abonnement Unibet Coolblue
pi_182524265
Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 boterhammen met kaas
D: pasta met bolognese saus
S: uur danstraining
T: stukje manchego kaas
pi_182524397
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 07:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

10k lopen :P om precies te zijn de Jumbo 10k run by night aan de vooravond van marathon Eindhoven ;)

Misschien probeer ik volgend jaar wel een halve :+
Dat is idd een mooie prestatie. :D .
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_182524433
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 08:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Iets meer dan 20 km dus geen wereld afstand haha
Ieder beetje is meegenomen en het hoeft niet iedere keer 50km te zijn. Het weer was er iig goed voor.

Volgende week is het wat koeler, maar ga toch een mooi tochtje doen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_182524680
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:56 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ieder beetje is meegenomen en het hoeft niet iedere keer 50km te zijn. Het weer was er iig goed voor.

Volgende week is het wat koeler, maar ga toch een mooi tochtje doen.
Afstanden van 50km doe ik eigenlijk alleen op vakantie enzo km of 30 is meestal wel het maximum :@
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 15 oktober 2018 @ 10:26:06 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_182524756
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Afstanden van 50km doe ik eigenlijk alleen op vakantie enzo km of 30 is meestal wel het maximum :@
alsjeblieft geen schaamsmilie hoor. Dit is de dieetclub, niet de fanatieke topsportclub. 20 kilometer fietsen is hartstikke goed!
disclaimer
  maandag 15 oktober 2018 @ 10:28:31 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_182524792
Ik vind ook een "ieder beetje is meegenomen" een beetje een misplaatste reactie ;)
Ik las gisteren op Facebook ook zo'n soort reactie op de halve marathon uitslag van mijn buurtgenoot. "Ach, alle begin is moeilijk en dit jaar een halve, volgend jaar een hele! Je mag hier best trots op zijn"
Zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn hoor, maar ik kreeg er wel kromme tenen van :')
disclaimer
pi_182524830
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind ook een "ieder beetje is meegenomen" een beetje een misplaatste reactie ;)
Ik las gisteren op Facebook ook zo'n soort reactie op de halve marathon uitslag van mijn buurtgenoot. "Ach, alle begin is moeilijk en dit jaar een halve, volgend jaar een hele! Je mag hier best trots op zijn"
Zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn hoor, maar ik kreeg er wel kromme tenen van :')
Godsamme alsof je aan de Paralympics ofzo mee doet :')
Aids.
  maandag 15 oktober 2018 @ 10:31:58 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_182524847
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:30 schreef Mss het volgende:

[..]

Godsamme alsof je aan de Paralympics ofzo mee doet :')
echt he :')
disclaimer
pi_182525059
Oh ja, dat soort opmerkingen.

Tijdens mn weight-in voor de gewichthefwedstrijd vroeg de mevrouw aan mij waarom ik dit doe ipv 'steps of aerobics in de sportschool'

Wat. :')

Verder voel ik me traag, dik en brak vandaag.
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Sport maandag 15 oktober 2018 @ 10:45:19 #85
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_182525065
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:30 schreef Mss het volgende:

[..]

Godsamme alsof je aan de Paralympics ofzo mee doet :')
Nou nou nou. Dat vind ik dan weer een beetje jammer. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport maandag 15 oktober 2018 @ 10:47:24 #86
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_182525098
Ik liep gisteren de halve marathon in 1:59:39, onder mijn doel van 2 uur *O* Het was wel echt smerig warm dus ik denk misschien dat het nog wel iets harder kan.

Vanaf vandaag ook weer op schema eten. Wil toch nog graag naar die 61kg ondanks de nare reacties die ik afgelopen week heb gekregen toen men er achter kwam dat ik was afgevallen. :{
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_182525123
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind ook een "ieder beetje is meegenomen" een beetje een misplaatste reactie ;)
Ik las gisteren op Facebook ook zo'n soort reactie op de halve marathon uitslag van mijn buurtgenoot. "Ach, alle begin is moeilijk en dit jaar een halve, volgend jaar een hele! Je mag hier best trots op zijn"
Zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn hoor, maar ik kreeg er wel kromme tenen van :')
Excuses, zo was het niet bedoeld. Soms typ of communiceer ik niet al te handig. Nogmaals excuses.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  maandag 15 oktober 2018 @ 10:53:35 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_182525188
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:49 schreef steelhead het volgende:

[..]

Excuses, zo was het niet bedoeld namelijk.
nee, dat weet ik, ik bedoel het ook niet als sneer naar jou, meer als een stukje bewustwording dat 20k fietsen voor sommige mensen best een flinke prestatie is.
Hier posten mensen op veel verschillende niveau's mee, je hebt de topatleten zoals luna ;) maar ook mensen die blij zijn als ze 5 trappen overleven. Maar dat komt als je hier wat langer meepost vanzelf :Y

Jij bent dus een fanatiek fietser begrijp ik? Wielrennen of mtb?
disclaimer
  Redactie Sport maandag 15 oktober 2018 @ 10:59:05 #89
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_182525269
Topatleet of niet ( :') ), vorige week dus verjaardag gehad waar ik al opmerkingen kreeg dat ik moest uitkijken dat ik geen schim van mezelf werd. Kreeg ik later in de week ook een reactie van een collega dat ik nu wel echt moest stoppen want het was niet mooi meer. Waar de fuck bemoei je je mee joh. Ze doen allemaal alsof ik een anorexiapatiënt ben ofzo. Ik ben nog steeds 63kg bij 1.70m hoor, die ondergrens van een BMI van 18 zit ik nog laaaaang niet aan. En als je dan vertelt dat je nu beter in je vel zit kijken ze je helemaal aan van: oh :{

Echt. Ben er zo klaar mee, nooit gedacht dat een positieve verandering weer zulke negatieve reacties met zich mee brengt. :{
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_182525273
Nou, ik heb best een prima conditie, maar 20km fietsen blijf ik een end vinden hoor. :+

quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik liep gisteren de halve marathon in 1:59:39, onder mijn doel van 2 uur *O* Het was wel echt smerig warm dus ik denk misschien dat het nog wel iets harder kan.

Vanaf vandaag ook weer op schema eten. Wil toch nog graag naar die 61kg ondanks de nare reacties die ik afgelopen week heb gekregen toen men er achter kwam dat ik was afgevallen. :{
Awwyiss, doel gehaald *O* *O* Goed bezig :D

quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:45 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, dat soort opmerkingen.

Tijdens mn weight-in voor de gewichthefwedstrijd vroeg de mevrouw aan mij waarom ik dit doe ipv 'steps of aerobics in de sportschool'

Wat. :')

Verder voel ik me traag, dik en brak vandaag.
Vreemde gedachtegangen houden mensen er toch op na. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182525298
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:59 schreef DeLuna het volgende:
Topatleet of niet ( :') ), vorige week dus verjaardag gehad waar ik al opmerkingen kreeg dat ik moest uitkijken dat ik geen schim van mezelf werd. Kreeg ik later in de week ook een reactie van een collega dat ik nu wel echt moest stoppen want het was niet mooi meer. Waar de fuck bemoei je je mee joh. Ze doen allemaal alsof ik een anorexiapatiënt ben ofzo. Ik ben nog steeds 63kg bij 1.70m hoor, die ondergrens van een BMI van 18 zit ik nog laaaaang niet aan. En als je dan vertelt dat je nu beter in je vel zit kijken ze je helemaal aan van: oh :{

Echt. Ben er zo klaar mee, nooit gedacht dat een positieve verandering weer zulke negatieve reacties met zich mee brengt. :{
Wow, waarom doen mensen dat....
Echt vervelend om mee om te moeten gaan.
  Redactie Sport maandag 15 oktober 2018 @ 11:01:30 #92
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_182525312
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
Hi!

Ik heb de 10k overleefd! Zonder te wandelen! En ik vond het nog leuk ook :') heb ik me al die tijd voor niks zo druk gemaakt :D

En goed te zien dat brighteyes weer meedoet O+ en mooie resultaten van messina zag ik, kanjer!
_O_ *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:02:34 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_182525330
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:59 schreef DeLuna het volgende:
Topatleet of niet ( :') ), vorige week dus verjaardag gehad waar ik al opmerkingen kreeg dat ik moest uitkijken dat ik geen schim van mezelf werd. Kreeg ik later in de week ook een reactie van een collega dat ik nu wel echt moest stoppen want het was niet mooi meer. Waar de fuck bemoei je je mee joh. Ze doen allemaal alsof ik een anorexiapatiënt ben ofzo. Ik ben nog steeds 63kg bij 1.70m hoor, die ondergrens van een BMI van 18 zit ik nog laaaaang niet aan. En als je dan vertelt dat je nu beter in je vel zit kijken ze je helemaal aan van: oh :{

Echt. Ben er zo klaar mee, nooit gedacht dat een positieve verandering weer zulke negatieve reacties met zich mee brengt. :{
Bah, wat vervelend dat mensen zo reageren. Ik vind het ook erg gek, als je iemand te dik vindt worden is het inmiddels (gelukkig!!) al behoorlijk taboe om daar wat van te zeggen, maar de andere kant op is het nog steeds helemaal legitiem.
Hopelijk kun je dat een beetje naast je neer leggen, want als jij een HM onder de 2 uur loopt kun je nooit een anorexiapatiënt zijn ;) :*
disclaimer
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:03:17 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182525343
Ik zat gister in de kroeg en heb af en toe nog wel eens gesprek over of ik ondertussen tevreden ben met mezelf.
Ik zo van, uh nee, moet nog genoeg vanaf.
Zij altijd, ja maar je bent mooi zo, en niet zo negatief, blabla.

Leuk dat zij het vinden, maar ik niet.

Ja maar.. dat vind je enkel niet door de media en je anders krijgt te zien. Maar de meeste mannen vinden je zo juist mooi, blabla.
Je kan iedereen krijgen etc etc etc

Mannen, snap het nou eens. Dat jullie mij mooi (schijnen te) vinden, dat is leuk en aardig, maar dat staat los van wat ik van mezelf vind :')
pi_182525357
WAAROM is een goede, passende spijkerbroek/broek zo moeilijk? :(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182525362
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat weet ik, ik bedoel het ook niet als sneer naar jou, meer als een stukje bewustwording dat 20k fietsen voor sommige mensen best een flinke prestatie is.
Hier posten mensen op veel verschillende niveau's mee, je hebt de topatleten zoals luna ;) maar ook mensen die blij zijn als ze 5 trappen overleven. Maar dat komt als je hier wat langer meepost vanzelf :Y

Jij bent dus een fanatiek fietser begrijp ik? Wielrennen of mtb?
Gewoon fietsen, meestal 30 a 40 km en zo nu een van 50 (Tilburg-Turnhout bv). Wel sportschool geprobeerd, maar dat was gewoon niks voor mij. Ik zou ook meer willen wandelen eigenlijk.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_182525396
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:59 schreef DeLuna het volgende:
Topatleet of niet ( :') ), vorige week dus verjaardag gehad waar ik al opmerkingen kreeg dat ik moest uitkijken dat ik geen schim van mezelf werd. Kreeg ik later in de week ook een reactie van een collega dat ik nu wel echt moest stoppen want het was niet mooi meer. Waar de fuck bemoei je je mee joh. Ze doen allemaal alsof ik een anorexiapatiënt ben ofzo. Ik ben nog steeds 63kg bij 1.70m hoor, die ondergrens van een BMI van 18 zit ik nog laaaaang niet aan. En als je dan vertelt dat je nu beter in je vel zit kijken ze je helemaal aan van: oh :{

Echt. Ben er zo klaar mee, nooit gedacht dat een positieve verandering weer zulke negatieve reacties met zich mee brengt. :{
Het blijft bizar dat mensen het nodig vinden om zulk commentaar te leveren. -O- Nog los van dat je het voor jezelf doet en niet zodat persoon x je mooi vindt. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Sport maandag 15 oktober 2018 @ 11:06:41 #98
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_182525399
Ohja en men denkt dat ik allerlei voedselgroepen laat staan :D ik zou geen aardappels/brood/pasta/rijst meer eten, dat soort dingen. Als je dan zegt dat je alles nog eet kijken ze je schaapachtig aan. _O-

Ik heb blijkbaar iets gedaan wat echt niet kan. _O-

Einde rant voor vandaag. Zal het even gezellig houden hier. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:07:23 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_182525414
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:04 schreef steelhead het volgende:

[..]

Gewoon fietsen, meestal 30 a 40 km en zo nu een van 50 (Tilburg-Turnhout bv). Wel sportschool geprobeerd, maar dat was gewoon niks voor mij. Ik zou ook meer willen wandelen eigenlijk.
Lekker, fiets je ook woon-werk dan?

Wandelen heb ik altijd veel gedaan, sowieso voordat we kinderen kregen 3 keer in de week 8-10 kilometer met mijn man, maar nu probeer ik het een beetje in mijn lunchpauzes in te passen. Is fijn, ontspannend, en je verbrandt er als een malle vet mee O+
disclaimer
pi_182525467
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het blijft bizar dat mensen het nodig vinden om zulk commentaar te leveren. -O- Nog los van dat je het voor jezelf doet en niet zodat persoon x je mooi vindt. :+
Wat?! Jij was toch voor mij aan het afvallen? :(
Aids.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')