abonnement Unibet Coolblue
pi_182459412
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Toevallig van het weekend deze gehaald bij de Jamin. Maar ze zijn niet zo heet als beloofd. Wel goeie kaassmaak.

[ afbeelding ]
Waar zijn ze qua hitte mee te vergelijken?
pi_182459439
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waar zijn ze qua hitte mee te vergelijken?
Alsof je cayennepeper over je chips strooit.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_182459567
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:D
Wil jij het 2e zakje? Heb er nog een liggen.
hahaha, ik ben niet zo van de chipito's, zeker niet met kaassmaak!
Daarnaast hou ik wel van een stevig pitje, maar gok ik dat ik minder vuurbestendig ben dan jij :)

Heb je trouwens wel eens zo'n zakje spul bij de toko gehaald om een sichuanese hotpot te maken? Ik ben het merk inmiddels kwijt, maar dat is in het algemeen wel een prachtig gebeuren. Het begint bij "ontzettend heet" en vervolgens wordt het rustig aan bij iedere hap die je neemt een stukje heter, tot de tranen over je wangen rollen....maar het is op de een of andere manier ook lekker, waardoor je maar niet stopt! :9~ (nou ja, tot ik het echt niet meer hield natuurlijk)
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:11:39 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182459706
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:28 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ff crowdfunding opstarten.
Hoeft niet, Static ging toch al dokken?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:12:32 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182459729
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik durf het wel aan hoor, ben benieuwd of ze echt zo vreselijk zijn. De nuclear fire noodles zijn nml lekker, vergeleken met die schreeuwfilmpjes op YouTube.
Ik voel m'n maag wel daarna (2 uur daarna ofzo) maar dat neem ik voor lief.

Glaasje chocomelk ernaast voor na de chip en dan afwachten :D Misschien wordt het wel erg maar er is gelukkig nog niemand eraan overleden.

Ben dan wel benieuwd hoe lang zo'n filmpje moet duren.

Ik accepteer alleen geen 60 dollar van static. Dat kan ik niet. Wel heel lief :*
Misschien krijgt Jamin of een Amerikaanse zaak em ooit...
static is loaded dus gewoon accepteren joh :+

Wil filmpje wel zien :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:17:25 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182459866
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:28 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ff crowdfunding opstarten.
Static sponsort.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182460079
*O* *O*
Is dat zo?
pi_182460147
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Alsof je cayennepeper over je chips strooit.
Oh, dat klinkt niet echt interessant.

Ik zag dat Amazing Oriental de Spicy Noodle challenge doet nu door heel Nederland. Toegegeven, een pittigere noodle is er niet te vinden (door mij iig) maar om nou te zeggen dat die zo oneetbaar heet is... Vind de smaak er best prima van.
pi_182460182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:05 schreef realAIVD het volgende:

[..]

hahaha, ik ben niet zo van de chipito's, zeker niet met kaassmaak!
Daarnaast hou ik wel van een stevig pitje, maar gok ik dat ik minder vuurbestendig ben dan jij :)

Heb je trouwens wel eens zo'n zakje spul bij de toko gehaald om een sichuanese hotpot te maken? Ik ben het merk inmiddels kwijt, maar dat is in het algemeen wel een prachtig gebeuren. Het begint bij "ontzettend heet" en vervolgens wordt het rustig aan bij iedere hap die je neemt een stukje heter, tot de tranen over je wangen rollen....maar het is op de een of andere manier ook lekker, waardoor je maar niet stopt! :9~ (nou ja, tot ik het echt niet meer hield natuurlijk)
Nee nooit. Ook nooit hotpot gemaakt of gegeten. Maar ga dit nog wel een keer eten (bij Full Moon in DH is deze optie). Klinkt goed trouwens. Tranen en loopneus zijn niet erg, best lekker eigenlijk :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_182460243
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt niet echt interessant.

Ik zag dat Amazing Oriental de Spicy Noodle challenge doet nu door heel Nederland. Toegegeven, een pittigere noodle is er niet te vinden (door mij iig) maar om nou te zeggen dat die zo oneetbaar heet is... Vind de smaak er best prima van.
Ik wilde meedoen maar op snelheid had ik t niet gered. 2 Pakken binnen 5 min was de eis. Met stokjes. Ik red 1 pak in 3 min dus dat werd em niet. Had wel graag willen kijken naar de rest maar voelde me niet zo lekker toen ie in Ypenburg was }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_182460353
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik wilde meedoen maar op snelheid had ik t niet gered. 2 Pakken binnen 5 min was de eis. Met stokjes. Ik red 1 pak in 3 min dus dat werd em niet. Had wel graag willen kijken naar de rest maar voelde me niet zo lekker toen ie in Ypenburg was }:|
Ja ik vind 2 pakken in 5 minuten qua snelheid ook teveel. Sowieso maak ik er liever soep van, de bouillon is dan lekker kruidig :9
pi_182460448
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja ik vind 2 pakken in 5 minuten qua snelheid ook teveel. Sowieso maak ik er liever soep van, de bouillon is dan lekker kruidig :9
Niet van de fire noodle varianten toch? Behalve de stew (want die is er voor gemaakt).
Ik hou juist van die stir fry noodles. Soepjes meer voor de middag.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_182460755
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Niet van de fire noodle varianten toch? Behalve de stew (want die is er voor gemaakt).
Ik hou juist van die stir fry noodles. Soepjes meer voor de middag.
https://www.orientalwebsh(...)4QRXOu8aAhzkEALw_wcB

Ik laat altijd een laagje water staan in de kom met deze. Maar eigenlijk kun je ze beter stir fry eten ja.

Die tortilla chip is helaas echt zo duur. Alleen denk ik dat het meer een gimmick is dan iets anders. Vrienden van mij zijn nu deze aan het groeien

https://www.peperzaden.nl/habanero-lemon.html

We hebben al een deel van de oogst in een droger gestopt. Deze kick merk je wel maar hij is stiekem ook nog lekker fruitig.
pi_182460905
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

https://www.orientalwebsh(...)4QRXOu8aAhzkEALw_wcB

Ik laat altijd een laagje water staan in de kom met deze. Maar eigenlijk kun je ze beter stir fry eten ja.

Die tortilla chip is helaas echt zo duur. Alleen denk ik dat het meer een gimmick is dan iets anders. Vrienden van mij zijn nu deze aan het groeien

https://www.peperzaden.nl/habanero-lemon.html

We hebben al een deel van de oogst in een droger gestopt. Deze kick merk je wel maar hij is stiekem ook nog lekker fruitig.
dat zijn de 2x spicy oftewel de nuclear fire noodles. Die zijn idd gemaakt voor stir fry. Op jouw link van de webshop rechtsonder staat e stew versie wat een soepversie is. Maar hoe meer water, hoe minder smaak en minder heet.

Als je die 2x spicy combineert met een (instant) jjajangmyeon noodle dan heb je echt de beste combi ooit O+ Heet 'crack noodles' volgens mij, ooit ergens gelezen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_182460987
Ok, die heb ik ff opgeschreven. Thanks :)
pi_182461305
Ik ben dol op erg scherp eten, maar die vulkanus de volgende dag vind ik altijd wat minder. :'(
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:51:59 #42
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_182464222
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik accepteer alleen geen 60 dollar van static. Dat kan ik niet. Wel heel lief
Hoe gaan we dit dan doen?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 00:34:28 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182465011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:51 schreef static het volgende:

Hoe gaan we dit dan doen?
Jij bestelt het voor haar en rekent het af?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 00:41:34 #44
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_182465151
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 00:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij bestelt het voor haar en rekent het af?
Ja, zover was ik al. Hoe is de logistiek daarna?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 01:17:31 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182465785
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 00:41 schreef static het volgende:

Ja, zover was ik al. Hoe is de logistiek daarna?
Opsturen naar haar?
Ik heb met FFT al afgesproken haar tijdens de challenge te filmen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182471583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:51 schreef static het volgende:

[..]

Hoe gaan we dit dan doen?
Als jij het écht wilt, en kwijt kunt, dan doe ik het als je het naar mij op kunt sturen.
Golfer heeft aangeboden een filmpje te maken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_182471741
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Challenge accepted! :D
Gaaf. :P

З найлепшымі пажаданнямі Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182471786
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Als jij het écht wilt, en kwijt kunt, dan doe ik het als je het naar mij op kunt sturen.
Golfer heeft aangeboden een filmpje te maken.
Wat is de pittigste peper die je tot noch toe hebt verslonden? Zelf vind ik een Madame Jeanette al niet te doen. :@

আন্তরিক শুভেচ্ছা Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182478736
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat is de pittigste peper die je tot noch toe hebt verslonden? Zelf vind ik een Madame Jeanette al niet te doen. :@

আন্তরিক শুভেচ্ছা Flip.
Heb nog maar een keer een hele peper gegeten. Vind dat niet leuk. Hou van pittige gerechten, niet gewoon alleen zo'n peper.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_182478947
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heb nog maar een keer een hele peper gegeten. Vind dat niet leuk. Hou van pittige gerechten, niet gewoon alleen zo'n peper.
Welke had je toen?

Срдачан поздрав Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')