abonnement Unibet Coolblue
pi_182462540
:( :( :(

Om te beginnen, JA, het gaat weer lekker met me. Kijk weer series, slaap weer, ben goed gaan winkelen, het leven begint weer normaal te worden. Nogmaals dank voor alle steun.

Zoals jullie bekend ben ik ook bezig met 10 kilo eraf, nou dat zat even in een stilstaande lift sinds mijn ontslag. Vandaag weer begonnen. Heb ook een gesprek met mijn moeder gehad. Die was heel duidelijk:

"Hoe kan jij een gelukkig man worden als je dieren eet?"

En ze heeft een punt. Hoe kan je als mens dieren eten? Die hebben toch ook recht op leven? Dus vanaf vandaag ben ik vegetarisch. Ben naar zo'n biologische winkel geweest en echt ER GING EEN WERELD VOOR ME OPEN O+

Alleen al het broodbeleg O+

Dierenvreters mogen het doen met :r kipfilet, ham, filet american, pindakaas, jam, hagel, nutella :{w

Voor Kluun niet meer!!! Kluun gaat avjar eten op zijn brood



:9~

Kluun heeft maar liefst 9 kuipjes Tartex ingeslagen!!! Smaken: rozemarijn, truffel, groene peper, hongaarse stijl, mexicaanse stijl, bieslook, kruiden, pesto, en olijf O+ De Hongaarse net geprobeerd en het is :9~ :9~ :9~ Alsof je tofu met augurken eet O+

Kluun heeft ook allerlei sandwich spreads potjes alternatieven gekocht: Rucola & mosterd, chili & mango, papaya & wortel. Nog niet geproefd, maar zal vast heerlijk zijn.

Ik ben wildenthousiast over mijn nieuwe en gezonde levenswijze! Voortaan: ;Brood, groente, fruit, noten O+

En dierenvreters! Jullie missen echt wat!

Niet doen
pi_182462616
Dieren eten ook dieren dus waarom niet
pi_182462617
Fipo de clown!
:'(

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2018 22:39:34 ]
pi_182462651
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:39 schreef Atak het volgende:
Dieren eten ook dieren dus waarom niet
Koeien eten geen dieren, kippen ook niet...
Niet doen
pi_182462683
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Koeien eten geen dieren, kippen ook niet...
Kippen eten insecten, gast. :')
pi_182462899
Goed bezig kluun

Alleen houd ik het nog wel bij mn dagelijks vleesje.

Toen ik nog in een studentenhuis woonde en ik nooit kookte derhalve bij iedereen mee at kreeg ik minimaal 3 dagen in de week vegetarische vleesvervamgingsshit onder mn neus geschoven. En om eerlijk te zijn heb ik het altijd lekker gevonden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2018 22:48:33 ]
  donderdag 11 oktober 2018 @ 22:56:03 #7
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_182463125
Man man man...lekker biefstukje...heerlijk
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 22:59:21 #8
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182463188
Goed topic weer kluun24
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_182463418
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Koeien eten geen dieren, kippen ook niet...
Kippen eten zelfs gebakken kip!!!! :D
En ja dat weet ik uit eigen ervaring :P Heb ooit toen ik in de Dominicaanse Republiek was een stuk kip aan een kip gegeven :@ _O-
  Spellchecker donderdag 11 oktober 2018 @ 23:16:08 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182463589
mijn kad hat laads een hont opgegeden
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_182464236
Eén keer in het jaar eet een koe bewust een stukje vlees, namelijk de moederkoek van haar pasgeboren kalf. Tijdens het voorjaar bevallen veel van de runderen in natuurgebieden van hun kalveren. Om ervoor te zorgen dat het nieuwe kalf niet ontdekt wordt, wordt alles netjes opgeruimd en eet de koe de moederkoek op.
pi_182468479
Mijn hont eet alleen huiswerk. ;(
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:07:06 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182469640
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Koeien eten geen dieren, kippen ook niet...


  vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:31:27 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182470016
Vrijdag dus straks een lekker stuk vis halen op de markt. :9.
And so is the past
pi_182470690
TS in zijn auto. Hij is ook nog ontslagen. Misschien moet hij de robinhood van de dieren worden. :')
pi_182474131
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:10 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Kippen eten zelfs gebakken kip!!!! :D
En ja dat weet ik uit eigen ervaring :P Heb ooit toen ik in de Dominicaanse Republiek was een stuk kip aan een kip gegeven :@ _O-
Jij boefje
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_182474213
Ik eet dieren en ben erg gelukkig. Waarom zou iemand die dieren eet niet gelukkig kunnen zijn? Diereneters kunnen ook naar de biologische winkel en daar spullen kopen. Dus hebben diereneters uiteindelijk meer keuze.

