quote:Ach ja, een vergissing is menselijk
Op maandag 30 december 2002 23:51 schreef LoekB het volgende:
Ik vond hem trouwens geweldig. Maar dat had ik al gezegd...
Is die zaal nou trouwens zo groot of lacht er gewoon bijna niemand?
quote:Weinig gelach idd. Maar ik vond hem iig beter dan die van vorig jaar...
Op maandag 30 december 2002 23:52 schreef eborn het volgende:[..]
Ach ja, een vergissing is menselijk
![]()
![]()
Is die zaal nou trouwens zo groot of lacht er gewoon bijna niemand?
quote:Hmm, is dat positief bedoeld voor de show van vandaag of zegt dat iets over vorig jaar?
Op maandag 30 december 2002 23:53 schreef LoekB het volgende:[..]
Weinig gelach idd. Maar ik vond hem iig beter dan die van vorig jaar...
Maar af en toe wel leuk
[Dit bericht is gewijzigd door Netanyahu op 31-12-2002 00:12]
Vond 96 en 99 een van de besten, samen met vorig jaar, die was ook toppie.
Denk iets teveel politiek ook enzo.
Maar bijv. die uitspraak over dat Amsterdam niet meer blauw op straat wil, maar meer Albert Heijn personeel
En ik ben het alweer met Xray eens (het begint eng te worden): als je een show maakt moeten de feiten kloppen. En dat was nu duidelijk niet het geval.
Erg jammer.
is er nu weer op, de herhaling.
quote:Het is cabaret hoor, geen journaal.
Op dinsdag 31 december 2002 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik ben het alweer met Xray eens (het begint eng te worden): als je een show maakt moeten de feiten kloppen. En dat was nu duidelijk niet het geval.
quote:Ja, nou. Het journaal is over het algemeen grappiger.
Op dinsdag 31 december 2002 00:12 schreef drGoeroe het volgende:[..]
Het is cabaret hoor, geen journaal.
quote:Lichtelijk ?
Ik vond er niks aan. Lichtelijk moralistisch gezwam, zonder grappig te worden.*knip*
Erg jammer.
Ik had de bloeddruk aardig hoog na 10 minuten
Over Claus ging wel.
En nu over Amerika is de druppel.
[Dit bericht is gewijzigd door Netanyahu op 31-12-2002 00:17]
quote:Je windt je op over cabaret?
Op dinsdag 31 december 2002 00:14 schreef Netanyahu het volgende:[..]
Ik had de bloeddruk aardig hoog na 10 minuten
Over Claus ging wel
quote:De passie moet terug in de samenleving!
Op dinsdag 31 december 2002 00:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Je windt je op over cabaret?
Dat is behoorlijk triest.
Maar nee, opwinden over cabaret heb ik zelf nog nooit last van gehad...
Jammer van die geintjes over God maar voor hetzelfde geldt menen ze daar helemaal geen ene flikker van...
Verder ultiem
Vind dat persoonlijk zeer irritant
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 00:19 schreef Netanyahu het volgende:
Cabaret voor de Linkse Kerk
quote:Dat waren geen gedurfte uitspraken van L&J, 't zijn namelijk L&J, 't zou humor zijn als ze eens een onvoorspelbare reakties hadden. In plaats van die voorspelbare belerende linkse vinger.
Op dinsdag 31 december 2002 00:03 schreef nomad het volgende:
* nomad vond ze heeel sterk, met gedurfde standpunten over oa. Fortuyn en 'buitenlanders'
Leg 'jakker door XX' eens naast elkaar en ze lijken allemaal op elkaar. Ze krijgen een beetje het Youp van het Hek syndroom.
Vond dit keer dat er oude grappen in zaten die in januari al oud waren. Bijv die van die fietsenmaker, die had ik 1 jaar geleden al in mijn mailbox. L&J staan bekend voor hun scherpte en snelheid, en moppen met een baard zijn niet scherp.
toevoeging, die grap met de volgorde van het behandelen van een mond abces en aambeien is zo oud, die heeft jansen zelf opgegraven.
Mijn vader had een cassette bandje van een soort ab-normaal, maar dan uit de jaren 70, waar deze grap al op voorkwam. (harry touw)
[Dit bericht is gewijzigd door kEUS op 31-12-2002 00:38]
Maar goed, ik ben sowieso altijd een cabaretzeikerd.
quote:Men stoorde zich aan de grappen over Pim en Co.
Op dinsdag 31 december 2002 00:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik snap niet wat er nou gewaagd was en zo. Ik hoorde alleen maar standpunten die ze al een jaar uitdragen en die allesbehalve verrassend zijn.Maar goed, ik ben sowieso altijd een cabaretzeikerd.
quote:Ik vond die grappen gewoon niet leuk. Maar goed, verder niks schokkends aan of zo. Maar jah, meestal vind ik de hardste grappen toch het beste.
Op dinsdag 31 december 2002 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Men stoorde zich aan de grappen over Pim en Co.
Ik vond het alles behalve shockerend.
Waarom viel het me tegen? Feiten die niet klopten. Goedkoop op de man-humor (Vanessa, Frans Bauer, Anneke Gronlöh, ja, origineel). En voorspelbaar. Grappen zie je van zover aankomen.
God, wat denk ik nu weer met weemoed terug aan Freek vorig jaar. Die was zo briljant (terwijl ik absoluut geen De Jonge fan ben). Die show had naast humor ook diepgang. En dat miste ik vanavond zeer.
quote:Heb ik me totaal niet aan gestoord. Vond ze juist opvallend mild eigenlijk over PF
Op dinsdag 31 december 2002 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Men stoorde zich aan de grappen over Pim en Co.
Ik vond het alles behalve shockerend.
quote:De Jakkeren door XXXX shows zijn altijd een soort jaaroverzicht. Alleen gooien ze er wat humor en eigen mening doorheen.
Op dinsdag 31 december 2002 00:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een oudejaarsconference is entertainment, geen nieuwsjaaroverzicht..
Zat hier en daar wel een goede grap in maar het hield niet over. En dat gezeik over de LPF heb ik nu wel een beetje gehad. Die zijn zelf grappiger geweest dan L&J ooit kunnen worden. En om nu zonder grap erbij te maken zeggen dat de politieke puinhoop de schuld is van alle mensen die LPF hebben gestemd vind ik ook zo'n ontzettende flauwekul.
maar ik vond ze een tikje tegengevallen, heb wel smakelijk gelachen hier en daar... en tja.. ik vond ze vrij lief... Pim had ik zeker wat harder aangepakt. Daar had ik een hele show over kunnen schrijven, als ik daar behoefte aan had
ik hoop dat Youp het helemaal goed maakt, maar dat moet haast wel.
Maar goed, hij was niet de enige daarin en op zich kan ik zijn shows wel waarderen.
Freek blijft toch de enige echt spits en geestig, bij vlagen hard, zonder echt te ver te gaan .
quote:Vind je?
Op dinsdag 31 december 2002 01:21 schreef Roosje01 het volgende:
En om nu zonder grap erbij te maken zeggen dat de politieke puinhoop de schuld is van alle mensen die LPF hebben gestemd vind ik ook zo'n ontzettende flauwekul.
Ik vond dat stukje over Miss World ook wel leuk, omdat ik haar persoonlijk ken. Maarja dat kan aan mij liggen omdat jullie misschien niet daarvan zo de humor van inzien (no offence).
Heeft iemand hem opgenomen en als divxje op het net gezet?
Go L&J!
quote:Wat klopte er dan niet? (behalve over de Puttense moordzaak, wat ik wel een pijnlijke inschattingsfout van ze vond
Ik vond er niks aan. Lichtelijk moralistisch gezwam, zonder grappig te worden.En ik ben het alweer met Xray eens (het begint eng te worden): als je een show maakt moeten de feiten kloppen. En dat was nu duidelijk niet het geval.
Erg jammer.
Voor de rest vond ik het prachtig. Echt een statement! Soms wat overdreven though, maar veel mensen zullen het denk ik met wat ze zeiden eens zijn.
quote:Nou, de moord op Fortuyn was bijvoorbeeld niet de eerste politieke moord in Nederland ooit, om maar eens wat te noemen.
Op dinsdag 31 december 2002 10:41 schreef Sorcerer8472 het volgende:[..]
Wat klopte er dan niet? (behalve over de Puttense moordzaak, wat ik wel een pijnlijke inschattingsfout van ze vond
)
quote:
Wat klopte er dan niet? (behalve over de Puttense moordzaak, wat ik wel een pijnlijke inschattingsfout van ze vond
)
quote:Dus jij geeft graag de mensen de schuld die niets anders hebben gedaan dan nagedacht hebben over hun keuze en gestemd hebben op de partij die het meest aansloot bij hun gedachten?
Op dinsdag 31 december 2002 09:10 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Vind je?
quote:De Amerikanen hebben ook geen Daiscutters gedropt op Afghaanse vluchtelingen. Dat is gewoon een leugen om Amerikanen in een kwaad daglicht te schuiven en tegelijktertijd een zwakte van Lebbis en Jansen. Er zaten fouten in en het was naar mijn mening gewoon niet grappig.
)
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 31-12-2002 14:11]
quote:Idd!
Op dinsdag 31 december 2002 00:13 schreef I.R.Baboon het volgende:Ja, nou. Het journaal is over het algemeen grappiger.
Wat was dit slecht... Ik hoop verder op Youp en Freek...
Btw kent iemand najib amhali?? hij is pas goed
quote:Is dat die gozer die kan beatboxen? Zoja, dan doet hij dat heel goed, maar vond ik de rest van één van zijn voorstellingen op een paar uitzonderingen na slecht.
Op dinsdag 31 december 2002 14:14 schreef TriuMpH het volgende:[..]
Ook "nooit meer terug" was minder goed dan voorgaande jaren.
quote:HET IS CABARET!!!!!!!!!
Op dinsdag 31 december 2002 14:10 schreef Disorder het volgende:
Er zaten fouten in .
quote:Nee, maar als je grappen maakt over actuele zaken staat het wel enorm dom als de feiten niet kloppen. En dat maakt de grappen ook niet leuk.
Op dinsdag 31 december 2002 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
HET IS CABARET!!!!!!!!!
Het is niet vereplicht om je aan de nieuwsfeiten te houden..
Cabaret is niet alleen om over te lachen,maar ook om je na te denken.
Juist hun kunnen dit goed combineren met snelheid en elkaar goed op te kunnen volgen.
quote:Was dat die gast van de Sinterklaas conference? Die gast was inderdaad goed!
Op dinsdag 31 december 2002 14:14 schreef TriuMpH het volgende:[..]
Idd!
Wat was dit slecht... Ik hoop verder op Youp en Freek...
quote:Nee dat was Javier 100% Ab Guzman.
Op dinsdag 31 december 2002 18:32 schreef dj-ango het volgende:[..]
Was dat die gast van de Sinterklaas conference? Die gast was inderdaad goed!
quote:Mooi, dan ga ik ook grappen maken over het 'feit' dat Paul Rosenmöller opdrachtgever was voor de moord op Fortuyn.
Op dinsdag 31 december 2002 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
HET IS CABARET!!!!!!!!!
Het is niet vereplicht om je aan de nieuwsfeiten te houden..
quote:Dat was WIm Kok toch
Op dinsdag 31 december 2002 18:41 schreef Disorder het volgende:[..]
Mooi, dan ga ik ook grappen maken over het 'feit' dat Paul Rosenmöller opdrachtgever was voor de moord op Fortuyn.
quote:NAGEDACHT?!?!?
Op dinsdag 31 december 2002 14:07 schreef Disorder het volgende:[..]
Dus jij geeft graag de mensen de schuld die niets anders hebben gedaan dan nagedacht hebben over hun keuze en gestemd hebben op de partij die het meest aansloot bij hun gedachten?
lul toch niet zo enorm dom man (of vrouw, weet ik veel).
De show was overigens bijzonder matig. En zo heb ik ook aan mijn plicht voldaan om ontopic te reageren.
quote:Helaas ben jij geen cabaretier.
Op dinsdag 31 december 2002 18:41 schreef Disorder het volgende:[..]
Mooi, dan ga ik ook grappen maken over het 'feit' dat Paul Rosenmöller opdrachtgever was voor de moord op Fortuyn.
quote:...en dat die gasten volgens sperma-onderzoek niet schuldig waren. Dat vond ik inderdaad erg kwalijk
Op dinsdag 31 december 2002 14:01 schreef Klop_Klop het volgende:
Ze zeiden( ongeveer ), "in Turkije word iemand na 7 jaar vrijgelaten omdat die een moord pleegde op een Nederlandse stewerdess en dat vinden we allemaal heel erg, in Nederland gebeurde dat ook in de Puttense moordzaak maar daar hoor je niemand over."
Ze vergaten echter te zeggen dat die gasten vrij gesproken werden.
-edit-
Sorry, reactie hierboven zag ik niet omdat er meerdere pagina's waren doordat ik uitgelogd was
quote:Dan nog hebben ze veel mensen vermoord in het kader van hun nobele 'war on terrorism'... Het gaat om het idee, het is geen nieuws maar cabaret hoor...
Op dinsdag 31 december 2002 14:10 schreef Disorder het volgende:[..]
De Amerikanen hebben ook geen Daiscutters gedropt op Afghaanse vluchtelingen. Dat is gewoon een leugen om Amerikanen in een kwaad daglicht te schuiven en tegelijktertijd een zwakte van Lebbis en Jansen. Er zaten fouten in en het was naar mijn mening gewoon niet grappig.
