abonnement Unibet Coolblue
pi_182427526
Hallotjes


Mijn moeder met een licht verstandelijke beperking heeft onverwachts snel een seniorenwoning toegewezen gekregen en kan ze nu dus gaan verhuizen.
Alleen hebben we een klein probleempje..
Doordat ze totaal geen netwerk heeft en niemamd op mij en mn (zwangere) hebben we dus heel weinig hulp.
De woning had al een vloer en een hoop extra s waardoor we de woning gewoon ook niet konden weigeren.

Nu moet haar huis.. eengezinswoning die ze heeft leeg, spullen moeten in en uit elkaar worden gehaald, er moet gewit worden in haar nieuwe woning en hebben we eigenlijk helemaal geen budget.
Omdat het al heel wat is dat mn schoonmoeder haar huis achter laat waar ze eigenlijk gewoon niet kon blijven, 4 kamers en slecht ter been moesten we dit nu dus wel doen.

Zijn er hier wat lieve handjes vrij die ons hier mee kunnen helpen? Het is in Almere.
pi_182847828
Hoe is het hiermee? Ik vind het tegenvallen dat je nog geen reactie hebt gehad in dit topic, maar ben wel benieuwd of je al een oplossing hebt.
pi_182860027
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:57 schreef sneakydesert het volgende:
Hoe is het hiermee? Ik vind het tegenvallen dat je nog geen reactie hebt gehad in dit topic, maar ben wel benieuwd of je al een oplossing hebt.
Ik vind het ook tegenvallen, FHF is gewoon niet meer wat het ooit geweest is helaas.
Zelf zou ik graag willen helpen maar ben lichamelijk enorm beperkt sinds een aantal jaren dus een reactie van mijn kant uit zou een toegevoegde waarde hebben van precies 0.

Hopelijk melden er zich nog mensen als het nog nodig is.
Zelf heb ik in het verleden veel geholpen en dat gaf mij een fijn gevoel.
Ook bén ik een aantal keer geholpen waar ik nog steeds dankbaar voor ben.
pi_183072037
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:57 schreef sneakydesert het volgende:
Hoe is het hiermee? Ik vind het tegenvallen dat je nog geen reactie hebt gehad in dit topic, maar ben wel benieuwd of je al een oplossing hebt.
Uiteindelijk hebben ik en mn zwager alles in ons eentje moeten doen... vraag alleen niet hoe..
pi_183089230
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:22 schreef Martijn_R het volgende:

[..]

Uiteindelijk hebben ik en mn zwager alles in ons eentje moeten doen... vraag alleen niet hoe..
Top dat het toch gelukt is, uiteindelijk..
pi_183277316
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2018 21:27 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Top dat het toch gelukt is, uiteindelijk..
Jaa.. dat wel..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')