abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 oktober 2018 @ 23:23:44 #1
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_182402664
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.
  maandag 8 oktober 2018 @ 23:24:47 #2
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_182402691
Lapo

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, mijn Haagse date waar ik een paar pagina's terug zo enthousiast over was, belde net dat ze het toch niet ziet zitten met een gescheiden man.... Bang tweede viool te moeten spelen en teveel betrokken te raken bij problemen tussen mijn ex, de kinderen en mij.

Had je dat niet van tevoren kunnen bedenken, trut? Mij helemaal het hoofd op hol gebracht, komt ze hiermee.... :( :( :(

Ze is (was?) zo leuk en leek me echt de perfecte vrouw.... ;(
Mooi kut dus. Ben er wel weer even klaar mee.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:49:47 #3
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182404255
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:24 schreef Hi_flyer het volgende:
Lapo

[..]

Mooi kut dus. Ben er wel weer even klaar mee.
Tjah eigen schuld, je weet pas iets als je iets weet. Hoop is leuk en soms heb je er ook veel plezier van als het uitkomt, maar als het de andere kant op gaat dan moet je dat ook nemen als een man
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 06:22:07 #4
545 dop
:copyright: dop
pi_182405417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:49 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Tjah eigen schuld, je weet pas iets als je iets weet. Hoop is leuk en soms heb je er ook veel plezier van als het uitkomt, maar als het de andere kant op gaat dan moet je dat ook nemen als een man
wat voor dom gelul, eigen schuld, en nemen als een man.

Iemand leuk vinden en teleurstelling is gewoon niet leuk, dat mag je best even voelen.
Dat is heel mannelijk.
Daar stoer en ongevoelig mee omgaan is puberaal.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182405422
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 06:22 schreef dop het volgende:

[..]

wat voor dom gelul, eigen schuld, en nemen als een man.

Iemand leuk vinden en teleurstelling is gewoon niet leuk, dat mag je best even voelen.
Dat is heel mannelijk.
Daar stoer en ongevoelig mee omgaan is puberaal.
Op mij komt het meer over dat ie bedoeld dat ook die date wat tijd nodig had om er over na te denken.

Je weet niet alles gelijk binnen een seconde, ook niet hoe je je voelt. Dit kan allemaal veranderen, positief en negatief.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 06:32:55 #6
545 dop
:copyright: dop
pi_182405424
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 06:26 schreef Driepink het volgende:

[..]

Op mij komt het meer over dat ie bedoeld dat ook die date wat tijd nodig had om er over na te denken.

Je weet niet alles gelijk binnen een seconde, ook niet hoe je je voelt. Dit kan allemaal veranderen, positief en negatief.
in welke context plaats jij eigen schuld dan?
Hi_flyer moet zijn gevoelens maar niet voelen en is dan niet teleurgesteld?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182405488
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 06:32 schreef dop het volgende:

[..]

in welke context plaats jij eigen schuld dan?
Hi_flyer moet zijn gevoelens maar niet voelen en is dan niet teleurgesteld?
Schuld wil ik het niet noemen, maar je ergens blind op rekenen ondanks dat het nog niet zeker is moet je sowieso nooit doen. Ik begrijp dat het hier wel op leek dmv haar gedrag op eerdere dates, maar met vrouwen weet je het nooit zeker jammer genoeg.


Hi_flyer heeft ook zeer zeker geen schuld hierin en mag ook zeker zijn ongenoegen uiten.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:57:26 #8
545 dop
:copyright: dop
pi_182405880
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 06:59 schreef Driepink het volgende:

[..]

Schuld wil ik het niet noemen, maar je ergens blind op rekenen ondanks dat het nog niet zeker is moet je sowieso nooit doen. Ik begrijp dat het hier wel op leek dmv haar gedrag op eerdere dates, maar met vrouwen weet je het nooit zeker jammer genoeg.


Hi_flyer heeft ook zeer zeker geen schuld hierin en mag ook zeker zijn ongenoegen uiten.
die teleurstelling is er gewoon, dat delen vind ik oprecht.
Vind een reactie daarop als eigenschuld en als een man nemen gewoon heel sneu.

Zoals jij het uitlegd, helemaal, prima.
Ook al ben ik het niet helemaal mee je een.
(Je hoeft jezelf niet te beschermen voor je gevoelens)
Een topic als dit is niet alleen succes verhalen.
Teleurstelling delen past hier ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door dop op 09-10-2018 08:44:21 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182406035
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 06:22 schreef dop het volgende:

[..]

wat voor dom gelul, eigen schuld, en nemen als een man.

Iemand leuk vinden en teleurstelling is gewoon niet leuk, dat mag je best even voelen.
Dat is heel mannelijk.
Daar stoer en ongevoelig mee omgaan is puberaal.
Daar ongevoelig mee omgaan is meer een resultaat van veel teleurstellingen denk ik. Rationeel gezien is het ook gewoon "next"

Ik vraag me alleen af of je deze vrouw op andere gedachtes kunt brengen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182406185
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Daar ongevoelig mee omgaan is meer een resultaat van veel teleurstellingen denk ik. Rationeel gezien is het ook gewoon "next"

Ik vraag me alleen af of je deze vrouw op andere gedachtes kunt brengen...
Zo’n reactie komt uit angst in plaats van liefde en wordt doorgaans gevoed door eerdere ervaringen.

Daar valt in mijn beleving vaak niet tegenop te boksen.

Komt bij dat als het zo pril is het ook vaak fout gaat. Het echtscheidingsproces is naar.
pi_182406379
Het is gewoon vervelend als iemand écht leuk lijkt, de klik er is en dan bam(!), weg..

En of het nu eerdere ervaringen zijn of iets anders maakt vaak (helaas) niet uit.

Zelf ook gehad, van tevoren duidelijk mbt leeftijd, afstand en andere dingen.

Super gave date gehad met vuurwerk! Daarna was bijna alles ineens een probleem, leeftijd, afstand.. Zeg het maar, onbegrijpelijk af en toe..
pi_182406389
Dan lijkt me dat het vuurwerk eenzijdiger was dan je dacht

Maar nu ben ik vast weer gemeen
pi_182406437
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:47 schreef Allures het volgende:
Dan lijkt me dat het vuurwerk eenzijdiger was dan je dacht

Maar nu ben ik vast weer gemeen
It takes 2 to Tango O-).
pi_182406458
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:47 schreef Allures het volgende:
Dan lijkt me dat het vuurwerk eenzijdiger was dan je dacht

Maar nu ben ik vast weer gemeen
Ik vraag me af of het niet een "rationele" keuze is die je kunt proberen te veranderen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:52:57 #15
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182406461
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:47 schreef Allures het volgende:
Dan lijkt me dat het vuurwerk eenzijdiger was dan je dacht

Berouw komt na de zonde. Dat vuurwerk kan echt zijn geweest, dat heet dan geilheid.

Dat daarna twijfels komen over de lange termijn, is niet vreemd.
pi_182406558
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

It takes 2 to Tango O-).
qua klik? Nee hoor
Het komt zo vaak voor dat 1 iemand was 'wow wat een date, wat een klik' en de ander niet
pi_182406566
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het niet een "rationele" keuze is die je kunt proberen te veranderen.
het moet echt een heel uitzonderlijke situatie zijn willen mensen het niet toch proberen als ze echt echt weg van iemand zijn
In mijn ervaring
pi_182406573
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Berouw komt na de zonde. Dat vuurwerk kan echt zijn geweest, dat heet dan geilheid.

Dat daarna twijfels komen over de lange termijn, is niet vreemd.
ja wat mij betreft is geilheid ook niet het zelfde als die magische 'klik'
pi_182406574
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het niet een "rationele" keuze is die je kunt proberen te veranderen.
Ratio? Bij vrouwen als het om daten gaat? Dat is zeldzaam (en terecht).
pi_182406612
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:59 schreef Allures het volgende:

[..]

het moet echt een heel uitzonderlijke situatie zijn willen mensen het niet toch proberen als ze echt echt weg van iemand zijn
In mijn ervaring
Precies. En vaak blijkt dan toch als de eerste heftige verliefdheid verdwijnt dat dan hetgeen vooraf al een probleem was maar dan genegeerd werd toch het probleem waar niet overheen te stappen valt.

En dan doet het nog veel meer pijn. Maar daar staat dan vaak wel een leuke tijd tegenover.
pi_182406649
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Precies. En vaak blijkt dan toch als de eerste heftige verliefdheid verdwijnt dat dan hetgeen vooraf al een probleem was maar dan genegeerd werd toch het probleem waar niet overheen te stappen valt.

En dan doet het nog veel meer pijn. Maar daar staat dan vaak wel een leuke tijd tegenover.
ja precies
En dan heb je altijd die vriendin aan de kantlijn die gaat zeggen 'maar hij wil echt geen kinderen en jij wel. Daar kom je samen niet uit en straks is het huilen' (of 'jij wil echt in Australië gaan wonen en hij wil nog niet op vakantie naar Duitsland') en die mag dan ook al eerste komen met een fles wijn haha
pi_182406673
Ownee nog vaker: hij heeft bindingsangst en 'maar ik verander hem wel! Voor mij wil ie vast wel

Sorry mijn fantasie slaat even op hol :D
pi_182407053
Maar om nog even terug te komen op mijn uitgekiende strategie omtrent de dames (ik noem ze vanaf nu Beppie en Fennie).

Zoals ik aangegeven heb vind ik Beppie echt leuk en ik merk dat het niet lang meer duurt voor we een relatie hebben. Ik heb Fennie echter op Facebook, dus als Beppie op Facebook plaatst dat we in een relatie zitten dan weet Fennie dit ook. Mijn plan is nu om op dit moment alles te verbreken met Fennie en Berta (het meisje van de screenshot gister) zodat als Beppie het op Facebook plaatst er niks meer aan me kleeft van de andere dames.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:39:47 #24
545 dop
:copyright: dop
pi_182407229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:29 schreef Restyler het volgende:
Maar om nog even terug te komen op mijn uitgekiende strategie omtrent de dames (ik noem ze vanaf nu Beppie en Fennie).

Zoals ik aangegeven heb vind ik Beppie echt leuk en ik merk dat het niet lang meer duurt voor we een relatie hebben. Ik heb Fennie echter op Facebook, dus als Beppie op Facebook plaatst dat we in een relatie zitten dan weet Fennie dit ook. Mijn plan is nu om op dit moment alles te verbreken met Fennie en Berta (het meisje van de screenshot gister) zodat als Beppie het op Facebook plaatst er niks meer aan me kleeft van de andere dames.
Dames gewoon vertellen hoe het zit, te gevaarlijk?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:43:34 #25
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182407273
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, mijn Haagse date waar ik een paar pagina's terug zo enthousiast over was, belde net dat ze het toch niet ziet zitten met een gescheiden man.... Bang tweede viool te moeten spelen en teveel betrokken te raken bij problemen tussen mijn ex, de kinderen en mij.

Had je dat niet van tevoren kunnen bedenken, trut? Mij helemaal het hoofd op hol gebracht, komt ze hiermee.... :( :( :(

Ze is (was?) zo leuk en leek me echt de perfecte vrouw.... ;(
Snap dat je heel erg baalt, maar in her defense: soms lijkt iemand zo leuk dat je bereid bent alle bezwaren even aan de kant te zetten, om je vervolgens te realiseren dat bepaalde zaken toch te lastig/belangrijk/niet matchend zijn. Zij zal er ook flink van balen dat jouw situatie niet anders is.

:* sterkte
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')