abonnement Unibet Coolblue
pi_182508481
Een verkoper wil gebruik maken van gelijk oversteken. Er wordt hierbij 40 cent aan servicekosten plus 2% van het afgesproken bedrag bij opgerekend. Mijn vraag is, moet je dat zelf doen als je een betaalverzoek stuurt of gebeurt dat automatisch achteraf? Ik weet namelijk niet wat de koper ziet.

Dan weet ik het voor de volgende keer als ik het nu fout heb gedaan
pi_182508541
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 11:28 schreef EmmyW het volgende:
Een verkoper wil gebruik maken van gelijk oversteken. Er wordt hierbij 40 cent aan servicekosten plus 2% van het afgesproken bedrag bij opgerekend. Mijn vraag is, moet je dat zelf doen als je een betaalverzoek stuurt of gebeurt dat automatisch achteraf? Ik weet namelijk niet wat de koper ziet.

Dan weet ik het voor de volgende keer als ik het nu fout heb gedaan
het is een dienst van marktplaats, dus ik neem aan dat de verkoper een verkoopprijs ingeeft, marktplaats hier zijn servicekosten en 2% van het bedrag bij oprekent en vervolgens een betaalverzoek naar jou stuurt?
nooit gebruikt, dus weet het niet zeker
pi_182508580
Waarom wil de verkoper dat? Het is toch ter bescherming van de koper?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182508615
Een verkoper verkoopt iets voor ¤100,- aan een koper. Deze stuurt de koper een betaalverzoek van ¤100,-.

De koper ziet het betalingsverzoek van ¤100,- en zal tijdens het betalen de extra kosten van ¤0,40 + 2% in dit geval ¤2,- zien staan en uiteindelijk ¤102,40 betalen.

Van die ¤102,40 wordt dr afgesproken ¤100,- binnen 24u vanuit marktplaats naar de verkoper overgemaakt als de koper binnen de chat aangeeft dat hij het product ontvangen heeft. De extra ¤2,40 komt dan marktplaats toe.
pi_182508694
Bedankt voor jullie reacties! Klopt. Het bedrag wordt gewoon automatisch bijgeschreven, zag ik net toen ik op de transactie klikte
pi_182508702
^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')