abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:22:25 #1
481064 Trickster001
VRAAGBAAK/DENKTANK
pi_182548618
Middaaaag,

Titel zegt het al: ik ben op zoek naar een goedkope narrowcast-oplossing.

Ik wil eigenlijk niks simpelers als: stroom aan, scherm aan, slideshow gaat afspelen. Eigenlijk gewoon hetzelfde principe als de digitale fotolijstjes van vroeger. Of het uploaden van de slideshow nu via de cloud of een old-school USB gaat maakt met niet zoveel uit.

Heb al een tijdje zitten kutten met een oude Chromebox die ik nog had liggen, maar daar kwam niks uit. Allemaal te dichtgetimmerd. Ruimte voor dat ding was er eigenlijk ook niet. Voorheen deden we dit met een kleine DVD-speler, die bij het omzetten van het stekkerblok gelijk ging spelen met een gebrande slideshow. Ik weet dat het met een kleine windows pc ook moet lukken, maar verwacht dat er nog wel iets simpelers op de markt is.

Iemand tips? Heel erg bedankt alvast!
pi_182549296
Je telefoon

Daarnaast kun je ook gewoon de goedkoopste tablet kopen en deze op een standaard zetten in welke vorm dan ook.

Digitale fotolijstjes zijn misschien ook wel wat maar heb de prijzen ervan nooit naast tablets gehouden.

https://www.fotolijst.inf(...)4EAQYAiABEgIJYfD_BwE
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:39:05 #3
481064 Trickster001
VRAAGBAAK/DENKTANK
pi_182549875
Thanks voor je reactie Beathoven, maar sorry...

Ik was niet duidelijk genoeg: het gaat om een om een TV scherm...
pi_182567811
raspberry pi eraan en die goed instellen?, kan je voeden via usb poort v/d tv en evt via een usb stick of bv ftp van plaatjes voorzien? (netwerk via wifi)

lijkt mij dat je niet de eerste bent en dat er in die hoek wel een kant-en-klaar oplossing beschikbaar is
pi_182587633
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_182587980
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')