Op de borden langs de weg staat 25 + 26 oktober (vanavond nog gecontroleerd). En ik hoop wel dat die borden kloppen, anders heb ik morgen ook een uitdaging.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
23 t/m 26 oktober volgens de website van de gemeente. Gok het er wel op, anders binnendoor via Lonneker en hopen dat het meevalt met de drukte.
das mooi. Scheelt weer 10 minuten slapnquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:26 schreef Light het volgende:
[..]
Op de borden langs de weg staat 25 + 26 oktober (vanavond nog gecontroleerd). En ik hoop wel dat die borden kloppen, anders heb ik morgen ook een uitdaging.
Zo'n figuur had ik gisteravond ook op de N203... Bij Zaandam station stond ie achter mij, bij het spoor komt ie naast mij staan, trek ik hem eruit met kwartgas ofzo (hij schakelde ergens rond de 2000 rpm). Bij Koogbloemwijk nog een keer, bij Zaandijk nogmaals en bij Wormerveer staat ie weer gezellig achter mij...quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb bepaalde wegen hier rond Zaandam waar je echt altijd sneller bent als je de rechterbaan pakt. Sommige mensen begrijpen gewoon niet dat als er twee rijstroken naar links gaan, dat je dan niet de meest linke baan hoeft te pakken heel vreemd is dat.
En het punt dat je met dit inspirerende verhaal probeert te maken?quote:Op maandag 22 oktober 2018 23:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zo'n figuur had ik gisteravond ook op de N203... Bij Zaandam station stond ie achter mij, bij het spoor komt ie naast mij staan, trek ik hem eruit met kwartgas ofzo (hij schakelde ergens rond de 2000 rpm). Bij Koogbloemwijk nog een keer, bij Zaandijk nogmaals en bij Wormerveer staat ie weer gezellig achter mij...
Haha heb ik dagelijks, maar word ook een beetje moe van die weg, veel te veel stoplichten. Pak meestal de snelweg ook al is dat een omweg, maar wel sneller.quote:Op maandag 22 oktober 2018 23:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zo'n figuur had ik gisteravond ook op de N203... Bij Zaandam station stond ie achter mij, bij het spoor komt ie naast mij staan, trek ik hem eruit met kwartgas ofzo (hij schakelde ergens rond de 2000 rpm). Bij Koogbloemwijk nog een keer, bij Zaandijk nogmaals en bij Wormerveer staat ie weer gezellig achter mij...
Dat de linkerbaan dan even hard of langzamer gaat dan de rechterbaan omdat zo'n aap niet begrijpt dat als je niet wil inhalen, of links wil afslaan, je gewoon rechts gaat rijden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 04:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En het punt dat je met dit inspirerende verhaal probeert te maken?
Wel 63 automobilisten op de bon geslingerd lees ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:03 schreef DW457 het volgende:
Vandaag zag ik weer het zoveelste nieuwsbericht voorbij komen dat mensen massaal rode kruisen negeren. Echt...waarom? Je wint er niets mee, brengt jezelf en hulpverleners in gevaar en een rood kruis is ook best n duidelijk signaal... Sukkels...
Vanmiddag ook weer. Ik ging al gelijk rechts rijden, alle ruimte lekker relaxed. Links was het lekker drukken met z’n allen, iedereen om de beurt op de rem en weer gas geven. Kwartiertje later kwam ik het hele clubje weer tegen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 07:24 schreef gooddaddy het volgende:
Blijft af en toe lachen, die linksplakkers in de spits. Een strook asfalt van een kilometer of drie helemaal leeg en iedereen 80 rijden op de linkerbaan.
Rechts inhalen en kleven wordt imho meer ingegeven door de notoire linksplakkers dan door haast. Honderden meters stug links blijven rijden terwijl rechts zeeën van ruimte zijn. Ga dan gewoon naar rechts en geef de ander ruimte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 10:17 schreef dick_laurent het volgende:
Was vandaag wat later, dus reed nota bene buiten de ergste drukte (09:30 ongeveer) richting werk.
En NOG zie je de ene na de andere auto duwen, rechts inhalen, van de ene naar de andere rijbaan switchen om maar wanhopig een paar autolengtes winst te behalen....
Echt, why...
Dan wil je gewoon zsm dood. Denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:44 schreef Anne het volgende:
Ik zat daarnet achter een auto, die zijn telefoon linksboven op het raam had geplakt (bijzonder sowieso.. zorgt voor een aardig dode hoek).
Vanuit mijn oogpunt herkende ik de layout; Mail.
Uiteraard was die meneer daar ook mee bezig. Op de linkerrijstrook. Met 100 km/h waar je 130 mag.
En uiteraard zag je niet alleen aan het handje wat elke keer naar die telefoon ging, dat meneer ermee bezig was. Hij swipete ook met zijn auto van links naar rechts op die linkerrijstrook.
Toen ie eindelijk oppleurde en ik hem in kon halen, zat ie gewoon zelfs volledig voorover gebogen, met zijn neus in zijn telefoon.
Echt.. wat bezielt je.
Ja, je zou het haast denken. Ik vind het ergens wel verontrustend dat er, zo lijkt het, een ongeluk voor nodig is om deze mensen te doen beseffen dat dit een heel slecht en gevaarlijk idee is in de auto.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan wil je gewoon zsm dood. Denk ik.
Hoeveel meter maak je met je auto in die 3 seconden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:10 schreef SuperNeger het volgende:
Wie van jullie zit er echt nooit op z'n telefoon dan?
Ik doe nooit whatsapp of zo dat zou ook echt niet kunnen op een veilige manier maar het enige wat ik wel eens doe is naar het volgende nummer gaan of een andere muziekmap openen Maar dat is 2 of 3 seconden werk.
Ligt er aan hoe hard je rijdtquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoeveel meter maak je met je auto in die 3 seconden?
ik snap nooit waarom dit opeens wel veiliger zou moeten zijn of zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:31 schreef JDude het volgende:
Heb sinds een paar maanden Android Auto dus bediening van muziek, navigatie etc loopt allemaal via het grote scherm van de auto. Whatsapp kan ik laten voorlezen en met spraakherkenning beantwoorden, maar meestal laat ik die berichtjes lekker zitten tot ik op m'n bestemming ben.
Ja, dat begrijp ik. Maar zit je in de bebouwde kom op je telefoon of op de snelweg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |