abonnement Unibet Coolblue
pi_182403164
Was net ff met de hond aan het wandelen toen er kort na elkaar 2 straaljagers over kwamen.

Op het moment dat die 2de overkwam, ze vlogen niet heel hoog, ik schat een paar honderd meter, kon alle lampjes goed zien afzonderlijk van elkaar, hoorde ik ineens vanuit de richting van die straaljager die bijna recht over me heen vloog een keiharde WIEE WIEEEE. Aangezien er verder niets te zien was in de lucht en het geluid van boven kwam en die straaljager net overvloog neem ik aan dat dat ding dat geluid maakte. Ik heb dat echter nooit eerder gehoord en heb geen idee wat het was.

Iemand enig idee wat dat was? Kan een straaljager uberhaupt zo een geluid maken en waarmee dan?

Zijn er toevalllig piloten onder de PTA-ers die hier antwoord op weten? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403209
dat was de piloot in een goede stemming
pi_182403216
Het klonk zegmaar als een auto alarm wat af gaat, alleen dan (gezien de paar honderd meter hoog wat dat ding vloog) veel harder, want ik hoorde het zo hard alsof er een autoalarm pal naast me af ging.

En dan dus niet WIEE WIEEE WIEEE WIIIEE wat een autoalarm doorgaans doet, maar slechts 2x. WIEEE WIEEE dus.

Hopelijk kan iemand iets met mijn omschrijving.

PS: de hond keek ook zo van WTF WTF naar boven. En nee hij vloog niet door de geluidsbarriere wat een autoalarm deed afgaan of iets en nee hij had ook de afterburner niet aan en ja het geluid kwam van boven en niet van een autoalarm in de buurt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403227
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:48 schreef Maegrim het volgende:
dat was de piloot in een goede stemming
Dan kon die wel heel hard gillen! :')

Bovendien denk ik een beetje koud om het raampje open te zetten :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403348
Ik had nog ff gekeken of ik iets op flightradar24 kon zien wat voor vliegtuigen het waren, maar dat kon ik niet vinden. Waarschijnlijk staan op dergelijke sites alleen commerciële vluchten?

Hier in de buurt zit een luchtmachtbasis; ik kan me ook best voorstellen dat trainingsvluchten of iets niet op dat soort sites zichtbaar zijn, maar dat weet ik niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403383
Dit hoor je ook als een straaljager een landing heeft gemaakt. Denk dat het iets is met de afterburner die dicht of open gaat.
pi_182403385
Ow en nog voor de duidelijkheid, het was geen UFO, het was een straaljager :+

Alhoewel, ik weet niet wat voor straaljager, dus hij is unidentified en hij vloog en het was een object?! OMG UFO'S!!!! :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403392
Waar woon je? Schijnt met landen te maken te hebben.

https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=56088

3:13

Dat zal het zijn geweest?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182403409
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
Dit hoor je ook als een straaljager een landing heeft gemaakt. Denk dat het iets is met de afterburner die dicht of open gaat.
Toen ie een 10 of 20 seconden verder was hoorde ik wel de afterburner aan gaan. En weer uit. En weer aan. En weer uit en weeer aan. Keer of 5 achter elkaar.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403411
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:54 schreef vosss het volgende:
Ik had nog ff gekeken of ik iets op flightradar24 kon zien wat voor vliegtuigen het waren, maar dat kon ik niet vinden. Waarschijnlijk staan op dergelijke sites alleen commerciële vluchten?

Hier in de buurt zit een luchtmachtbasis; ik kan me ook best voorstellen dat trainingsvluchten of iets niet op dat soort sites zichtbaar zijn, maar dat weet ik niet.
daar kun je dat inderdaad niet vinden. Op ADS-B wel, maar kun je volgens mij niet terugzoeken.
pi_182403464
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:57 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Waar woon je? Schijnt met landen te maken te hebben.

https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=56088

3:13

Dat zal het zijn geweest?
Zo klonk het wel ongeveer. Volgens mij iets anders, maar het komt in elk geval dicht in de buurt. Beetje lastig te horen in het filmpje ivm overig geluid en daar doet ie het echt op moment van landen. Hier waren ze niet aan het landen van daadwerkelijk touchdown zegmaar. Zit wel een vliegbasis in de buurt maar dat is nog wat kilometers verder hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403489
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:54 schreef vosss het volgende:
Ik had nog ff gekeken of ik iets op flightradar24 kon zien wat voor vliegtuigen het waren, maar dat kon ik niet vinden. Waarschijnlijk staan op dergelijke sites alleen commerciële vluchten?

Hier in de buurt zit een luchtmachtbasis; ik kan me ook best voorstellen dat trainingsvluchten of iets niet op dat soort sites zichtbaar zijn, maar dat weet ik niet.
Op scannernet.nl kan je sommige militaire vluchten zien en zelfs meeluisteren. Ook helikopters zijn daarop te zien. Toen Annefaber vermist was kon je precies zien waar de helikopter aan het zoeken was.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182403519
Op die link die je net postte:
quote:
Is a PW engine thing. Simple answer, air used to move the exhaust nozzle from open to close and vise verse.

The PW engine uses 13th Stage bleed air ( air coming from the 13th stage of compression of N-2) to actuate or spin the Convergent Exhaust Nozzle Control (CENC) which in term spins flex shaft that moves 4 actuator to move the nozzle to the correct position to ensure proper thrust, help control N1 speed and help diminished or prevent Stalls/Stagnation.
Simple answer zegt die knaker. Ik kan er geen touw aan vast knopen :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403538
quote:
The F-16 occasionally makes a similar noise before it goes into afterburn and the Tornado makes the same noise when its reverse thrust engages. Im sure someone will come along and be more helpfull soon
Denk dat het dit was, want enkele tellen later ging wel de afterburner een paar keer aan/uit/aan/uit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403563
Overigens wel een raar tijdstip voor straaljagers om in de lucht te zijn. Voor oefeningen doen ze dat meestal niet rond dit tijdstip.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2018 00:05:00 ]
pi_182403591
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
Overigens wel een raar tijdstip voor straaljagers om in de lucht te zijn. Voor oefeningen doen ze dat meestal niet rond dit tijdstip.
Woon tegen België aan. Die vliegen hier wel vaker rond deze tijd volgens mij. Althans het viel me niet op zo van hey wat doen die straaljagers hier zo laat nog. Laat ik het zo zeggen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403602
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:01 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Op scannernet.nl kan je sommige militaire vluchten zien en zelfs meeluisteren. Ook helikopters zijn daarop te zien. Toen Annefaber vermist was kon je precies zien waar de helikopter aan het zoeken was.
Die jatten de info gewoon van de originele sites.

ADSBexchange.com dus.
pi_182403618
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Woon tegen België aan. Die vliegen hier wel vaker rond deze tijd volgens mij. Althans het viel me niet op zo van hey wat doen die straaljagers hier zo laat nog. Laat ik het zo zeggen.
Woensdrecht dan zeker?
pi_182403638
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:06 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Woensdrecht dan zeker?
Kleine brögel of hoe je het dan ook schrijft. Dat is hier een 30km vandaan schat ik.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403670
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Zo klonk het wel ongeveer. Volgens mij iets anders, maar het komt in elk geval dicht in de buurt. Beetje lastig te horen in het filmpje ivm overig geluid en daar doet ie het echt op moment van landen. Hier waren ze niet aan het landen van daadwerkelijk touchdown zegmaar. Zit wel een vliegbasis in de buurt maar dat is nog wat kilometers verder hoor.
Heb hem weer:
Ordinaire quote uit het eerder geplaatste forum: "Is a PW engine thing. Simple answer, air used to move the exhaust nozzle from open to close and vise verse.

The PW engine uses 13th Stage bleed air ( air coming from the 13th stage of compression of N-2) to actuate or spin the Convergent Exhaust Nozzle Control (CENC) which in term spins flex shaft that moves 4 actuator to move the nozzle to the correct position to ensure proper thrust, help control N1 speed and help diminished or prevent Stalls/Stagnation."

Blijkbaar wordt de uitlaatmonding gesteld met een luchtstroom waardoor dit geluid ontstaat.

De Fokker die er meer van weet mag het beter uitleggen :P
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182403674
Overigens blijf ik dit soort dingen prachtig vinden van FOK!

Je hebt een vraag waarvan je denkt dat weet echt niemand en om middernacht op een doordeweekse maandag heb je binnen een kwartier je antwoord met filmpje erbij en alles :D

Goud. O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403694
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Kleine brögel of hoe je het dan ook schrijft. Dat is hier een 30km vandaan schat ik.
Ah, is in België waarschijnlijk anders dan in Nederland, Hier mogen ze na 10 uur niet meer vliegen, tenzij echt spoed natuurlijk.
pi_182403697
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:06 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Die jatten de info gewoon van de originele sites.

ADSBexchange.com dus.
Dacht ik al. Maar het is makkelijk te vinden. Thanks voor de echte site. Altijd leuk om een middagje mee te luisteren op kantoor :P
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182403710
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:10 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Heb hem weer:
Zo klonk het EXACT!! Alleen dan 2x direct achter elkaar. En ik schat een 10 seconden daarna de afterburner aan, maar dat kan ook 5 of 15 seconden zijn, daar heb ik niet op gelet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403711
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:10 schreef vosss het volgende:
Overigens blijf ik dit soort dingen prachtig vinden van FOK!

Je hebt een vraag waarvan je denkt dat weet echt niemand en om middernacht op een doordeweekse maandag heb je binnen een kwartier je antwoord met filmpje erbij en alles :D

Goud. O+
Voor straaljagers maak je tijd. Prioriteiten stellen hé :P
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182403725
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Dacht ik al. Maar het is makkelijk te vinden. Thanks voor de echte site. Altijd leuk om een middagje mee te luisteren op kantoor :P
Ja klopt, maar in een echte oorlogssituatie hebben ze een transponder wel uitstaan hoor :P

Politieheli en dergelijke kun je inderdaad ook zien daar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2018 00:13:50 ]
pi_182403733
Maargoed, dat heeft dus als ik die moeilijke tekst begrijp meer met de afterburner te maken dan met het daadwerkelijk landen toch? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403765
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:13 schreef vosss het volgende:
Maargoed, dat heeft dus als ik die moeilijke tekst begrijp meer met de afterburner te maken dan met het daadwerkelijk landen toch? :@
Ja, maar daar ken ik het van, daar gebruiken ze de straalomkeerder, wat hetzelfde effect heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2018 00:16:03 ]
pi_182403775
Einde der tijden is aangebroken?

Ik ga alvast de kruipruimte in.
pi_182403776
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:11 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ah, is in België waarschijnlijk anders dan in Nederland, Hier mogen ze na 10 uur niet meer vliegen, tenzij echt spoed natuurlijk.
Ehmz, maar als ze hier na 10 uur niet meer mogen vliegen, hoezo mogen de Belgen dan wel in ons land na tienen vliegen? Dan zou ik als leek zeggen dat mag ook niet. Of is dat dan iets niet zozeer van België maar een of andere NAVO dinges waardoor het wel mag?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403792
Overigens was het wel tof om te horen. Maakte echt behoorlijk kabaal. De filmpjes doen geen recht aan het echt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403806
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Ehmz, maar als ze hier na 10 uur niet meer mogen vliegen, hoezo mogen de Belgen dan wel in ons land na tienen vliegen? Dan zou ik als leek zeggen dat mag ook niet. Of is dat dan iets niet zozeer van België maar een of andere NAVO dinges waardoor het wel mag?
Geen idee, volgens mij heeft Leeuwarden nu ook "dienst" wat betreft QRA's, dus dat zal het ook niet zijn.
pi_182403811
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:18 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Geen idee, volgens mij heeft Leeuwarden nu ook "dienst" wat betreft QRA's, dus dat zal het ook niet zijn.
Ik ben een complete leek. Wat is of zijn QRA's? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403839
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ben een complete leek. Wat is of zijn QRA's? :@
https://www.defensie.nl/a(...)-1-luchtruimbewaking
pi_182403926
quote:
quote:
Quick Reaction Alert
Nu staan in zowel België als Nederland permanent 2 jachtvliegtuigen met een korte waarschuwingstijd paraat. Na 1 januari zijn dat nog maar 2 toestellen voor België, Nederland en Luxemburg. Nederland en België leveren bij toerbeurt voor 4 maanden de QRA-jachtvliegcapaciteit. Dat gebeurt vanaf de vliegbases Volkel en Leeuwarden en de Belgische vliegbases Kleine-Brogel en Florennes.
Dat zal dan het Quick Reaction Alert team geweest zijn neem ik aan wat ik heb zien overkomen?

Dan neem ik voor het gemak aan dat Kleine Brogel vanavond "dienst" heeft, want ze vlogen wel die richting op en niet hoog. Best laag eigenlijk. Volkel is de andere kant op.

Vliegen die alleen maar uit als ze iets moeten onderscheppen of maken die ook patrouilles?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403929
quote:
Op maandag 8 oktober 2018 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
Waar je 'wat' zei had het 'die' moeten zijn.

Stop de tijd.
pi_182403953
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:25 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Komt hij weer aan :')

In limburg kan je gewoon wat zeggen ipv die. Soms dan. :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182403964
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:13 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar in een echte oorlogssituatie hebben ze een transponder wel uitstaan hoor :P

Politieheli en dergelijke kun je inderdaad ook zien daar.
Het leek me al onwaarschijnlijk. Allerlei radarapparatuur aanschaffen terwijl je hetzelfde via internet kan vinden :P

MMT's en Hennie van der Most ook!
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182403970
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2018 00:26 schreef vosss het volgende:
Komt hij weer aan :')

In Limburg kan je gewoon wat zeggen ipv die. Soms dan. :+
De voertaal is hier Nederlands, niet koeterwaals.
pi_182403976
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:25 schreef vosss het volgende:

[..]


[..]

Dat zal dan het Quick Reaction Alert team geweest zijn neem ik aan wat ik heb zien overkomen?

Dan neem ik voor het gemak aan dat Kleine Brogel vanavond "dienst" heeft, want ze vlogen wel die richting op en niet hoog. Best laag eigenlijk. Volkel is de andere kant op.

Vliegen die alleen maar uit als ze iets moeten onderscheppen of maken die ook patrouilles?
ze vliegen alleen als ze wat moeten onderscheppen, afgelopen weekend zijn ze nog opgestegen uit Leeuwarden, en ze wisselen om de 4 maanden. Dus lijkt me eigenlijk niet.

Maar ze oefenen ook wel met nachtvluchten, en ze kunnen natuurlijk ook uit het verdere buitenland weg komen.
pi_182403999
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
afgelopen weekend zijn ze nog opgestegen uit Leeuwarden, en ze wisselen om de 4 maanden. Dus lijkt me eigenlijk niet.
Die 4 maanden kunnen toch net om zijn? :+

Ze vlogen richting België, het waren F16's (denk ik) en ze waren met 2. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182404025
Of misschien dan het QRA team uit België Kleine Brogel wat geen dienst heeft maar gewoon wat aan het oefenen was, dat kan dan ook nog.

Of denk je dat het helemaal niks met dat QRA gebeuren te maken heeft en dat het andere vluchten waren?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182404054
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:30 schreef vosss het volgende:

[..]

Die 4 maanden kunnen toch net om zijn? :+

Ze vlogen richting België, het waren F16's (denk ik) en ze waren met 2. :)
nee, want die waren net afgelopen week begonnen.

Maar dit was het dus:

pi_182404087
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:34 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

nee, want die waren net afgelopen week begonnen.

Maar dit was het dus:

[ afbeelding ]
_O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:37:24 #45
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_182404099
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Ehmz, maar als ze hier na 10 uur niet meer mogen vliegen, hoezo mogen de Belgen dan wel in ons land na tienen vliegen? Dan zou ik als leek zeggen dat mag ook niet. Of is dat dan iets niet zozeer van België maar een of andere NAVO dinges waardoor het wel mag?
Hier vanaf Gilze Rijen vliegen ze ook regelmatig na 10en. Maar dat zijn vooral Chinooks, das toch een andere klasse herrie dan een F-16.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_182404114
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:37 schreef JDude het volgende:

[..]

Hier vanaf Gilze Rijen vliegen ze ook regelmatig na 10en. Maar dat zijn vooral Chinooks, das toch een andere klasse herrie dan een F-16.
Het is in Nederland dan 23:00 volgens mij, Maar dat komt meer door regeltjes en overlast van omwonenden, daarom zullen ze ook wel Belgische F16's inzetten.
pi_182404169
Nogmaals bedankt voor het oplossen van dit mysterie. ^O^

Hoogste tijd om mn nest in te duiken, morgen rammelt die kutwekker alweer om kwart voor 6 :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:10:07 #48
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182406715
Achtervolging van een ufo denk ik
Man of Steal.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:45:06 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182418267
Ze waren in de buurt van Volkel ook aardig aan de vlieguren aan het schroeven vandaag.

Grappig geluidje trouwens, nog nooit gehoord ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182418367
Ze zijn toch volop aan het oefenen operation flacon autumm heet het.

https://de-marne.nieuws.nl/knipsels/105140/leger-gaat-oefenen/
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:22:32 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182419049
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:50 schreef Syd het volgende:
Ze zijn toch volop aan het oefenen operation flacon autumm heet het.

https://de-marne.nieuws.nl/knipsels/105140/leger-gaat-oefenen/
ah, ja ik hoorde idd van de week een nieuwsbericht over groene troep die over de snelwegen zou rijden, kwam ze van de week tegen in van die 4 assige baggerkruipers op de A50.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:40:43 #52
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182419394
Gisteren en vandaag Chinook choppers hiero.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 19:24:07 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182437533
Bezem gedaan, ontopic en niet zeiken over punten en komma's.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182470645
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:37 schreef JDude het volgende:

[..]

Hier vanaf Gilze Rijen vliegen ze ook regelmatig na 10en. Maar dat zijn vooral Chinooks, das toch een andere klasse herrie dan een F-16.
Ervaar je het daadwerkelijk als herrie? Nu vind ik het wel tof wanneer ik ze hoor, maar dat is zelden.
pi_182472229
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:40 schreef Hyperdude het volgende:
Gisteren en vandaag Chinook choppers hiero.

O+
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')