Dat heb ik weleens met een enkele user.quote:Op zondag 14 oktober 2018 00:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja, echt hè. Soms zou je ze gewoon een klap in de smoel willen geven.
Ze zweet zich doodquote:Op zondag 14 oktober 2018 00:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hoe vaak zegt Merel nog dat ze het heel warm heeft?
Merel heeft er met een stok tegenaan zitten rossen, 1 gaatje in de folie en de boel fikt af...quote:Op zondag 14 oktober 2018 00:55 schreef Yurtovic het volgende:
Brenda vindt het super gezellig, nog een aardappel erop
Weer een mooiere screensaverquote:
Die was wel heel mooi.quote:Op zondag 14 oktober 2018 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was wel een lekker ZEN momentje vanmorgen .....![]()
[ afbeelding ]
Zonsopgang - 13 oktober 2018.
x6vdlww
Jessie heeft nooit een BH aan in bed, alleen topjes, dat zou jij zelfs moeten weten.quote:Op zondag 14 oktober 2018 00:58 schreef Yaksa het volgende:
Jessie en Jeffry zijn een tijdje off cam geweest.
Jessie is vergeten haar BH weer aan te trekken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2018 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was wel een lekker ZEN momentje vanmorgen .....![]()
[ afbeelding ]
Zonsopgang - 13 oktober 2018.
x6vdlww
Maar nu heeft ze niks meer aan.quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jessie heeft nooit een BH aan in bed, alleen topjes, dat zou jij zelfs moeten weten.
Ahaquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Brandon had een dove schoonmoeder.
Jij kijkt door het dekbed heen? Dikke aanname dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mooi nummer ookquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kortere versie, deze blijft wel staan denk ik zomaar .....![]()
[ afbeelding ]
https://rutube.ru/video/b94250a9413ec51bd1f0915be66d2fbe/
quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]I love itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super stereo.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]Geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
10 uur.quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:13 schreef Yaksa het volgende:
Ik probeer het nog een keer.
Iemand een idee hoe laat morgen het bezoek voor Jeffry komt?
Nieuw-Zeeland toch?quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een kiwi is geen Australisch vogeltje Mike.
10 punten.quote:
Grandioosquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was van een live optreden uit 1974 ....
Wordt tijd dat ze trouwt met Mijnheer Vogelaar.quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
De achternaam van Merel is Bziker.
quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze trouwt met Mijnheer Vogelaar.
https://nl-nl.facebook.com/merel.bzikerquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
De achternaam van Merel is Bziker.
Wat een verschilquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
https://nl-nl.facebook.com/merel.bziker
40 kilo geleden?
Foto uit 2012.het is ze wel hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
https://nl-nl.facebook.com/merel.bziker
40 kilo geleden?
Wat zit je te mompelen allemaal.quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Alexandra, teringwijf, als je kijkt, val dood.
Woorden van Brenda.quote:
Dit zei Brenda net.quote:
Dat joch zit teveel op slot met zijn 21 jaren al...quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Mike: En toch Brandon als je met Cristel zou praten ...
Brandon: Ach man, houd je smoel.
Lijkt op een schoonmoeder van hem.
Alles is dan dubbel D gewordenquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Foto uit 2012.het is ze wel hoor.
Half 6 hè?quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:25 schreef Yurtovic het volgende:
Die Mike he, en morgen zoals altijd om 6 uur weer op, bakkie met papa Sjon.
quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles is dan dubbel D geworden
Ik hoop het niet, Mike is leuker zonder die zeiksnorquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:25 schreef Yurtovic het volgende:
Die Mike he, en morgen zoals altijd om 6 uur weer op, bakkie met papa Sjon.
Sterkte!quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit optredens van vanavond terug te luisteren, tering .....
Klopt, leuk stelletje bij het vuur met 5.quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, Mike is leuker zonder die zeiksnor
Nou je het zegt, ik luister niet aandachtig, maar heb ze niet gemute, wat ik normaal wel doe.quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is nu zowaar gezellig met een groepje wat ik normaal weg zap.
De hokie pokie was best goed.quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit optredens van vanavond terug te luisteren, tering .....
quote:
En Barry White helemaal vernaggeld.quote:
Ik luister muziek, maar ik geloof je zomaar.quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, leuk stelletje bij het vuur met 5.
Had een betere gig.quote:
Die was idd minder.quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En Barry White helemaal vernaggeld.
Sylvie en Glennis zijn ook niet geweest.quote:
En vroeg er nog geld voor ook. Je zou betalen om hem NIET te laten optreden.quote:
Yep maar geen respons dus hij gaat het zelf maar halenquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike ordert iemand even bier te halen, Merel ?
Turven ze die biertjes wel?quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike ordert iemand even bier te halen, Merel ?
Ik wil het niet van je wetenquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:35 schreef Yaksa het volgende:
Waar leg jij je handen het liefst?
[ afbeelding ]
Ik weet wel beter:quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jessie heeft nooit een BH aan in bed, alleen topjes, dat zou jij zelfs moeten weten.
Heb je daar zo lang naar moeten zoeken?quote:
Is een cap van 3 minuten geleden.quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je daar zo lang naar moeten zoeken?
interpretaren?quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:41 schreef tonja het volgende:
Mike gaat sowieso zijn voorconclusie ehhmmmm..... ik ben het alweer kwijt
Elke keer weerquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit: "ïk ben geen slecht mens"
goeie vraag en vraag me af of t wel gaat kloppen. hoe danquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik hoorde dat alle inwoners afgelopen week een dna-test hebben gedaan.
Mike noemt net My Heritage.
Is niet goedkoop voor 14 man. Hoe verantwoorden ze dat?
Gewoon, via Talpa BV.quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik hoorde dat alle inwoners afgelopen week een dna-test hebben gedaan.
Mike noemt net My Heritage.
Is niet goedkoop voor 14 man. Hoe verantwoorden ze dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |