinen in Groningen wordt zo te zien verplaatst naar het gedeelte tussen de Paterswoldseweg en Peizerweg.
Blijft dit spoor ook na de ingebruikname van het vernieuwde station Groningen liggen of wordt het dan weggehaald? Zou namelijk wel een mooi passeerspoor kunnen zijn. De ruimte is er iig nu het restant van de lijn naar Drachten weggehaald is.
https://webwatch.nu/projecten/esgl-pww/camera3/
Op sporenplan is de situatie al aangepast
http://sporenplan.nl/figuren/tekeningen/ns_nummer/gn-gnl.gif
SpoorPro.nl maakt er ook wat moois van...quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:13 schreef James1988 het volgende:
Mooi dat nu.nl er een foto bij plaatst die al een jaar of 10 oud is.
Nou.. Op de tekening die ik van de eindsituatie heb blijft die bestaan. Voor een tijdelijke situatie zou ik er ook voor kiezen om op de hoofdsporen bij de inrijders kop te maken. Een tijdelijk kopspoor met wissels en beveiliging is een erg duur grapje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijdelijk. Als het station is verbouwd tot doorstroomstation zonder kopsporen aan de westkant, is een uithaalspoor daar niet meer nodig.
Had ik niet verwacht, goed bezig Eurostar!quote:
Ze doen wel meer gekke dingen die veel geld kosten. Maar ik zal binnenkort de plannen weer eens bekijken, ik weet het niet meer zeker uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:50 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Nou.. Op de tekening die ik van de eindsituatie heb blijft die bestaan. Voor een tijdelijke situatie zou ik er ook voor kiezen om op de hoofdsporen bij de inrijders kop te maken. Een tijdelijk kopspoor met wissels en beveiliging is een erg duur grapje.
Das niet slecht toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 10:38 schreef b2py het volgende:
Circa 300-350 reizigers per dag per trein, dat is bijna 1/3 van de stoelen toch?
Niet slecht.... ach. Er zijn stations met minder reizigersquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das niet slecht toch?
Op andere stations zullen ook nog wel wat mensen instappen
werkzaamhedenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:34 schreef MCH het volgende:
Waarom krijg ik op 10 november geen directe intercity tussen Breda en Brussel?
quote:Amsterdam C-Antwerpen-Brussel-Zuid/Midi
Wanneer: zaterdag 10 en zondag 11 november
Oorzaak: werkzaamheden
Advies: Ga eerder op reis
International Intercity (direct) Brussel rijdt niet tussen Amsterdam Centraal/Den Haag HS en Antwerpen Centraal, maar rijdt tussen Roosendaal, Antwerpen Centraal en Brussel Zuid.
ga eerder op reis naar Roosendaal en stap daar over op International Intercity Brussel; houd rekening met businzet en extra reistijd rond Rotterdam
voor reizigers van/naar Noorderkempen rijden NS-bussen tussen Breda en Noorderkempen.
plan uw reis vanaf 10 dagen van tevoren opnieuw voor een aangepast reisadvies
Extra reistijd: een half uur tot een uur
Gisteren net overgeslagen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:16 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En wie heeft er vandaag gebruik gemaakt van Metro Station Stadhuis
nou? Nou?? NOU???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |