abonnement Unibet Coolblue
pi_182543060
Frans liedje gemaakt ooit maar geen flauw idee wat de vrouw zegt.,

spreekt er iemand hier wellicht frans? en die het dan wil vertalen?

het gaat om een liedje wat aardig sloom en zwaarmoedig is, dus je bent gewaarschuwt,

pi_182543814

Shazam bracht dit als resultaat.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_182544023
mijn versie is wat ijler, net alsof je niet meer op de grond bent...
pi_182546822
Dat is inderdaad gewoon Andy Stott, maar dan aan een knopje gedraaid. :')

Nummer is gewoon in het engels, en die waren met simpele "Andy Stott Numb Lyrics"-zoekactie direct te vinden:

quote:
Touch, touch, touch, touch
Touch, touch, touch, touch
Touch, touch, touch, touch
Touch, touch, touch, touch
That you know that
Your heart is that you know the...
That you know ...that you know we are....
Touch, touch, touch, touch
Touch, touch, touch, touch
You are the
Just don't...that you
There is a.that you know
With you.that you are the one
.that you know that
Touch, touch, touch, touch
Touch, touch, touch, touch
Touch, touch, touch, touch
You are the.but you know the
.but you know the
There are.but you know the
Just when you. that you know the odds
.that you know the
Touch, touch, touch, touch
Just when I'm.today
It is a.just walk away
It is a
It is what you
There is a
Do what you .that you are
It is a. that you know what's
That you know what's
Touch, touch, touch, touch
Touch, touch, touch, touch
Maar goed, het ging er volgens mij meer om dat we je waardeloze 'remix' moesten horen heb ik het idee.. :{ :z
nee, jij dan!
pi_182551833
Ze zingt:

Oh Djadja, zo doe je dat toch niet, Djadja.

Of is dat weer een ander Frans liedje?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_182551983
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 10:33 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Maar goed, het ging er volgens mij meer om dat we je waardeloze 'remix' moesten horen heb ik het idee.. :{ :z
zelf stel jij geen zak voor, wat jou zo creepy maakt is dat je met een leger van 90 000 zakken commentaar komt geven op kunst.. :(
pi_182552009
ps ik zeg niet dat mijn remix beter is als orgineel, hij is anders als het orgineel, grote kans dat de maker van het liedje mijn remix wel waardeert, omdat hij dan zijn eigen track hoort maar dan in een totaal ander licht,,,
pi_182552581
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 15:39 schreef possetje het volgende:

[..]

zelf stel jij geen zak voor, wat jou zo creepy maakt is dat je met een leger van 90 000 zakken commentaar komt geven op kunst.. :(
je hoeft me niet persoonlijk aan te vallen, omdat ik je 'remix' kut vind hoor. Behoorlijk zwak

Als je wilt dat mensen je nummer horen, kan dat ook gewoon in dit topic, die daar voor bedoeld is: MUZ / Post hier jouw creaties! (Muziek, zang etc.) #5
nee, jij dan!
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:16:35 #9
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_182552692
possetjetopics :')
pi_182552756
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:09 schreef Gehenna het volgende:

[..]

je hoeft me niet persoonlijk aan te vallen, omdat ik je 'remix' kut vind hoor. Behoorlijk zwak

""hoi ik werd zelf aardig persoonlijk , maar nu hoef jij niet opeens persoonlijk te worden""?
pi_182552866
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:19 schreef possetje het volgende:

[..]

""hoi ik werd zelf aardig persoonlijk , maar nu hoef jij niet opeens persoonlijk te worden""?
:') gast alsjeblieft zeg, als zeggen dat je remix waardeloos is (wat ik oprecht vind) al een persoonlijke aanval is, en daar niet tegen kunt, dan moet je wellicht er eens over nadenken om je muziek niet meer delen op zo'n open forum.
nee, jij dan!
pi_182552887
zooooow, eenoog heeft ook gereageerd, zijn kritiek was niet mis,.. hij heeft wel talent voor afkraken, zou hij verder nog talenten bezitten?
pi_182552905
Maar goed, tekst is gevonden, en verder een kuttopic, dus deze kan wel dicht lijkt me? slotje.gif
nee, jij dan!
pi_182552944
mmmm ik was dronken gisteravond, en had verkeerde link gestuurd, het liedje in het frans dat ik niet kan verstaan omdat mijn frans slecht is, was deze :
pi_182552977
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:26 schreef Gehenna het volgende:
Maar goed, tekst is gevonden, en verder een kuttopic, dus deze kan wel dicht lijkt me? [ afbeelding ]
fok is vrij klein, relatief vergeleken met bijv tsr uk, veel mensen en dieren enzo in te kleine kooi gaan ze heel de tijd in elkaars staart bijten,, hoe groter een forum is, des te minder mensen zich heel de tijd gaan storen en dan steeds op de man gaan zitten vloeken,,
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:31:29 #16
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182552989
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 15:39 schreef possetje het volgende:

[..]

zelf stel jij geen zak voor, wat jou zo creepy maakt is dat je met een leger van 90 000 zakken commentaar komt geven op kunst.. :(
laten wel elkaar geen zakken noemen.

Maar inderdaad het topic is wel opgelost zo dus ik doe hem dicht. Veel plezier met de lyrics.

En welkom terug trouwens.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')