abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 6 augustus 2020 @ 14:56:28 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194428730
Hebben we nu een serieus VAMPIER topic???? *O*
klinkt interessant, ^O^ zal straks even de filmpjes bekijken OP!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194428864
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:56 schreef theguyver het volgende:
Hebben we nu een serieus VAMPIER topic???? *O*
klinkt interessant, ^O^ zal straks even de filmpjes bekijken OP!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die griet zegt dus echt dat Bea en aanhang op vakantie te gaan om bloed van gemartelde kinderen te drinken.

What the absolute fuck. :D
  donderdag 6 augustus 2020 @ 15:09:10 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194428945
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Die griet zegt dus echt dat Bea en aanhang op vakantie te gaan om bloed van gemartelde kinderen te drinken.

What the absolute fuck. :D
Trix weet ik niet?
Maar over de Britse monarchie word al jaren gespeculeerd!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194428973
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Die griet zegt dus echt dat Bea en aanhang op vakantie te gaan om bloed van gemartelde kinderen te drinken.

What the absolute fuck. :D
Ja, wat btw ook een enorme "hit" is in die kringen, is de Canadese zangeres Céline Dion, die momenteel 52 jaar oud is, maar doordat ze wrs aan één of meerdere ziektes, waaronder anorexia nervosa, lijdt, er niet al te goed uitziet voor haar leeftijd. En ja, deze lieden zeggen dat dat komt omdat er momenteel een tekort is aan andrenochrome... want de white caps van Trump zijn aan de winnende hand.

O, ja, wat ik laatst ook zag was een zelfde verhaal over Ellen Degeneres, die momenteel onder vuur ligt vanwege allerlei beschuldigingen mbt grensoverschrijdende handelingen bij haar productieteam, en dus even een hiatus heeft oid. Maar dan pasten ze een fotootje waarop ze het liefst 5 of 6 jaar jonger geheel opgemaakt staat, naast een recent fotootje waarop ze staat als ze net uit bed komt oid en dat is dan het bewijs dat ze niet meer aan de adrenochrome kan komen dankzij de white caps van Trump. En dan zijn er ook gefotosoepte fotootjes waarbij je een man ziet staan in haar woonkamer of op het terras terwijl zij een tijdschrift leest en dat is dan het bewijs voor de bewering dat ze momenteel door Trump onder huisarrest is geplaatst. :P.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ryan3 op 06-08-2020 15:20:31 ]
I´m back.
pi_194428978
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Trix weet ik niet?
Maar over de Britse monarchie word al jaren gespeculeerd!
[ afbeelding ]
O, ja die ook idd.
I´m back.
pi_194431807
quote:
80s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wat btw ook een enorme "hit" is in die kringen, is de Canadese zangeres Céline Dion, die momenteel 52 jaar oud is, maar doordat ze wrs aan één of meerdere ziektes, waaronder anorexia nervosa, lijdt, er niet al te goed uitziet voor haar leeftijd. En ja, deze lieden zeggen dat dat komt omdat er momenteel een tekort is aan andrenochrome... want de white caps van Trump zijn aan de winnende hand.

O, ja, wat ik laatst ook zag was een zelfde verhaal over Ellen Degeneres, die momenteel onder vuur ligt vanwege allerlei beschuldigingen mbt grensoverschrijdende handelingen bij haar productieteam, en dus even een hiatus heeft oid. Maar dan pasten ze een fotootje waarop ze het liefst 5 of 6 jaar jonger geheel opgemaakt staat, naast een recent fotootje waarop ze staat als ze net uit bed komt oid en dat is dan het bewijs dat ze niet meer aan de adrenochrome kan komen dankzij de white caps van Trump. En dan zijn er ook gefotosoepte fotootjes waarbij je een man ziet staan in haar woonkamer of op het terras terwijl zij een tijdschrift leest en dat is dan het bewijs voor de bewering dat ze momenteel door Trump onder huisarrest is geplaatst. :P.
Het erge is dat hele volksstammen in die onzin trappen. Pedo's die bloed drinken van gemartelde kindertjes die ze hebben besteld uit een Wayfair meubelblaadje, je moet er maar op komen.
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 20:39:07 #58
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194434089
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Het erge is dat hele volksstammen in die onzin trappen. Pedo's die bloed drinken van gemartelde kindertjes die ze hebben besteld uit een Wayfair meubelblaadje, je moet er maar op komen.
Is dat zo?
Je scheert alles over 1 kam joh. Dat Wayfair ding staat hier los van. En ik heb niet het idee dat er nou veel mensen wisten van het fenomeen adrenochrome. Bovendien is het niet zo dat er helemaal geen pedoseksualiteit bestaat in hoge kringen (zoals bij de Epstein ontrafeling naar buiten kwam) of van die gestoorde snuffmovies enzo. Kinderhandel is een ding en arme of middenstanders maken daar doorgaans niet veel gebruik van.
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 20:42:14 #59
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194434129
quote:
80s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wat btw ook een enorme "hit" is in die kringen, is de Canadese zangeres Céline Dion, die momenteel 52 jaar oud is, maar doordat ze wrs aan één of meerdere ziektes, waaronder anorexia nervosa, lijdt, er niet al te goed uitziet voor haar leeftijd. En ja, deze lieden zeggen dat dat komt omdat er momenteel een tekort is aan andrenochrome... want de white caps van Trump zijn aan de winnende hand.

O, ja, wat ik laatst ook zag was een zelfde verhaal over Ellen Degeneres, die momenteel onder vuur ligt vanwege allerlei beschuldigingen mbt grensoverschrijdende handelingen bij haar productieteam, en dus even een hiatus heeft oid. Maar dan pasten ze een fotootje waarop ze het liefst 5 of 6 jaar jonger geheel opgemaakt staat, naast een recent fotootje waarop ze staat als ze net uit bed komt oid en dat is dan het bewijs dat ze niet meer aan de adrenochrome kan komen dankzij de white caps van Trump. En dan zijn er ook gefotosoepte fotootjes waarbij je een man ziet staan in haar woonkamer of op het terras terwijl zij een tijdschrift leest en dat is dan het bewijs voor de bewering dat ze momenteel door Trump onder huisarrest is geplaatst. :P.
Dat zijn die Q verhalen. Die zijn op eigen missie of zo.
Wel even onderscheiden van er in de OP staat :)
A child is born with no state of mind.
pi_194436012
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:42 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dat zijn die Q verhalen. Die zijn op eigen missie of zo.
Wel even onderscheiden van er in de OP staat :)
Essentieel onderdeel van deze complottheorie hè, ik bedoel waarom zet je dit anders in BNW?
I´m back.
pi_194436023
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Het erge is dat hele volksstammen in die onzin trappen. Pedo's die bloed drinken van gemartelde kindertjes die ze hebben besteld uit een Wayfair meubelblaadje, je moet er maar op komen.
Wayfair ken ik dan weer niet, geloof ik, maar enlighten me.
I´m back.
pi_194436068
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wayfair ken ik dan weer niet, geloof ik, maar enlighten me.
Er was meubilair in de gids van Wayfair te vinden met namen die ook toebehoorden aan vermiste kinderen. Die kinderen kon je dus bestellen bij Wayfair, zo gaat het gerucht.

Staat uiteraard los van adrenochrome maar is net zo belachelijk.
pi_194436130
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:39 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Is dat zo?
Je scheert alles over 1 kam joh. Dat Wayfair ding staat hier los van. En ik heb niet het idee dat er nou veel mensen wisten van het fenomeen adrenochrome. Bovendien is het niet zo dat er helemaal geen pedoseksualiteit bestaat in hoge kringen (zoals bij de Epstein ontrafeling naar buiten kwam) of van die gestoorde snuffmovies enzo. Kinderhandel is een ding en arme of middenstanders maken daar doorgaans niet veel gebruik van.
Epstein affaire is geen pedofilie, maar ebofilie. Het gaat bij Epstein niet om kinderen. Het wordt wel wrs opzettelijk ermee verward, maar dat Hillary Clinton dus bloed drinkt om adrenochrome te verkrijgen (en Céline Dion en Ellen Degeneres) heeft strikt genomen geen correlatie met Epstein, want die misbruikte geen kinderen voor zover mij althans bekend is en die adrenochrome verkrijg je dus door kinderen te martelen volgens deze complottheorie. Zie ook docuserie Netflix mbt ebofilie van Epstein. Uiteraard nogmaals men gooit het op één hoop, maar het klopt niet binnen de logica van hun eigen verhaal.
I´m back.
pi_194436146
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Er was meubilair in de gids van Wayfair te vinden met namen die ook toebehoorden aan vermiste kinderen. Die kinderen kon je dus bestellen bij Wayfair, zo gaat het gerucht.

Staat uiteraard los van adrenochrome maar is net zo belachelijk.
Ah, okee, beetje pizzagate-achtig dingetje dus?
I´m back.
pi_194436192
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ah, okee, beetje pizzagate-achtig dingetje dus?
Ik ben dan weer niet echt op de hoogte van wat pizzagate precies is. Heeft me nooit echt geboeid eigenlijk.
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 23:01:33 #66
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194436667
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Essentieel onderdeel van deze complottheorie hè, ik bedoel waarom zet je dit anders in BNW?
Zolang de OP maar de hoofdlijn blijft en het inhoudelijk blijft.
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 23:09:38 #67
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194436817
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Epstein affaire is geen pedofilie, maar ebofilie. Het gaat bij Epstein niet om kinderen. Het wordt wel wrs opzettelijk ermee verward, maar dat Hillary Clinton dus bloed drinkt om adrenochrome te verkrijgen (en Céline Dion en Ellen Degeneres) heeft strikt genomen geen correlatie met Epstein, want die misbruikte geen kinderen voor zover mij althans bekend is en die adrenochrome verkrijg je dus door kinderen te martelen volgens deze complottheorie. Zie ook docuserie Netflix mbt ebofilie van Epstein. Uiteraard nogmaals men gooit het op één hoop, maar het klopt niet binnen de logica van hun eigen verhaal.
Dat was mijn punt ook helemaal niet.
Ik zeg ook helemaal niet dat er een verband is, maar dat het vooral gwn wat meer om de inhoud van iets gaat . Daarom is het zo belangrijk dat er wel onderscheid gemaakt wordt. Sorry als ik niet helder was :)
A child is born with no state of mind.
pi_194437025
Ik heb hier niet in gereageerd. Waarom verschijnt het steeds in minn topicslijst?
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 07:12:01 #69
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194438822
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:22 schreef Eindbaas_ het volgende:
Ik heb hier niet in gereageerd. Waarom verschijnt het steeds in minn topicslijst?
Vinkje misschien aan?
A child is born with no state of mind.
pi_194440915
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ben dan weer niet echt op de hoogte van wat pizzagate precies is. Heeft me nooit echt geboeid eigenlijk.
Email-account van John Podesta, het hoofd van Hillary's verkiezingscampagne, werd gehackt en via WikiLeaks openbaar gemaakt (vlak voor verkiezingen 2016). Hierin "ondekte" men op 4chan allerlei zogenaamde pedofilie buzzwoordjes en eea leidde naar een pizzazaak in Washington D.C., genaamd 'Comet ping pong', waar Podesta vaak pizza's bestelde, maar net als dus bij die Wayfield bestelde hij kinderen om te misbruiken, volgens deze complottheorie. Mensen gingen de eigenaar van deze pizzazaak doorlichten en lastig vallen, er zou o.a. sprake zijn van een geheime kelder waar ook pedofiele martelpraktijken werden gehouden om dus die adrenochrome aan kinderen te onttrekken. De emails werden in verband gebracht met een beroemde performance kunstenares, Marina Abramovic, die aan zogenaamde "spirit coocking" deed en dat zou dan dat ritueel zijn waarbij die adrenochrome werd onttrokken. Overigens staat die Abramovic ook ergens op de foto met destijds koningin Beatrix.

Op gegeven moment is er een aanhanger van deze complottheorie bewapend met een assault weapon A15 oid even langs Comet ping pong gegaan om de zaken even recht te zetten. Paar keer geschoten in het plafond en op onderzoek gegaan in die pizzazaak, maar hij kon geen kelder vinden, waar men dacht dat er een kelder zat, zat een voorraadkast. Uiteraard is deze figuur ingerekend door de politie en zit hij nu in de gevangenis. Hoe dan ook geen kelder, geen spirit coocking, geen pedofilie, geen adrenochrome en dus een hoax. Maar nog steeds houdt men vol dat het waar is uiteraard. Aan de hand van dit incident, waarbij gelukkig geen slachtoffers zijn gevallen, werden aanhangers van dit Q-fenomeen wel op de lijst gezet van lieden waarvan een mogelijk terroristische dreiging uitgaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 07-08-2020 10:59:07 ]
I´m back.
pi_194477017
Het stof, voor zover opgewaaid, is weer stilletjes neergedaald. Niburu zet Lange F. en Janet O. nog eventjes op hun plek: https://niburu.co/binnenl(...)tische-trump-fanaten
pi_194484991
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:01 schreef Magister_Artium het volgende:
Het stof, voor zover opgewaaid, is weer stilletjes neergedaald. Niburu zet Lange F. en Janet O. nog eventjes op hun plek: https://niburu.co/binnenl(...)tische-trump-fanaten
Eens kijken:
quote:
Sinds de podcast van Lange Frans en Janet Ossebaard staat complotdenken (=kritisch denken) in mainstreamland gelijk aan levensgevaarlijke rechts extremistische Trump aanhangers die geweld niet zullen schuwen om hun gelijk te halen.
Hier gaat het nog redelijk goed. Al zal iedereen die de Amerikaanse politiek de afgelopen 4 jaar volgt al lang doorhebben dat complotland behoorlijk richting het rechts extremisme is opgeschoven.

quote:
De wereld staat op dit moment onder controle van een satanische sekte die opereert ver boven het niveau van nationale overheden of regeringsleiders. Het is een satanische sekte, waarbij satanisch kindermisbruik een essentieel onderdeel van hun praktijken vormt. Zij zijn degenen die zowel links als rechts aansturen en proberen mensen één van die twee kanten te laten kiezen.
Hier stopte ik maar met lezen. Wat roken die lui in godsnaam? 8)7 Ik heb in een ver verleden een keertje DMT gerookt, maar zelfs dat komt hier niet bij in de buurt. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194497960
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:00 schreef SuperHartje 8het volgende:
Is het zo bizar of lijkt het alleen maar bizar?

Wat is adrenochrome precies?
Heeft wat met adrenaline te maken dat weet ik wel, maar ik kom er niet helemaal uit.
https://en.wikipedia.org/wiki/Adrenochrome
Misschien kunnen de wetenschappers op FOK hierin bijdragen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op deze blog wordt het beschreven als een ‘hoogstwaarschijnlijke overhyped teleurstelling’.
Ik heb dit hele fenomeen nooit als een hype beschouwd, maar misschien anderen wel?
https://www.zamnesia.nl/blog-adrenochrome-bestaat-het-echt-n648
En nu vraag ik me af; in welke mate en hoedanigheid is er onderzoek naar gedaan?

Deel hier alles wat je weet over adrenochrome en laat ook je eigen mening horen.
Ken jij feiten over adrenochrome?
Wat heb ik over het hoofd gezien?
Wat vind jij van de conspiracy in de spoiler?

[ afbeelding ]
Hier is een tipje van de sluier.




[ Bericht 74% gewijzigd door GeneralMidi op 11-08-2020 09:32:51 ]
pi_194661622
In de film fear & loathing in Las Vegas wordt een indruk gegeven van het veronderstelde effect van adrenochrome. De dialoog is opmerkelijk: het is gewonnen uit een menselijk lichaam en gekocht van een satanist die werd beschuldigd van seks met kinderen. Film uit 1998, boek uit 1971.

Het lijkt wel de inspiratie voor Qanon te zijn geweest. Of de auteur vertelt hetzelfde verhaal als Qanon. Of puur toeval. Volgens de auteur waren de effecten een puur verzinsel.






Voor zover ik weet is er geen enkel bewijs dat het ook echt dergelijke psychoactieve effecten heeft.

[ Bericht 16% gewijzigd door Ali_Kannibali op 21-08-2020 12:57:20 ]
  Moderator vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:57:18 #75
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194662015
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 12:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In de film fear & loathing in Las Vegas wordt een indruk gegeven van het veronderstelde effect van adrenochrome. De dialoog is opmerkelijk: het is gewonnen uit een menselijk lichaam en gekocht van een satanist die werd beschuldigd van seks met kinderen. Film uit 1998, boek uit 1971.

Het lijkt wel de inspiratie voor Qanon te zijn geweest. Of de auteur vertelt hetzelfde verhaal als Qanon. Of puur toeval. Volgens de auteur waren de effecten een puur verzinsel.





Voor zover ik weet is er alleen geen enkel bewijs dat het ook echt dergelijke psychoactieve effecten heeft.
En die kennen het weer uit the doors of perception van aldous huxley waarin het genoemd wordt, uit 1954. En die heeft het weer uit een aantal publicaties van een neuropsycholoog, ergens begin jaren 50. Het is ook niet zo gek ze hebben LSD gevonden, en dat blijkt psychoactief, en LSD lijkt een beetje op de stof adrenochrome wat in kleine hoeveelheden in de hersenen voorkomt. Geen gek idee om dan te onderzoeken of LSD effect heeft op dezelfde gebieden

quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Huxley heeft het er al over in zijn doors of perception...
[There matters rested until, two or three years ago, a new and perhaps highly significant fact was observed.* Actually the fact had been staring everyone in the face for several decades; but nobody, as it happened, had noticed it until a Young English psychiatrist, at present working in Canada, was struck by the close similarity, in chemical composition, between mescalin and adrenalin. Further research revealed that lysergic acid, an extremely potent hallucinogen derived from ergot, has a structural biochemical relationship to the others. Then came the discovery that adrenochrome, which is a product of the decomposition of adrenalin, can produce many of the symptoms observed in mescalin intoxication. But adrenochrome probably occurs spontaneously in the human body. In other words, each one of us may be capable of manufacturing a chemical, minute doses of which are known to cause Profound changes in consciousness. Certain of these changes are similar to those which occur in that most characteristic plague of the twentieth century, schizophrenia. Is the mental disorder due to a chemical disorder? And is the chemical disorder due, in its turn, to psychological distresses affecting the adrenals? It would be rash and premature to affirm it. The most we can say is that some kind of a prima facie case has been made out. Meanwhile the clue is being systematically followed, the sleuths--biochemists , psychiatrists, psychologists--are on the trail.]

See the following papers: "Schizophrenia. A New Approach." By Humphry Osmond and John Smythies. Journal of Mental Science. Vol. XCVIII. April, 1952.

"On Being Mad." By Humphry Osmond. Saskarchewan Psychiatric Services Journal. Vol. I. No. 2. September. 1952.

"The Mescalin Phenomena." By John Smythies. The British Journal of the Philosophy of Science. Vol. III. February, 1953.

"Schizophrenia: A New Approach." By Abeam Hoffer, Humphry Osmond and John Smythies. journal of Mental Science. Vol. C. No. 418. January, 1954.

Numerous other papers on the biochemistry, pharmacology, psy- chology and neurophysiology of schizophrenia sad the mescalin phe- nomena are in preparation.


https://academic.oup.com/(...)irectedFrom=fulltext

De mensen die het geprobeerd hebben hebben trouwens vooral hoofdpijn als effect gerapporteerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bosbeetle op 21-08-2020 13:02:49 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_194662188
quote:
88s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En die kennen het weer uit the doors of perception van aldous huxley waarin het genoemd wordt, uit 1954. En die heeft het weer uit een aantal publicaties van een neuropsycholoog, ergens begin jaren 50. Het is ook niet zo gek ze hebben LSD gevonden, en dat blijkt psychoactief, en LSD lijkt een beetje op de stof adrenochrome wat in kleine hoeveelheden in de hersenen voorkomt. Geen gek idee om dan te onderzoeken of LSD effect heeft op dezelfde gebieden
[..]

De mensen die het geprobeerd hebben hebben trouwens vooral hoofdpijn als effect gerapporteerd.

`
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:13:00 #77
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194662219
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 13:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

`
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het over adrenochrome, en het blijkt dus inderdaad niet hetzelfde te doen...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:53:37 #78
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194662722
Adrenochrome heeft alles met PizzaGate te maken.
Kinderen leeg zuigen. Monster Inc geeft het mooi weer.

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194662783
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
Adrenochrome heeft alles met PizzaGate te maken.
Kinderen leeg zuigen. Monster Inc geeft het mooi weer.

[ afbeelding ]
Ah, ja dan moet het wel zo zijn, want 666.

Lambiekje is back _O_
pi_194673238
quote:
88s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En die kennen het weer uit the doors of perception van aldous huxley waarin het genoemd wordt, uit 1954. En die heeft het weer uit een aantal publicaties van een neuropsycholoog, ergens begin jaren 50. Het is ook niet zo gek ze hebben LSD gevonden, en dat blijkt psychoactief, en LSD lijkt een beetje op de stof adrenochrome wat in kleine hoeveelheden in de hersenen voorkomt. Geen gek idee om dan te onderzoeken of LSD effect heeft op dezelfde gebieden
[..]

De mensen die het geprobeerd hebben hebben trouwens vooral hoofdpijn als effect gerapporteerd.

Idd.

Toch wel opmerkelijk, in Fear & Loathing in Las Vegas wordt nogmaals kort genoemd dat een kind van 16 is aangevallen, hoofd afgehakt, pijnappelklier verwijderd, doorboord met gaten en het bloed eruit gezogen.

  Beste debater 2022 zaterdag 22 augustus 2020 @ 01:29:46 #81
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194673551
De waanzin die hier verspreid wordt is schrikbarend.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 01:33:41 #82
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194673570
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 01:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
De waanzin die hier verspreid wordt is schrikbarend.
Nee de waanzin is Rutte en Hugo
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Beste debater 2022 zaterdag 22 augustus 2020 @ 01:34:29 #83
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194673574
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 01:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee de waanzin is Rutte en Hugo
Is Hugo ook een perverseling, of alleen Rutte?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202023088
freudiaanse verspreking van madonna?

https://www.bitchute.com/video/c6wde4pQyCiQ/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')