Ik vond het juist wel een goeie voorstelling, ging tenminste ergens over Er zaten idd een paar fouten in, maar er zat ook een aantal heel goeie dingen in vond ik, en ze proberen mensen tenminste aan het denken te zetten
Daarnaast heb ik een paar keer gewoon de slappe lach gehad, vooral bij dat stukje over de hei
quote:Hebben ze wel, maar dat was deels per ongeluk. Heb het nagezocht
Op dinsdag 31 december 2002 14:10 schreef Disorder het volgende:[..]
De Amerikanen hebben ook geen Daiscutters gedropt op Afghaanse vluchtelingen. Dat is gewoon een leugen om Amerikanen in een kwaad daglicht te schuiven en tegelijktertijd een zwakte van Lebbis en Jansen. Er zaten fouten in en het was naar mijn mening gewoon niet grappig.
Het ergste vond ik dat huis waar een huwelijk aan de gang was en ze vuurwerk afstaken dat gebombardeerd werd
quote:Volgens mij heette ons land nog niet Nederland toen de vorige politieke moord op ons grondgebied geschiedde
Op dinsdag 31 december 2002 10:49 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nou, de moord op Fortuyn was bijvoorbeeld niet de eerste politieke moord in Nederland ooit, om maar eens wat te noemen.
Dat vind ik toch bijzonder pijnlijk.
Maar wat ik wel gewoon goed vond is de uitbrander die ze gaven naar al die fijne LPF stemmers. Prima dat dat gewoon nog eens hardop gezegd wordt om die 1.6 miljoen (blijkbaar) imbecielen nog eens een terechte trap na te geven.
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 02:24 schreef Sorcerer8472 het volgende:[..]
Het ergste vond ik dat huis waar een huwelijk aan de gang was en ze vuurwerk afstaken dat gebombardeerd werd
quote:
Volgens een voorlopig rapport van de Verenigde Naties heeft het Amerikaanse leger geprobeerd om het bombardement op een Afghaans trouwfeest, eind juni, in de doofpot te steken. Bij de actie werden 48 feestgangers gedood en raakten er tientallen gewond.Volgens het rapport kwamen kort na de aanval Amerikaanse soldaten ter plaatse om zoveel mogelijk sporen uit te wissen.Ze gebruikten daarbij ook geweld en knevelden protesterende vrouwen.Het Amerikaanse leger beweerde, toen de zaak toch uitlekte, dat zijn vliegtuigen beschoten waren boven het trouwfeest.Daarvoor hebben de VN echter geen aanwijzingen gevonden.
quote:Scherp.
Op dinsdag 31 december 2002 14:11 schreef speknek het volgende:
Gemakkelijk scoren ook 'Maar de Amerikanen vinden zichzelf het belangrijkste volk'. Dat zijn we altijd nog zelf met onze Enschede en Volendam als nationale rampen. 16 doden, dat is een geluksdag in Bangladesh.
quote:Kun je nagaan hoe irritant ik (en mijn medekijkers) het vonden. Linkse betweters met hun preken werken trouwens alleen maar als de bekende rode lap op de stier: de hakken nog wat dieper in het zand.
Nouja afgezien van het nogal hinderlijke links-moralistische vingertje van Lebbis (en kun je nagaan dat ik me eraan irriteerde, ik ben niet eens rechts)
quote:Dat argument voelde ik al aankomen. Maar Balthasar Gerards was niet de laatste moord, begin vorige eeuw is er nog iemand vermoord.
Op donderdag 2 januari 2003 02:28 schreef Sorcerer8472 het volgende:[..]
Volgens mij heette ons land nog niet Nederland toen de vorige politieke moord op ons grondgebied geschiedde
En er is in 2001 nog een 'moordaanslag' geweest op de burgermeester van kootwijkerbroek (dacht ik). Maar dat was niet dodelijk.
quote:Sorry jij zegt:Gedurfd?
Op dinsdag 31 december 2002 00:03 schreef nomad het volgende:
* nomad vond ze heeel sterk, met gedurfde standpunten over oa. Fortuyn en 'buitenlanders'
quote:Kop erbij! Kromme-tenenhumor begint dit te worden...
Op donderdag 2 januari 2003 16:36 schreef Sniper het volgende:Kun je nagaan hoe irritant ik (en mijn medekijkers) het vonden. Linkse betweters met hun preken werken trouwens alleen maar als de bekende rode lap op de stier: de hakken nog wat dieper in het zand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |