Het is geen goedkope horror met matige jumpscares en een bak herrie.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wel nieuwschierig zag het op Netflix voorbij komen maar maar durf niet te kijken bang dat ik niet meer kan slapen. Ik ga hier wel even meelezen hier
De trailer is veel enger dan de serie zelf.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:41 schreef larry_flynt het volgende:
Is het echt horror of is het meer spannend? Kan namelijk echt niet tegen horror
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ik vond het echt meevallen, maar discussiëren over persoonlijke opvattingen is eindeloos denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:49 schreef Crutch het volgende:
Ik heb aflevering 1 gekeken en het valt nog niet tegen.
In tegenstelling tot eerder genoemd, vind ik dat er wel onnodige en matige jumpscares in zitten en het zou jammer zijn als dat de hele serie door zou gaan, want dan haak ik af.
Wat vinden jullie trouwens van het acteerwerk van Neerlands trots?
Bedankt dat je het wou uitleggenquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is geen goedkope horror met matige jumpscares en een bak herrie.
Er zit een heel (emotioneel) verhaal achter waar het sterker op leunt dan horror en gore.
Het is dan ook niet doodeng, eerder heel onheilspellend en ongemakkelijk wat lekker onder je huid gaat zitten.
Ik schrik zelf heel snel, bij deze serie "maar" 3 keer, en dat waren hele verdiende jumpscares.
Ja, de trailer deed het echt heul eng overkomen. Ik zou het eerder een emotioneel familiedrama noemen met een vleugje horror,thriller en paranormale tonen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bedankt dat je het wou uitleggennou dan vind ik wel waard om te gaan kijken. Dus anders dan je zou verwachten iig.
Doet hij nietquote:Op maandag 15 oktober 2018 13:58 schreef Allures het volgende:
Ik durf ook niet te kijken maar Michiel huisman...
Kan iemand dmmen als ie zijn shirt uit trekt?
Dan kijk ik alleen dat stukje
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:51 schreef houdjemond het volgende:
Over "waar is Waldo" voor volwassenen in HoHH.
De opnieuw kijken waarde ligt dus heel hoog, maar wou zelf dat ik dit eerder had geweten..DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie link in de spoiler![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:51 schreef houdjemond het volgende:
Over "waar is Waldo" voor volwassenen in HoHH.
De opnieuw kijken waarde ligt dus heel hoog, maar wou zelf dat ik dit eerder had geweten..Wow ik heb er maar 2 gezien in al die afleveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi gedaan.
Wel heb ik nog wat vragen over ja, alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de hele cast, vind ik Michiel het minst, om heel eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:35 schreef ato het volgende:
Michiel spreekt goed Amerikaans, ik heb geen ene keer een accent gesignaleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:26 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Wow ik heb er maar 2 gezien in al die afleveringenMooi gedaan.
Wel heb ik nog wat vragen over ja, alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |