abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 oktober 2018 @ 13:51:41 #1
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_182451278
Ik ga een weekendje weg naar Hamburg, en het geval wilt dat ik met een caddy heen en weer rijd. Maar nu dacht ik, eigenlijk wel zonde, kan ik niet iets meenemen voor iemand? Auto is toch leeg verder. Heb gezocht naar websites waarop je koeriersdienstjes aan kan bieden maar kan niks vinden. Iemand hier bekend met een dergelijke website of platform?
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_182451606
Timocom.com

Weet niet of je iets gaat vinden, het is nogal een karig aanbod wat je doet, met een Caddy :9
Weggegaan en opgerot
  donderdag 11 oktober 2018 @ 14:42:06 #3
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_182452181
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 13:51 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik ga een weekendje weg naar Hamburg, en het geval wilt dat ik met een caddy heen en weer rijd. Maar nu dacht ik, eigenlijk wel zonde, kan ik niet iets meenemen voor iemand? Auto is toch leeg verder. Heb gezocht naar websites waarop je koeriersdienstjes aan kan bieden maar kan niks vinden. Iemand hier bekend met een dergelijke website of platform?
Interessante vraag wel, ben ik ook wel benieuwd naar.
Zou toch wel een idee zijn (indien dit niet bestaat).

Een soort Uber ontwikkelen voor pakketjes, waarbij bedrijven hun pakketten kunnen aanbieden voor spoedtransporten met pick-up locatie en gewenst afleveradres en aflevertijd.

Met een vast tarief per tijdeenheid en/of kilometers (of een combinatie hiervan).

En dat particulieren en koeriers op deze aanbiedingen kunnen inhaken, en per GPS (net als Uber) hun pakket kunnen volgen.

Who's in? :D
Ajacied.
pi_182452392
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:42 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Interessante vraag wel, ben ik ook wel benieuwd naar.
Zou toch wel een idee zijn (indien dit niet bestaat).

Een soort Uber ontwikkelen voor pakketjes, waarbij bedrijven hun pakketten kunnen aanbieden voor spoedtransporten met pick-up locatie en gewenst afleveradres en aflevertijd.

Met een vast tarief per tijdeenheid en/of kilometers (of een combinatie hiervan).

En dat particulieren en koeriers op deze aanbiedingen kunnen inhaken, en per GPS (net als Uber) hun pakket kunnen volgen.

Who's in? :D
Ideaal om een drugslijn te creëren en je handen er vanaf te houden.
pi_182453556
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:52 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ideaal om een drugslijn te creëren en je handen er vanaf te houden.
Ssssssst o|O
pi_182454662
Pickthisup.nl, brenger.nl (en blablacar.nl voor mensen).

Maar verwacht geen vetpot. Kleine pakketjes zijn altijd al goedkoper via de pakketservice en voor echte koerierswerk ben je niet verzekerd, dus iets duurs wordt het dan ook niet. Verder is Hamburg in de koerierswereld om de hoek ;) (zei ik op de terugweg van Noord-Ierland).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')