abonnement Unibet Coolblue
pi_182435349
Hallo, sorry als t op t verkeerde board staat.

Ik ben BBL automonteur niveau 1 bij een dealer garage.

Ik doe dus werk en leer.
4 dagen werken 1 dag school. En om de schooldag betaald te krijgen moet ik zaterdagochtend ook werken..

Maar met enige regelmaat krijg ik taken die totaal niets met het automonteur te maken hebben.

Dat vind ik niet zo erg. maar mogen ze dat?

Ik hoorde hier en daar dat zolang het op de werkvloer was het mocht. Maar niet buiten de werkvloer.

Ik moest vandaag van 1 tot 5 in de tuin werken, de hegjes bijknippen etc.

Maar mag dat wel? Het is eigen terrein, maar niet in de autogarage of het pand.

Mogen ze me dan de opdracht geven om buiten in de tuin bezig te gaan?

In mijn contract staat "motorvoertuigen gerelateerde zaken"


Ik vroeg me dit af, hoop een goed duidelijk uitgelegd antwoord te krijgen. En als dit forum niet t juiste is waar kan ik t t beste vragen dan? Welke site/email etc
  Moderator woensdag 10 oktober 2018 @ 17:39:58 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182435416
Als ze je een zitmaaier geven is het motorvoertuig gerelateerd
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_182435433
Haha, nee t moet allemaal met de hand en de heggenschaar.

Maar ik vind het kut werk en vooral omdat t 0.0 met mijn opleiding/werk te maken heeft. Anders kon ik ook wel hovenier worden.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:41:09 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182435435
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:39 schreef Plompzakker het volgende:
Als ze je een zitmaaier geven is het motorvoertuig gerelateerd
_O-
pi_182435467
Bij een goede dealer hoort dat erbij. Ze gaan echt geen tuinman inschakelen voor dat hegje. Centjes snel verdient. Als je het niet bevalt moet je voor je eigen gaan werken als zzper of ondernemer oO<
pi_182435491
Ligt eraan, waar ben je voor aangenomen? Misschien taakomschrijving eens lezen. :P
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:45:02 #7