abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:30:00 #1
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_182529558
Oke, ik gebruik al jaren hetzelfde hotmail/outlook adres, maar de laatste tijd komt er steeds meer en meer spam binnen. Je kunt het wel markeren als ongewenst maar de afzenders gebruiken steeds weer andere verzendadressen. Zelfs regel filtering binnen Outlook werkt niet eens. Ik krijg bv. heel veel mailtjes van "Hopa", met "Gefeliciteerd met uw prijs". Ik heb de term "hopa" opgenomen in de filterlijsten van Outlook om ze direct te verwijderen, maar ze blijven maar binnenkomen. Het probleem van tegenwoordig is ook, dat al die rottige websites zeiken om het accepteren van cookies e.d. Dat geldt eigenlijk zowat voor elke website. Cookies, cookies, cookies. Sodemieter op met die cookies en die analytics shit. Ik hoef het niet en ik wil het niet. Maar ja, het gebeurt toch, en zo krijg je steeds meer spam. Wisselen van email adres, zou kunnen, maar ik heb ZOVEEL bedrijven, instellingen, websites e.d. die verbonden zijn met dat email adres, het nemen van een ander adres is onbegonnen werk en bovendien heb ik nu een mooi Outlook adres mijn voorletter met een . gevolgd door mijn achternaam @ outlook.com. Maar dat adres is bv. niet meer te verkrijgen op Gmail. En als de spam tenminste nog in de ongewenste email box kwam, kon ik er nog wel mee leven, maar deze zooi komt gewoon in mijn postvak in. Iemand suggestie?
pi_182529630
Herkenbaar
Ik zwaai naar dieren.
pi_182529896
Je zou de mail via IMAP kunnen binnenhalen en dan zelf een spamfilter draaien. Al is de kans best groot dat je eigen filter nog steeds veel spam doorlaat, gezien Microsoft -welke gruwelijk veel mail verwerkt- het ook niet gefilterd krijgt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182531999
Al mijn mail komt binnen in de spambox, eens in de zoveel tijd scroll ik daardoorheen, en dan whitelist ik de "goede" email adressen.
Weggegaan en opgerot
pi_182532260
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:30 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Al mijn mail komt binnen in de spambox, eens in de zoveel tijd scroll ik daardoorheen, en dan whitelist ik de "goede" email adressen.
Mis je dan nooit mail?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182532271
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:44 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Mis je dan nooit mail?
nee want 2x per week controleer ik de spambox,
Weggegaan en opgerot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')