quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:38 schreef IkFok het volgende:
Als dat kraantje komt moeten ze alsnog met kruiwagens alles verplaatsen dus zoveel zin heeft zo'n kraan niet
Merel heeft dus eerst Jeff opgestookt en gebruikt dat dan als reden om te kunnen bestellen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Merel gaat vanaf nu alles doen waar ze zin in heeft, kleding bestellen en flesje wijn enzo.
Dat zou wel lachen zijnquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]Volgens mij is dat gat gegraven voordat dat ding er is
Die dikke kop heeft geen botox nodigquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het wachten is op de botox,dat wil ze vast ook wel.
In haar lippen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die dikke kop heeft geen botox nodig
Daar gaat geen botox inquote:
Stoer van hem, hij doet het toch maar.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:41 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
John heeft het vertelt. Ze gaan nu naar Jeff
De kijkers weten nu waar ze dat geld aan uit wil geven. Dag klantjes.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Weet niet hoe Merel die wijn aan haar moind wil zetten. is nog te lui om het glas omhoog te krijgen
Ze is al zo opgeblazen!quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het wachten is op de botox,dat wil ze vast ook wel.
Mikequote:
Fillers dan.quote:
Waarom vind je het geen stijfkopige fries?quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:43 schreef Yaksa het volgende:
Het lijkt wel of Jeffry die graafmachine van de FEBO er door moet drukken.
John pikt het zomaar? Vreemd, anders ook een grote bek naar anderen toe.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:41 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
John heeft het vertelt. Ze gaan nu naar Jeff
Gewoon de stofzuigerslang er even opzettenquote:
Tuurlijk hou daar is mee op.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:43 schreef Yaksa het volgende:
Het lijkt wel of Jeffry die graafmachine van de FEBO er door moet drukken.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon de stofzuigerslang er even opzetten
Hij ziet het wel goed.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
John pikt het zomaar? Vreemd, anders ook een grote bek naar anderen toe.
stoer???oliedomquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:43 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Stoer van hem, hij doet het toch maar.
Mooie omschrijvingquote:
ja het stottert het beeld doordododooor.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lastig te volgen dit,Jef en Adriaan in gesprek.
Glas over de mond en ff vacuum zuigen, minuutje of 2 laten zitten en je loopt 'n week voor lulquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon de stofzuigerslang er even opzetten
Die geniet ervan, de bitch.quote:
Die zit op Fokquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze was/is ook een fan van Bad Haring
sjah...
jij bent toch van het mailenquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:47 schreef Yaksa het volgende:
Is er al iemand die een vrachtwagen met zand heeft besteld?
Joa heeft die badjas aan omdat hij denkt dat dat de B&B zal promoten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:48 schreef snetje het volgende:
Jeff over Joa: Hij loopt er nu in een badjas bij ....
Ja nadat hij een hele middag heeft gegraven...
Oeh dat wordt straks en morgenochtend drama voor John..... geen koffiequote:Op maandag 15 oktober 2018 17:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjon gaat zo baar Jeff
wat de bedoeling is
Kriss waaid aan ; wat doen we met eten?? Gas is op
Nee, omdat ze een duik in de vijver hebben genomen......quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Joa heeft die badjas aan omdat hij denkt dat dat de B&B zal promoten.
Beter promoot hij dat grote Halloween evenement.
Gewoon bestellen toch?quote:
Beter gaat Jefrey graven met zijn luie reetquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Joa heeft die badjas aan omdat hij denkt dat dat de B&B zal promoten.
Beter promoot hij dat grote Halloween evenement.
2 stotteraars maar inhoudelijk begrijp ik er ook niks vanquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lastig te volgen dit,Jef en Adriaan in gesprek.
Die hebben hun eigen elektrische kookplaatjequote:Op maandag 15 oktober 2018 17:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh dat wordt straks en morgenochtend drama voor John..... geen koffie![]()
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je weet wel ie ik bedoelt.... zeg maar
die met die losse tengels..en nie ken boxseh kennie
Pizza.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Ja laten we pizza bestellen! In plaats dat ze een fatsoenlijke voedzame maaltijd bereiden.
alweerquote:
Is toch afgesloten door Jeff omdat die 4-pitter vanavond wordt gebracht?quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjon gaat zo baar Jeff
wat de bedoeling is
Kriss waaid aan ; wat doen we met eten?? Gas is op
Mag die niet van z'n baasje, hij mag alleen mooi zitten en pootjes gevenquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Beter gaat Jefrey graven met zijn luie reet
Keesje.quote:
Ik word hier zóóóóó moe van.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, omdat ze een duik in de vijver hebben genomen......
Mk horloge tegenwoordig mooierquote:
* FreshFruit72 pakt zijn Jeffry bingokaart er bij.quote:
team building geld uitgespaard twee weken de tijdquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:57 schreef zodeju het volgende:
Tuurlijk is het sneller.......maar dit had de groep goed gedaan......en 1tje bepaalt het.....
Dat dusquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
team building geld uitgespaard twee weken de tijd
En dat is ook de reden dat die twee het er niet mee eens zijn omdat ze daar niet op zitten te wachten een groep......ze willen boven de groep staan......quote:
En eigenlijk heeft hij de graafmachine ook niet geregeld. Eerst heeft Jessie aarzelend gebeld en nog geen akkoord gegeven. Uiteindelijk heeft Merel gebeld en gezegd dat het door moet gaan. En wel morgen en niet overmorgen pasquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:00 schreef yvondenise het volgende:
Jeff..er zijn er die na 2 uur graven ergens anders naar gaan kijken
Nee jij dan achterlijke fries,je hebt geen seconde wat gedaan.
Hoe lang heeft die droplul met zijn blubberpens in die badjas nou eigenlijk gegraven?quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:01 schreef Jian het volgende:
Ah die Jeff is een halve natuurlijk en hij heeft het niet goed uitgespeeld, maar sec genomen heeft ie natuurlijk gelijk. Moet je kijk hoe fris ze nog scheppen na 3 dagen als de spierpijn en de vermoeidheid hebben toegeslagen.
Net zoals er gezamenlijk is besloten dat die wigwam er kwam! eh... oh wacht....quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Gelijk of geen gelijk, het gaat er toch om wat er samen besloten is?
Er is bijna niks gezamenlijk beslotenquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net zoals er gezamenlijk is besloten dat die wigwam er kwam! eh... oh wacht....
Net zo als als dat gezeik wat Joa en Tim kregen toen die ijskast er kwam....eh oh wacht.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is bijna niks gezamenlijk besloten
Die iedereen maar wat graag gebruiktquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net zo als als dat gezeik wat Joa en Tim kregen toen die ijskast er kwam....eh oh wacht.
Die betalen ze zelfquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
die betaald het van de winst van de drankquote:
Die de bv in zou gaan.......quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die betaald het van de winst van de drank
Oh dan zie ik het probleem nietquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
half 7 zeiden zequote:Op maandag 15 oktober 2018 18:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
4 pitter,oven,koelkast
hoe laat wrd dat gebracht ??
Was in Centraal al besloten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:57 schreef zodeju het volgende:
Tuurlijk is het sneller.......maar dit had de groep goed gedaan......en 1tje bepaalt het.....
en ouderen fondsquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ben om ,laat dat kraantje maar komen.En ik wil ze wel zien stuntelen.
het was als een groepsdingetje bedoeltquote:
Oh ja dat is wel een verschuttingquote:
Ja ik ben weer bijquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
het was als een groepsdingetje bedoelt
quote:
Ho ho,dat heeft Wim Vroege gedaan.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:12 schreef Goldencharly het volgende:
Sjon heeft zichzelf benoemt tot opzichter van de graafwerkzaamheden
Een mod die vindt dat het gespeeld is. Moet niet gekker wordenquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:12 schreef sjampoeh het volgende:
Wat gespeeld dit weer .. a3 die voor een machine is ??
Eensquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Een mod die vindt dat het gespeeld is. Moet niet gekker worden
Goffer die Wimquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ho ho,dat heeft Wim Vroege gedaan.
Lees je mee Wyatt?quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waarom laten ze geen vrijwilligers komen om te graven?
schuimpjes genoeg,zelf een schep meebrengen.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waarom laten ze geen vrijwilligers komen om te graven?
schuimpjes genoeg,zelf een schep meebrengen.
quote:
Nee hij wil de leverancier van zijn drank 190 euro inhouden zei die net en later terug betalenquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jeff heeft het zelf tegen Mike gezegdquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:15 schreef schizolientje het volgende:
En Sneaky Merel komt er mee weg als grootste stoker. Maar ik kan ff niet terug vinden hoe de groep het nu ineens weet
mike naar sjon en sjon verderquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:15 schreef schizolientje het volgende:
En Sneaky Merel komt er mee weg als grootste stoker. Maar ik kan ff niet terug vinden hoe de groep het nu ineens weet
Bijna de hele dag.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe lang heeft die droplul met zijn blubberpens in die badjas nou eigenlijk gegraven?
jaquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
John wil 2 calzones,hoor ik dat nou goed?
Juist dat. In het Centraal is besloten om voor het groepsgevoel allemaal te helpen graven. Maar Jeff wilde dat niet en liep boos uit het Centraal.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Gelijk of geen gelijk, het gaat er toch om wat er samen besloten is?
Donderdag bij de Lidlquote:
Het is een bril voor veraf.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
Shelly met haar intelligente blik met nep bril
ja waar zag ik die nou, met ketchup en mayo...mayo uit de ovenquote:
Om iets wat extra was geleverd.quote:
ow ja daarquote:
ja echt cool top ideequote:Op maandag 15 oktober 2018 18:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff nabelleh Cossies
extra dr bij
Pizza Cos met veul saus
Voor als ze naast Gerrit ligtquote:
Aldi of liddl.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja waar zag ik die nou, met ketchup en mayo...mayo uit de oven
ow ja die iewquote:
quote:
Zodat je hem lekker wazig ziet.quote:
lees hierbovennquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja waar zag ik die nou, met ketchup en mayo...mayo uit de oven
ga jij hem proberen?quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lees hierbovenn
het bestaat... lidll donderdag , aanbieding
agh tis weer zoverquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja echt cool top idee
Is ook niet echt slim.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:23 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik klaag nooit bij zaken waar ik eten bestel.
Juist want wat is er zo leuk aan ondernemers op kosten jagen?quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
agh tis weer zover
Pizza zuurwaaif
quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:25 schreef Chea49 het volgende:
Ben het eens met John.![]()
Lees je mee Mazaru?
quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Deze keer ook eens met John
Opvallend redelijk is hij opeens. Volgens mij ook gesprekje achter gehad.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:25 schreef Goldencharly het volgende:
Sjon opeens alles voor de groep,kort geheugen heeft die man
worden jullie niet moe dat fb alles doet en regeltquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Opvallend redelijk is hij opeens. Volgens mij ook gesprekje achter gehad.
sarcasm honeyquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met elkaar te maken?quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Merel: op moment dat de kruiwagen en de scheppen werden gebracht waren er maar enkele die mee gingen helpen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nu ff niet hij zegt als merel wilt scheppen euh john die is al moe als ze eraan denkt
Niks iddquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met elkaar te maken?
en de 3 musketiers die alsmaar in de tent zitten. Maar die hebben vandaag gehoord dat het evenement heeeeeeeeeeeeeeeeel duur gaat wordenquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:25 schreef Goldencharly het volgende:
Sjon opeens alles voor de groep,kort geheugen heeft die man
Ik iig nietquote:
Ja me reetquote:
Ik zeg maar wat hoor, maar denk wél dat ze af en toe een gesprekje hebben achter de schermen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
worden jullie niet moe dat fb alles doet en regelt
Ja,jij was dat.quote:
Erg jammer........zo jammer.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jammer dat Jeff vanmiddag die twee pitter niet kapot geslagen heeft
quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike nog steeds druk achter de laptop.
Mensie helemaal voor niets geredenquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:30 schreef Goldencharly het volgende:
Soms zijn er van die dagen he Jeff
Ik moet zwemmen maar komt wel een filmpje van joh.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:28 schreef Charmian het volgende:
goffer moet ik morgen werken...ik wil het morgen wel zien als dat ding komt
En weer happy nu ?quote:
Ik deed even een Sjampje.quote:
Dan gaat hij jankend aan de poort staan bonzen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:28 schreef krabje het volgende:
wat een triest figuur die jef,kieper die gast het hek over.
Die graafmachine?quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:28 schreef Charmian het volgende:
goffer moet ik morgen werken...ik wil het morgen wel zien als dat ding komt
quote:
Was dat niet dat ding waar ze al die tijd op gekookt hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:30 schreef Yaksa het volgende:
Het gekke is dat er in die caravan een 4 pits gasstel zat voor butagas.
Waar hebben ze die dan gelaten?
Nee, de tweepits is later binnengekomen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dat niet dat ding waar ze al die tijd op gekookt hebben.
Mevrouw is voor niks geweest , ze geven dat ding terug.....
Cindy vraagt toch gewoon benzine geld.......
Kruikje kruidenbitter ,dag Cindy.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:33 schreef sjampoeh het volgende:
voor niks gereden.. geef dat mens om mij een tientje. achterlijk volk
quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jefrey kan alleen maar zeggen ik weet t . cindy zegt pokke eind voor niets gereden ach ja zegt jef maak t wel een keer goed
Ach ja, had wél het gas al afgesloten begreep ik.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jammer dat Jeff vanmiddag die twee pitter niet kapot geslagen heeft
quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach ja, had wél het gas al afgesloten begreep ik.
Dat dusquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Alles zelf doen,niet van buiten af.Straks lekker 2 calzones vreten.
Die zit er toch nog?quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:30 schreef Yaksa het volgende:
Het gekke is dat er in die caravan een 4 pits gasstel zat voor butagas.
Waar hebben ze die dan gelaten?
ik ook niet, wat wordt het thema deze week?quote:
Hebben ze weggegooid volgens mij toen ze die hele caravan leeg trokken toen hij er net wasquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zit er toch nog?
John houdt op met uitleggen.
Met het geld wat hij in de BV zou stoppen en voor ouderen fonds zou gebruikenquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:36 schreef Soulraven het volgende:
"Ja maar jeffrey wil gewoon een graafmachine" Ja bitch en niemand boeit het wat jeffrey wil. En betaalt hij het zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |