Het waren inderdaad precies 14 bedrijven jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Het drama van de cakejes in 14 bedrijven...
Heb hem ff verbeterdquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben uitgecaked erop uitgecaken. Wat een hels karwei was dit zeg. Net heb ik een van die "mislukte" geproefd en ik vind hem nog lekker ook; dan zullen die anderen al wel helemaal goed zijn.
Die is goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:12 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Heb hem ff verbeterd
Epiales zegt net dat die andere persoon maar een trien is, om jou met zo'n klus te laten zitten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het waren inderdaad precies 14 bedrijven jaIn eerste instantie zou ik het doen met iemand anders en dan 50/50 verdelen, maar die persoon trok zich terug toen ze een proefcakeje van mij had geproefd en niet meer mee durfde te doen, want die van mij vond ze veel lekkerder en dan was ze bang dat ze voor schut zou staan
Epiales heeft een net zo puntige punt als mijn glutenvrije cakejesquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Epiales zegt net dat die andere persoon maar een trien is, om jou met zo'n klus te laten zitten.
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan geen cake meer zien
[ afbeelding ]
Dit zijn er dus 166 in totaal. Dan heb ik ook nog de glutenvrije, maar dat zijn meer misvormde piekjes geworden, dus gaan morgenochtend vroeg in de herkansing
Nee dat zijn gewoon vormpjes van papier, niet eetbaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Zijn de verschillende papiertjes ook nog verschillende smaken, of ging dat je te ver?
Wowquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn er dus 166 in totaal. Dan heb ik ook nog de glutenvrije, maar dat zijn meer misvormde piekjes geworden, dus gaan morgenochtend vroeg in de herkansing
Ja, die vormpjes ken ik. Ik dacht dat je misschien verschillende patronen had om de verschillende soorten uit elkaar te houden, maar dan was het wel helemaal een rotklus geweest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat zijn gewoon vormpjes van papier, niet eetbaar.
Morgen gaan er nog wel afbeeldingen op van eetbaar papier, en die moet ik nog vastlijmen met een soort eetbare lijm.
Sterker nog; meerdere smaken was in eerste instantie ook het idee. Ik ben blij dat het niet door is gegaan, want dan was ik echt gek gewordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, die vormpjes ken ik. Ik dacht dat je misschien verschillende patronen had om de verschillende soorten uit elkaar te houden, maar dan was het wel helemaal een rotklus geweest.
Oh god. Als ze mij dat hadden voorgesteld had ik ze lekker naar een bakker in de buurt gewezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterker nog; meerdere smaken was in eerste instantie ook het idee. Ik ben blij dat het niet door is gegaan, want dan was ik echt gek geworden
Jij, jij, jij.... cakegodin.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Wow goed bezig geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:10 schreef Cee het volgende:
https://twitter.com/itsjjofficial/status/1050995672697192448?s=21
BULGARIJE HEEFT ZICH TERUGGETROKKEN UIT HET ESF ALARM ALARM IK HERHAAL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |