abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182435632
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Hebben ze ook wel eens wat gedaan toen je 8844 belde? Ik heb namelijk altijd het idee dat het gewoon meer een geruststel nummer is. Nooit of zo gemerkt dat ze ook langskwamen als je ze belde.

Ze komen dan denk ik alleen als ze echt niks te doen hebben. Maar ja ligt er ook aan waar je woont hè. In Drenthe of in Rotterdam of zo.
ik ben door 8844 doorverbonden naar 112 :D er hing een groepje jongeren op een fietspad boven een weg, vlak nadat er van die stenengooiers op de snelweg waren :+
Verder zelf 3 keer 112 gebeld; 1x had stiefvader een hartinfarct, 1x vechtpartij op de kermis, 1x bij een brandende auto (die stond nota bene voor de ingang van de brandweerkazerne maar ze hadden m niet gezien _O- )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182436419
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:41 schreef Poes. het volgende:
...voor een aangereden jongetje en omdat ik dacht dat ik inbrekers in huis had.
Ik lees dit topic nu voor het eerst en vanwege 4 pagina's aan reacties lees ik wat sneller en minder precies. Het woordje "en" leek op een standaard slordigheidje dus het leek net alsof je een jongetje had aangereden omdat je dacht dat je een inbreker in huis had. Het cliché excuus na een aanrijding, maar in dit geval had je het over twee verschillende dingen. :9

Zelf nooit 112 (of 06-11) gebeld. Eerlijk gezegd durf ik dat bijna niet eens meer. Sinds ze met boetes gingen dreigen om misbruik van dit nummer tegen te gaan ben ik altijd bang dat mijn reden niet goed genoeg zou zijn. Wat als een slachtoffer opeens weer opstaat en geen medische behandeling nodig heeft? Heb ik voor niks gebeld? Krijg ik een boete? Ik snap heus wel dat dit complete onzin is en juist niet is wat ze willen, maar een roker snapt ook hoe stom roken is en doet het toch.

Wel op het werk twee keer een geldige reden gehad, maar omdat ik in één van de grootste academische ziekenhuizen van Nederland werk, ga ik natuurlijk niet eerst 112 bellen maar bel meteen het interne alarmnummer.

Politie wel heel vaak gebeld. Een fulltime baan en een Somalische familie in het pand gaan gewoon niet samen. In de meeste gevallen was dat om 1 uur 's nachts wanneer ik de volgende dag iets belangrijks had op het werk. De politie kwam dan rond een uur of 2 en dan had ik precies 20 minuten stilte om in slaap te vallen om 4 uur later weer gewekt te worden door het kabaal. 20 uur per dag, 7 dagen per week overlast, 52 weken per jaar en de woningbouw beschouwt je als racist omdat je daar last van hebt. Ze zijn inmiddels verhuist, maar het had niet veel gescheeld voordat deze hoogopgeleide modelburger, die nog te bang is om 112 te bellen uit angst dat hij iemand tot last is, een situatie had veroorzaakt waarbij 112 platgebeld zou worden... (als hij ooit zijn angsten had overwonnen).
  woensdag 10 oktober 2018 @ 19:02:32 #103
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182437104
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:21 schreef onlogisch het volgende:
40/45 keer
Ga je ook nog uitleggen waarom zo vaak of moeten we doen alsof dit normaal is?
Man of Steal.
pi_182437609
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:02 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Rotterdam Zuid makker.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 10 oktober 2018 @ 19:27:47 #105
479315 SuperNeger
pi_182437623
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Rotterdam Zuid makker.
Als je zovaak moet bellen kan je net zo goed niet meer bellen. Of gewoon verhuizen.
Man of Steal.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 19:38:59 #106
235754 FireFox1
No pun intended
pi_182437889
2x

1e keer omdat er een huis in de fik stond. Tijdens het bellen hebben we (maatje en ik) de bewoners direct gealarmeerd, zodat ze veilig en op tijd uit hun brandende huis konden wegkomen. Het huis is overigens compleet afgefikt.

2e keer was een zedendelict waar ik achter was gekomen, en heb de desbetreffende persoon door de politie laten oppakken.
“Everyone, deep in their hearts, is waiting for the end of the world to come.”
- Haruki Murakami, 1Q84
pi_182444911
1x een paar weken terug toen de buren weer eens knallende ruzie hadden gehad en hij helemaal woest d'r deur probeerde in te trappen nadat ze hem eruit had gezet :{
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 05:37:47 #108
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182444953
1 x, autobrand in de straat.

Op mijn vorige adres gingen regelmatig auto's in de fik, nooit aan gedacht daar 112 voor te bellen.
pi_182447452
Nooit.

Waar wonen jullie in godsnaam?

De meeste shit gezien tijdens het uitgaan omdat er altijd er bij zijn die teveel drinken of drugs gebruiken. Maar de politie was daar al aanwezig. De tent waar ik uit ging 7 jaar lang, maar 2x gezien dat er iemand uitgegooid werd, dus zag het meeste van afstand.

1x brand meegemaakt bij mensen in de straat, maar toen nog te jong om degene te zijn die 06-11 belde.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_182447907
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:27 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Als je zovaak moet bellen kan je net zo goed niet meer bellen. Of gewoon verhuizen.
het is een prank!!!
JAAA MOOI
pi_182449229
2x de brandweer gebeld maar niet via 112.
was ook nog eens in 1 week.
Eerste keer was afgelopen zomer op een warme dag dat ik vast zat in de lift.
eerst keurig de knop in de lift ingedrukt en duurde allemaal eindeloos.
nadat we een half uur verder waren bedacht die tut dat ik beter de brandweer kon bellen aangezien het nog wel een half uur kon duren voor de monteur er was.
gaf ze al aan dat het wel steeds warmer word in zo n lift en was rustig maar eens ben je het ook wel zat.
kreeg ik het oude nummer van de brandweer van ze...
raakte toch wel in de stress en had geen papiertje om het nieuwe nummer om te schrijven wat zo n bandje mij vertelde dus gewoon via 0900 8844 politie gebeld en die hebben mij doorverbonden en was binnen 10 minuten eruit.

paar dagen later zat een ander iemand vast in diezelfde lift had ook geen telefoon bij zich dus heb gezegd "ik bel wel gelijk de brandweer"
ze kon in de lift ook geen contact krijgen want die alarmbel was niet goed..
wel weer grappig dat het dezelfde mannen waren als die mij eruit haalde en ze herkende mij nog
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:04:11 #112
479089 wollah
Studerende Boy
pi_182449268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:01 schreef Ellatjuh het volgende:
2x de brandweer gebeld maar niet via 112.
was ook nog eens in 1 week.
Eerste keer was afgelopen zomer op een warme dag dat ik vast zat in de lift.
eerst keurig de knop in de lift ingedrukt en duurde allemaal eindeloos.
nadat we een half uur verder waren bedacht die tut dat ik beter de brandweer kon bellen aangezien het nog wel een half uur kon duren voor de monteur er was.
gaf ze al aan dat het wel steeds warmer word in zo n lift en was rustig maar eens ben je het ook wel zat.
kreeg ik het oude nummer van de brandweer van ze...
raakte toch wel in de stress en had geen papiertje om het nieuwe nummer om te schrijven wat zo n bandje mij vertelde dus gewoon via 0900 8844 politie gebeld en die hebben mij doorverbonden en was binnen 10 minuten eruit.

