quote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik baal een beetje van de scheidsrechters. Nu al meerdere keren onterechte rode kaart gehad voor een niet doorgebroken speler bijvoorbeeld waarbij ik de bal speel. Gewoon een perfecte tackle, en dan hup, rood.
En ik weet niet of het aan mij ligt (vast) maar soms speelt het echt heerlijk, prima passjes en tempo in het spel. Wedstrijd erna voelt het gewoon veel stroperiger, trager, ballen die niet meer aankomen.
Kutspel.
Nog maar een potje doen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ben je nieuw in FIFA?Het varieert bij mij van wedstrijden waarin ik ervan overtuigd ben dat dit het beste team is wat ik ooit heb gehad tot wedstrijden waarna ik al onderweg naar de TL ben om alles en iedereen te verkopen. Heel bijzonder, maar niks nieuws.
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:41 schreef Diamond3d het volgende:
Heel dat tyfus spel slaat werkelijk nergens op.
EA bepaalt wanneer jij wint of verliest, werkelijk waar. En volgens mij doen ze et bij WL vooral om en om. Na 20 minuten ingame spelen weet ik al of het script in je voordeel is of in je nadeel. Ballen die opeens niet meer aankomen, alle kopduels die opeens niet meer gewonnen worden (en een andere wedstrijd kan je zomaar allemaal weer winnen), kansen die er opeens niet meer ingaan, flipperkast momenten etc etc. En ja soms heb je dat mee, en soms heb je dat tegen maar het plezier gaat daardoor wel verloren want het maakt niet meer uit hoe goed je zelf bent of hoe goed je team is.
Haha genieten hoor. Ieder jaar hetzelfde en iedereen blijft fifa maar kopen. Het is zo'n waardeloos spel, ongelooflijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:33 schreef Diamond3d het volgende:
Net voor het eerst WL gespeeld. Gaat werkelijk nergens over. Spelen tegen Ronaldo, Hazard, Ramos.... kom jij met Vardy, Bernard en Alderweireld.
Werkelijk alle ballen vliegen erin vanaf 30 meter.................................
Hopelijk is het snel volgende week vrijdag, #RDR2
Als je geen scripting wil moet je lekker normale seasons spelen met de echte teams. Daar stap ik altijd rond de kerst naar over.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:41 schreef Diamond3d het volgende:
EA bepaalt wanneer jij wint of verliest, werkelijk waar. En volgens mij doen ze et bij WL vooral om en om. Na 20 minuten ingame spelen weet ik al of het script in je voordeel is of in je nadeel. Ballen die opeens niet meer aankomen, alle kopduels die opeens niet meer gewonnen worden (en een andere wedstrijd kan je zomaar allemaal weer winnen), kansen die er opeens niet meer ingaan, flipperkast momenten etc etc. En ja soms heb je dat mee, en soms heb je dat tegen maar het plezier gaat daardoor wel verloren want het maakt niet meer uit hoe goed je zelf bent of hoe goed je team is.
OTWs lijkt me niet. Die markt gaan ze niet nu al opdrogen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:25 schreef Tenninetyfive het volgende:
Verwacht sbcs waar otws en ifs voor nodig zijn vanavond.
Daarom gewoon geen WL spelen joh. WL is totaal belachelijk, iedereen speelt alsof zijn leven er van afhangt en daardoor heb je geen enkel potje dat niet tegen iemand is die alle broken game mechanics (en dat zijn er nog al wat) totaal misbruikt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:41 schreef Diamond3d het volgende:
WL is deze editie tot nu toe makkelijker dan rivals voor mij. Divisie 4 kan ik minder lekker achterover leunen dan bij WL.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
OTWs lijkt me niet. Die markt gaan ze niet nu al opdrogen.
[..]
Daarom gewoon geen WL spelen joh. WL is totaal belachelijk, iedereen speelt alsof zijn leven er van afhangt en daardoor heb je geen enkel potje dat niet tegen iemand is die alle broken game mechanics (en dat zijn er nog al wat) totaal misbruikt.
madquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:26 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Haha genieten hoor. Ieder jaar hetzelfde en iedereen blijft fifa maar kopen. Het is zo'n waardeloos spel, ongelooflijk.
Zelf heb ik fifa niet gekocht door alles wat hier al gezegd is, dan doet het me extra goed om hier af en toe even doorheen te scrollen.
Waarom niet? Er zijn te veel otws en vorige jaar met scream event waren ze ook nodig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
OTWs lijkt me niet. Die markt gaan ze niet nu al opdrogen.
[..]
Daarom gewoon geen WL spelen joh. WL is totaal belachelijk, iedereen speelt alsof zijn leven er van afhangt en daardoor heb je geen enkel potje dat niet tegen iemand is die alle broken game mechanics (en dat zijn er nog al wat) totaal misbruikt.
Te zeldzaam. Vorig jaar waren ze ook niet nodig, dacht ik. Dacht een 83+ rated team voor een Scream speler (2x) en wat losse SBCs voor een pack.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:37 schreef Tenninetyfive het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn te veel otws en vorige jaar met scream event waren ze ook nodig.
Damn, zieke stats! TOTS Reus was mijn favoriete speler, na Gullit, uit Fifa 18.. Denk alleen niet dat ik 500k heb om de SBC te doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:12 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is een aardige kaart, nu ook een sbc van dus
[ afbeelding ]
Stats en rating staan ook nooit in verhouding lijkt het, dit moet toch hoger dan 88 zijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:12 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat om in-game stats. Niet card stats. Inzaghi heeft ook shit card stats voor een 85, maar zijn in-game stats (zoals 97 positioning en 87 finishing) scoren hoog.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stats en rating staan ook nooit in verhouding lijkt het, dit moet toch hoger dan 88 zijn?
Hij kijkt echt zo van “jezus, nog steeds geen 90 pace”.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:12 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
half miljoen voor hem is wel een beetje teveel alleenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gaat om in-game stats. Niet card stats. Inzaghi heeft ook shit card stats voor een 85, maar zijn in-game stats (zoals 97 positioning en 87 finishing) scoren hoog.
Hij is nu een CAM (was winger), als ie een ST was, was ie hoger. Hij heeft namelijk betere in-game stats voor een spits dan een nummer 10.
zou dat kunnen werken dat later openen dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Uiteraard geen IFs of Screamers uit m’n division rival rewards![]()
Wel Cuadrado, Javi Martinez, Promes en Lacazette. Kon slechter
Uit deze packs krijg je wat er op het moment in packs is, maar de kans op speciale kaarten is zo klein. Maar, ipv gisteren heb ik ze vandaag geopened in de hoop iets goeds te krijgenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:51 schreef wootahH het volgende:
[..]
zou dat kunnen werken dat later openen dan?
8 uit 8 tot nu toequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:41 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe gaat jullie WL? Sta op 10 winst 5 verlies. Hopen dat ik 20 wins haal.
Blijkbaar niet héquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:18 schreef nickhguitar het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat ik ineens een max price bij spelers heb die ik op de transferlijst zet? Eerder kocht ik een Iniesta die ik voor een hoger bedrag dan 10k kon plaatsen, nu koop ik 2 Jorginho's en die kan ik vervolgens maar voor max 10k herplaatsen?
Edit: Ik lees iets over price ranges. Maar Jorginho is 84 rated, die moet toch voor meer dan 10k weg kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |