Als Numan geen rood pakt in de kwartfinale en Bogarde niet zijn poot breekt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:21 schreef Marcoss het volgende:
1998 was wel echt een mooi toernooi, als die gast toch gewoon een penalty geeft bij die actie van van Hooijdonk..
Echt he, totaaldebiel uit de Emiraten ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:21 schreef Marcoss het volgende:
1998 was wel echt een mooi toernooi, als die gast toch gewoon een penalty geeft bij die actie van van Hooijdonk..
Ik denk dat we een luxeprobleem krijgen als je ziet wat er nog aan komt aan talenten. Dit kan (wellicht) het beste oranje zijn sinds.. cruijff of bergkamp?quote:
Is dus robot. Creepy!quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:31 schreef bloempjuh het volgende:
Er zit iemand op de vloer aan de rechterkant van wetenschapper (vanuit de camera gezien), in wit overhemd, met bijzonder groot voorhoofd. Ik kan er maar niet achterkomen wat hier gaande is.
Rob Jettenquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:31 schreef bloempjuh het volgende:
Er zit iemand op de vloer aan de rechterkant van wetenschapper (vanuit de camera gezien), in wit overhemd, met bijzonder groot voorhoofd. Ik kan er maar niet achterkomen wat hier gaande is.
Zoals Icke terecht opmerkte: "welke god?".quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat marcodej er slecht tegen kan als mensen niet geloven in God.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |