abonnement Unibet Coolblue
pi_182437695
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:27 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Geen enkele verlichte geest is van mening dat een AVP een nutteloze verzekering is hoor.
Feit.
Dat noemen ze dus een mening en geen feit.
quote:
[..]

Vertel dat eens aan al die Amerikanen die geen zorgverzekering hebben en vervolgens failliet gaan aan een ingegroeide teennagel.
We bespreken hier de Nederlandse context. Verder is een aansprakelijkheidsverzekering ook niet onbeperkt of zonder uitsluitgronden, dus de kans dat je failliet gaat omdat je aansprakelijk gesteld wordt, is nog steeds aanwezig.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182439667
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:30 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat noemen ze dus een mening en geen feit.

[..]

We bespreken hier de Nederlandse context. Verder is een aansprakelijkheidsverzekering ook niet onbeperkt of zonder uitsluitgronden, dus de kans dat je failliet gaat omdat je aansprakelijk gesteld wordt, is nog steeds aanwezig.
Denk je er ook aan dat wanneer jij door schuld anderen op kosten jaagt of iemand raakt invalide en jij niet verzekerd bent dat de tegenpartij dan maar moet zien hoe de schade vergoed moet gaan worden? Dat waarborgfonds is ook een heel gedoe. Je dupeert dus niet alleen jezelf maar ook de tegenpartij.
pi_182439807
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:46 schreef Cherni het volgende:

[..]

Denk je er ook aan dat wanneer jij door schuld anderen op kosten jaagt of iemand raakt invalide en jij niet verzekerd bent dat de tegenpartij dan maar moet zien hoe de schade vergoed moet gaan worden?
Ja, maar dat risico loop je altijd als je op straat loopt. Verder acht ik de kans dat ik iemand - buiten het besturen van een wettelijk verplicht verzekerd motorvertuig - meer dan 5000 euro schade toebreng behoorlijk klein
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182440766
ORV's zijn in principe altijd al goedkope verzekeringen geweest. Zeker als je nog jong bent. Ik heb zelf 12 jaar geleden een huis gekocht en de premie was ( en is nog steeds) geen 10 Euro per maand.
Het waren vooral die beleggingsproducten met een ORV erin waar je voor de ORV zelf relatief veel betaalde. Daar werd vanuit gegaan dat al die verzekerden kettingrokende bejaarde waren. Echter hebben verzekeraars die verzekerden allemaal moeten benaderen voor het spitsen van hun beleggingsverzekering en ORV.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')