Maar ik vrees dat we nu meerdere antidiereneet topics en reacties van jou gaan zien. Namelijk niets ergers dan iemand die zijn nieuwe evangelie predict. Net als ex-rokers, die zijn ook zo erg.
pi_182474226
Ze zijn lekker. Ik word gelukkig als ik iets lekkers eet. Best erg dat dat zo'n mysterie voor je moeder is.
pi_182475126
Vegans. :')
pi_182475322
Je moeder is anders niet vegetarisch; zij eet meerdere malen per nacht verse worst.
pi_182475665
Dieren eten :')
Niet gewoon mensen eten :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182475714
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:37 schreef Kluun1985 het volgende:
:( :( :(

Om te beginnen, JA, het gaat weer lekker met me. Kijk weer series, slaap weer, ben goed gaan winkelen, het leven begint weer normaal te worden. Nogmaals dank voor alle steun.

Zoals jullie bekend ben ik ook bezig met 10 kilo eraf, nou dat zat even in een stilstaande lift sinds mijn ontslag. Vandaag weer begonnen. Heb ook een gesprek met mijn moeder gehad. Die was heel duidelijk:

"Hoe kan jij een gelukkig man worden als je dieren eet?"

En ze heeft een punt. Hoe kan je als mens dieren eten? Die hebben toch ook recht op leven? Dus vanaf vandaag ben ik vegetarisch. Ben naar zo'n biologische winkel geweest en echt ER GING EEN WERELD VOOR ME OPEN O+

Alleen al het broodbeleg O+

Dierenvreters mogen het doen met :r kipfilet, ham, filet american, pindakaas, jam, hagel, nutella :{w

Voor Kluun niet meer!!! Kluun gaat avjar eten op zijn brood

[ afbeelding ]

:9~

Kluun heeft maar liefst 9 kuipjes Tartex ingeslagen!!! Smaken: rozemarijn, truffel, groene peper, hongaarse stijl, mexicaanse stijl, bieslook, kruiden, pesto, en olijf O+ De Hongaarse net geprobeerd en het is :9~ :9~ :9~ Alsof je tofu met augurken eet O+

Kluun heeft ook allerlei sandwich spreads potjes alternatieven gekocht: Rucola & mosterd, chili & mango, papaya & wortel. Nog niet geproefd, maar zal vast heerlijk zijn.

Ik ben wildenthousiast over mijn nieuwe en gezonde levenswijze! Voortaan: ;Brood, groente, fruit, noten O+

En dierenvreters! Jullie missen echt wat!

[ afbeelding ]
Heel leuk allemaal, maar als je geen vlees eet omdat het zielig is voor de dieren, vraag ik me af of je wel kaas eet of producten waar bijvoorbeeld een melkeiwit in zit.

Zo ja, dan ben je een vuile hypocriet. Voor het dierenleed kan je beter af en toe een beetje vlees nuttigen dan zuivel. Ik bedoel; je weet vast wel dat een koe elk jaar een kalf moet baren die meteen wordt weggehaald. Dat lijkt mij als koe zijnde een grotere marteling dan 1x een kogel krijgen.
pi_182475734
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:53 schreef Aiciu het volgende:
Dieren eten :')
Niet gewoon mensen eten :')
:') (y)
pi_182475961
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:55 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Heel leuk allemaal, maar als je geen vlees eet omdat het zielig is voor de dieren, vraag ik me af of je wel kaas eet of producten waar bijvoorbeeld een melkeiwit in zit.

Zo ja, dan ben je een vuile hypocriet. Voor het dierenleed kan je beter af en toe een beetje vlees nuttigen dan zuivel. Ik bedoel; je weet vast wel dat een koe elk jaar een kalf moet baren die meteen wordt weggehaald. Dat lijkt mij als koe zijnde een grotere marteling dan 1x een kogel krijgen.
Melk = koeienplas. Niets mis mee dus.

Kaas = Er bestaat ook vegetarische kaas!
Niet doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')