Als het zoveel waarde voor je had waarom bewaar je het dan in zo'n crackpand?quote:Op maandag 15 oktober 2018 06:29 schreef Kamina het volgende:
Toen ik terugkwam van werk bleek mijn antikraak woning toch gekraakt. Ze hadden alles gejat dat ik tijdens mijn leven had verzameld.
Kraakpand, geen crackpand.quote:Op maandag 15 oktober 2018 06:39 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als het zoveel waarde voor je had waarom bewaar je het dan in zo'n crackpand?
Wel.quote:
Jij bent duidelijk nooit in een antikraakpand geweest.quote:Op maandag 15 oktober 2018 06:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wel.Het zijn beiden huizen voor van die smerige hippies waar het doorgaans niet lekker ruikt en waar alles en iedereen over de vloer komt.
Jawel, dat zeg ik toch net?quote:Op maandag 15 oktober 2018 07:24 schreef Kamina het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit in een antikraakpand geweest.
Daar zit vaak niet eens een vloer in, man.
Nee maar ik ben dus in zo'n huis geweest en het was alles behalve fris. Ook de mensen die er woonden. Een soort van studenten zonder studie.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:17 schreef Kamina het volgende:
[..]
Jij bent zo'n smerige hippie waar je het over had?
Zulke huizen en mensen bestaan ook.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee maar ik ben dus in zo'n huis geweest en het was alles behalve fris. Ook de mensen die er woonden. Een soort van studenten zonder studie.
Het ziet er vaak minder fris uit omdat mensen niet investeren in een leuk behangetje, een verfje hier en daar of kekke vloerbedekking. Het is immers een pand waar je elk moment uitgezet kunt worden. Als je pech hebt moet je een paar keer per jaar verhuizen, en doorgaans hebben die mensen geen ¤26.000 op de bank om steeds opnieuw daarin te investeren.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee maar ik ben dus in zo'n huis geweest en het was alles behalve fris. Ook de mensen die er woonden. Een soort van studenten zonder studie.
Doen..quote:Op zondag 14 oktober 2018 23:04 schreef X2 het volgende:
Op zich lijkt het me wel echt geweldig om deze vorm van wonen eens mee te maken.
Dat is de andere kant van het verhaal idd.. (maar vaak in de minderheid)quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:48 schreef ex het volgende:
3 jaar antikraak gewoond in een prima appartement. Kreeg 3 maanden van te voren te horen dat ik er uit moest. Was prima te doen! 80,- per maand voor 90m2
"FMT vastgoedbeheer" was de naam van de toko geloof ik. Was een heel blok appartementen, mochten alleen stelletjes in en voelde voor mij gewoon aan als een normaal appartement. Heeft me wel echt op weg geholpen als starter.. Maar inderdaad, er zijn totaal andere verhalen van mensen die er zo uit moesten.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat is de andere kant van het verhaal idd.. (maar vaak in de minderheid)
Via wie zat je daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |