abonnement Unibet Coolblue
pi_182439345
quote:
Fenerbahçe-voorzitter Koç onthult bizar complot tegen Cocu

Fenerbahçe-voorzitter Ali Koç heeft woensdagavond in gesprek met het eigen clubkanaal een aantal bizarre onthullingen gedaan. Hoofdtrainer Phillip Cocu blijkt door Turgay Altay, Murat Ozturk en Alper Asci, leden uit zijn eigen staf, te zijn gesaboteerd. Toen Koç erachter kwam wat er precies speelde, heeft hij keihard ingegrepen door het drietal per direct te ontslaan.
De reden voor het ontslag van het drietal was vooralsnog onduidelijk, maar maandagavond kwam daar verandering toen Koç enkele choquerende onthullingen deed. “De drie ontslagen trainers hebben alle informatie over spelers, wedstrijden en trainingen gelekt naar een derde partij, inclusief videobeelden”, aldus Koç tegenover het clubkanaal, geciteerd door Voetbal International. “Alle informatie en statistieken van vorig seizoen zijn stiekem gewist.”


Koç ging ook in op de vraag waarom doelman en tevens clubicoon Volkan Demirel uit de selectie is gezet. De sluitpost zou gebotst zijn met een bestuurslid en assistent Erwin Koeman. 'Volkan Demirel is tijdens een training op Erwin Koeman afgelopen en zocht daarna op schandalige wijze de discussie met Koeman, mij en iemand anders uit het bestuur. Daarom is hij uit de selectie gezet”, aldus Koç. Ook Aatif Chahechouhe en Nabil Dirar werden uit de selectie gezet. “Zij waren continu vrolijk, hoe slecht het ook ging. Aatif heeft ook bij spelers en trainers een soort lobby gehouden voor Dirar, die volgens hem moest spelen. Cocu maakte een andere keuze en toen begon Aatif de sfeer te verpesten. Daarom hebben wij ook Aatif en Dirar uit de selectie gezet.”

Altay, voorheen veldtrainer bij Fener, was niet blij met de komst van Cocu en zijn Nederlandse assistenten. Met name de komst van Koeman was bij hem tegen het zere been, want hij nam een aantal van zijn taken over. “Daarna hebben de trainers die vanuit vorig jaar nog deel uitmaakten van de technische staf besloten Cocu niet meer te helpen”, legt Koç uit. “Verschillende spelers klaagden over vermoeidheid. Zij voelden zich niet fit tijdens de wedstrijden. Dit kwam doordat de fitnesstrainers de informatie over vermoeidheidsklachten niet hebben overgedragen aan de trainer. Er is door de drie ontslagen trainers zo zwaar getraind, dat er zware blessures hadden kunnen ontstaan. Spelers klaagden over die trainingen, maar ook dat werd niet doorgegeven aan Cocu.”

De pesterijen gingen nog veel verder, zo vertelt Koç. Hij haalt een bizar incident aan, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Besiktas. “Voor de wedstrijd tegen Besiktas lag er plotseling een kleed in de kleedkamer. De drie trainers die later ontslagen zijn, zeiden tegen de spelers dat ze Cocu in dat kleed gingen oprollen na de wedstrijd, om hem terug naar Nederland te sturen. Dit gebeurde nog eens tegen Spartak Trnava. Toen dat verhaal bij mij terecht kwam, heb ik hen meteen ontslagen”, aldus Koç, die benadrukte dat Cocu niet hoeft te vrezen voor ontslag. “Cocu blijft honderd procent zeker onze trainer. We laten alle onrust nu achter ons.”

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=339124
Cocu is dus niet zo slecht _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 20:33:17 ]
pi_182439394
Turkije :')

Laat ze het maar houden bij broodjes döner maken daar.
Oh.
  Forum Admin woensdag 10 oktober 2018 @ 20:34:49 #3
35723 crew  GGMM
pi_182439395
Wat ongelooflijk sneu zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182439416
Wat een land is het ook. Waarom gaan mensen daar nog heen. Enkel het geld?
AFCA!
pi_182439448
Die drie trainers hoeven ook niet meer in Istanbul te komen denk ik, als de fans horen dat deze mannen hun club van binnenuit aan het slopen zijn
pi_182439476
Wel respect voor die voorzitter dat hij toch nog achter Cocu blijft staan.
Oh.
pi_182439511
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel respect voor die voorzitter dat hij toch nog achter Cocu blijft staan.
Schijnt een hele slimme en respectvolle man te zijn

Ook tering rijk
pi_182439680
Cöcû _O_
pi_182439701
Turken.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:48:41 #10
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_182439739
:( ;(
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:52:36 #11
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182439836
Dit soort dingen calculeer je in als je daar geld gaat scheppen.
pi_182439937
_O-
pi_182440287
Aangezien VZ maar voor de helft copy paste

quote:
Koç is van mening dat Cocu veel meer krediet verdient bij Fenerbahçe. 'Cocu wilde Giuliano en Souza niet verkopen, maar wij konden 25 miljoen euro niet weigeren. Het is daarna echter niet makkelijk geweest om een selectie samen te stellen met jonge spelers en een budget van slechts elf of twaalf miljoen euro. Wij zijn een bepaalde weg ingeslagen en die weg blijven we volgen. Phillip Cocu blijft honderd procent zeker onze trainer. We laten alle onrust nu achter ons.'

Toch heeft de president van Fenerbahçe, een steenrijke zakenman, nog wel een tip voor Cocu. 'Ik heb met Cocu over alle problemen gesproken. Ik heb tegen hem gezegd dat we hier in Turkije zijn. Trainers en spelers uit de Balkan en Brazilië zijn hier vaak succesvol, omdat zij hun emoties de vrije loop laten. Ik heb tegen Cocu gezegd dat hij zich moet aanpassen aan de Turkse emoties, dat hij zijn Noord-Europese koelheid moet vergeten.'

https://www.vi.nl/nieuws/(...)r-complot-tegen-cocu
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:15:42 #14
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182440384
Turken :')
pi_182440545
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Aangezien VZ maar voor de helft copy paste

[..]

Ik zie Cocu niet ineens als een temperamentvolle idioot langs de zijlijn rennen.
Oh.
pi_182440596
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zie Cocu niet ineens als een temperamentvolle idioot langs de zijlijn rennen.
Niet?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:58:17 #17
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_182441248
Wat bizar.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_182441332
Nou die Cocu. Wat zal hij zich verheugen op zijn volgende werkdag. Zou hij al heimwee hebben naar de MIKO koffie op de Herdgang?
U MAD?
pi_182442180
Wtf _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_182442193
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel respect voor die voorzitter dat hij toch nog achter Cocu blijft staan.
Dit ja, dit zie je maar zelden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 10 oktober 2018 @ 22:52:11 #21
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182442374
Turken :')
pi_182442596
pi_182447122
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel respect voor die voorzitter dat hij toch nog achter Cocu blijft staan.
Maar volgens Johan wilde hij Cocu er toch juist uit krijgen? Apart allemaal hoor
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_182449884
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Maar volgens Johan wilde hij Cocu er toch juist uit krijgen? Apart allemaal hoor
Nee toch? Johan was ook wel positief over die voorzitter, maar hij zei juist dat Cocu en Koeman het totaal niet naar hun zin hadden daar en erop hoopten dat ze dus binnenkort ontslagen zouden worden. Maar dat niet naar hun zin hebben kan dus ook komen door die andere randfiguren.
Oh.
pi_182457517
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit ja, dit zie je maar zelden
Heerst bij dit soort clubs ook niet vaak een strijd tussen verschillende groepen? Deze voorzitter Koc is nu aan de macht en plaatst eigen mensen op diverse posities, over een paar jaar is er weer een andere voorzitter die die mensen weer vervangt door eigen getrouwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')