paar dagen later zat een ander iemand vast in diezelfde lift had ook geen telefoon bij zich dus heb gezegd "ik bel wel gelijk de brandweer"
ze kon in de lift ook geen contact krijgen want die alarmbel was niet goed..
wel weer grappig dat het dezelfde mannen waren als die mij eruit haalde en ze herkende mij nog
Raar dat die knop nier werkte. Gevaarlijk als je in je eentje bent en je telefoon is leeg ofzo
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_182449422
klopt had ook bijna geen bereik met mn mobiel en toen ik er al in stond die keer was de verbinding al heel slecht met die knop, ze konden mij amper verstaan..
ik schreeuwde mn adres mar ze verstonden me amper..
beter gewoon gelijk brandweer bellen ben klaar met die lui..
en had wel in mn hoofd dat als ik niet goed werd ik gelijk 112 ging bellen
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_182454836
Niet zelf aan de lijn gehad, maar wel iemand anders met mijn telefoon.
It isn't about the cards you're dealt, nor the value it represents.
It's about how to play 'em.
pi_182454930
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Rotterdam Zuid makker.
Op Zuid wonen. :')
Niet woonachtig zijn boven de Maas. :')

OT: 1 x moet bellen toen ik m’n auto frontaal tegen een boom had gereden. Daarna gelukkig nooit meer reden gehad om te moeten bellen.
20duizend in de kluis maar ik werd geslipt
  donderdag 11 oktober 2018 @ 17:11:22 #116
479089 wollah
Studerende Boy
pi_182454947
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:10 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Op Zuid wonen. :')
Niet woonachtig zijn boven de Maas. :')

OT: 1 x moet bellen toen ik m’n auto frontaal tegen een boom had gereden. Daarna gelukkig nooit meer reden gehad om te moeten bellen.
Total loss?
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_182455082
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:02 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Is een fatoe, G.

‘40-‘45. Capiche?
pi_182455107
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:11 schreef wollah het volgende:

[..]

Total loss?
Ja. M’n moeders auto en ik had net 3 maanden m’n rijbewijs. Jeugdige overmoed en veel te hard bochtjes pakken. Ik heb er gelukkig van geleerd.
pi_182455114
Eén keer omdat we iemand achter 't stuur zagen kruipen die zo vreselijk naar drank stonk, dat we 't niet vertrouwden. Rijgedrag was er ook naar, dus 112 gebeld. Terugkoppeling gehad, hij was gevonden en getest, maar blies onder de limiet.

En één keer omdat ik op straat ben lastig gevallen (incl fysiek geweld). Eerst naar huis gerend, bijgekomen van de schrik, daarna het gewone politienummer gebeld. Die zeiden dat ik 112 moest bellen als ik 'm nog een keer zag, en ik zag 'm inderdaad nog een keer rondlopen. Waren er als de kippen bij, maar hebben 'm afaik nooit gepakt. Wel aangifte gedaan, op verzoek van de politie. Ze hadden al heel veel meldingen gehad van overlast door deze man, maar zonder aangifte konden ze niks tegen 'm doen. Nooit meer wat van de aangifte gehoord.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 17:22:56 #120
479089 wollah
Studerende Boy
pi_182455161
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:20 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Ja. M’n moeders auto en ik had net 3 maanden m’n rijbewijs. Jeugdige overmoed en veel te hard bochtjes pakken. Ik heb er gelukkig van geleerd.
Och ja idd je leert er van. Gelukkig dat je er nog levend van af bent gekomen
'The Don Mega'
pi_182461592

[ Bericht 100% gewijzigd door rareziekte op 11-10-2018 22:30:45 ]
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 07:51:26 #122
479315 SuperNeger
pi_182485997
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:49 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

het is een prank!!!
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:18 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Is een fatoe, G.

‘40-‘45. Capiche?
oh wat een super grappige prank dan
Man of Steal.
pi_182487559
1x
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182488228
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 07:51 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

[..]

oh wat een super grappige prank dan
rotterdamse humor ahahaha :P xD
JAAA MOOI
pi_182510770
Ja 1 keer, kwam op de fiets langs zo'n seniorencomplex en er lag een meneer met een gat in het hoofd op de grond. Er scheen al gebeld te zijn maar het duurde zo lang dat ik besloot nog maar eens te bellen. Kreeg te horen dat het druk was op de weg en dat ook de ambulance zich aan de verkeersregels moet houden lol waar zouden die zwaailichten toch anders voor bedoeld zijn :')
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')