Ik vind het namelijk altijd wel fet klinken, het heeft iets wat je in een film zou zien als een paar indianen net kikkers hebben lopen likken en vet uittreden ofzow
EDIT : http://home.deds.nl/~ztik/watisdit.wma Fragmentje van het nummer en het stukje wat ik bedoel
[Dit bericht is gewijzigd door ZTiK op 31-12-2002 01:26]
quote:Ja.
Op dinsdag 31 december 2002 00:53 schreef ZTiK het volgende:
P.S. ik neem aan dat ik geen linkje mag plaatsen naar het nummer.... mag ik wel een stukje knippen en een "fragment" laten horen ???
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 31-12-2002 01:00]
quote:Tot 30 seconden toch?
Op dinsdag 31 december 2002 00:55 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja.
quote:Daar heb je helemaal gelijk in, de rest van het nummer is echt beuken, maar in ieder geval, ik bedoelde dus juist dat stuk met die zang erin....
Op dinsdag 31 december 2002 01:34 schreef Coolgoza het volgende:
Klinkt als een intro voor een metal/rock nummer.....die gitaren doen het em.
Maar kan je me vertellen hoe je dat soort muziek/zang noemt ???
ik kwam er net achter dat mn link niet compleet was (50% blijven hangen) dus ben hem ff opnieuw aan het uppen, bestand moet 813kb zijn
EDIT : Link is gefixed
[Dit bericht is gewijzigd door ZTiK op 31-12-2002 01:46]
Kun je nog een fragment uit het beukende gedeelte plaatsen?
quote:luister eens naar Smack My Bitch Up van de Prodigy, in het middenstuk zit ook zoiets alleeen door een vrouw gezongen...
Op dinsdag 31 december 2002 00:53 schreef ZTiK het volgende:
Bij het nummer 800 van Saliva zit aan het begin een soort gezang wat ik "indiaans" vind klinken, weet iemand toevallig wat voor SOORT muziek dit is (ik zoek dus geen nummer)Ik vind het namelijk altijd wel fet klinken, het heeft iets wat je in een film zou zien als een paar indianen net kikkers hebben lopen likken en vet uittreden ofzow
EDIT : http://home.deds.nl/~ztik/watisdit.wma Fragmentje van het nummer en het stukje wat ik bedoel
Ohja madonna doet ook stukken in frozen, luister maar is.
quote:Misschien kun je een stukje van de rest van het nummer posten? 10sec is genoeg
Op dinsdag 31 december 2002 01:38 schreef ZTiK het volgende:[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, de rest van het nummer is echt beuken, maar in ieder geval, ik bedoelde dus juist dat stuk met die zang erin....
Maar kan je me vertellen hoe je dat soort muziek/zang noemt ???
ik kwam er net achter dat mn link niet compleet was (50% blijven hangen) dus ben hem ff opnieuw aan het uppen, bestand moet 813kb zijn
EDIT : Link is gefixed
edit: Lamar, Saliva: nieuwe metaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |