Het jeukt soms wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
kun jij niet eens gastmodden hier
je doet het vast beter dan de huidige
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Kap eens met dat smiley-gedoe, intens simpele zielen.
Kan ik me voorstellen. Kost zo'n 1,25 volgens mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:37 schreef Groby het volgende:
[..]
Door die smiley op het eind lijken al je posts sarcastisch
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Kost zo'n 1,25 volgens mij.²
Hopelijk ga je je niet op zaken als JFK en/of 9/11 richten. De waarheid daarvan bovenwater halen gaan ze niet op prijs stellen in Amerika.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb nog een bedankje gehad van de nederlandse commissaris van politie
Weet je dat zeker? Dan zet ik er nog even wat geld op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:38 schreef TLC het volgende:
Gibraltar weer met de beide benen op de grond door n nederlaag tegen Liechtenstein
Gelukkig staat er een standbeeld van mij op Harvardquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk ga je je niet op zaken als JFK en/of 9/11 richten. De waarheid daarvan bovenwater halen gaan ze niet op prijs stellen in Amerika.
Straks ben je zelfs niet meer welkom op je thuisbasis Harvard.
Altijd zo'n onzin door te roepen dat elke kans een doelpunt moet zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:38 schreef NLGooner het volgende:
Zeer gewaagde uitspraak van Pierre dat het meer doelpunten hadden kunnen zijn in het begin
Lekker bezig Klaas. Ik kijk nu al uit naar nieuwe openbaringen in de clubtopics van jouw hand. Heb je wellicht nog een visie omtrent AZ? Het is een beetje stil daar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gelukkig staat er een standbeeld van mij op Harvard
ik ben dus elke dag aanwezig daaro
Straks moet ik de wedstrijd nog daadwerkelijk opzetten om hier te kunnen postenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn steun heb je
en die van LR, GGMM en onlogisch (het forumbeest)
ik heb wel een visie over az inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig Klaas. Ik kijk nu al uit naar nieuwe openbaringen in de clubtopics van jouw hand. Heb je wellicht nog een visie omtrent AZ? Het is een beetje stil daar.
VBL / [AZ#90] We gaaaaaan naaaaar Kazachstan, we gaan naar Kazachstan...
Ik heb hier enigszins mijn twijfels over maar toch bedanktquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn steun heb je
en die van LR, GGMM en onlogisch (het forumbeest)
nee joh. gewoon roepen dat Blind kut is. dan heb je al 70% van de mensen op je handquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks moet ik de wedstrijd nog daadwerkelijk opzetten om hier te kunnen posten
dus zo'n 6 mensen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
nee joh. gewoon roepen dat Blind kut is. dan heb je al 70% van de mensen op je hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |