SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
PS4 Exclusives 2017/2018/2019
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
jakuza en bulletstormquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:48 schreef DKUp het volgende:
Dat is iets anders dan een gleuf.
Oh ja PS Plus oktober-november update Genot
Origins en snel uitspelen in 1 zin klopt niet.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
nu ik spidey uit heb deze twee weken maar snel origins uitspelen.
This is for the payers!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:26 schreef Griebus het volgende:
Iedereen blij met het bericht dat de ps5 ook games van vorige generaties afspeelt![]()
Ga er maar vanuit dat je je ouwe discs niet kan gebruiken en ze moet downloaden
Had niet verwacht dat het nog zou relinken naar een werkende site.quote:
Is zijn eigen sitequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het nog zou relinken naar een werkende site.
Oh mijn God poesjes op een trui!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het nog zou relinken naar een werkende site.
Zoveel foute shit op die sitequote:
Dat is op de Xbox toch ook? Niet dat het me uit maakt verder, ik vind het een prima oplossing.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:26 schreef Griebus het volgende:
Iedereen blij met het bericht dat de ps5 ook games van vorige generaties afspeelt![]()
Ga er maar vanuit dat je je ouwe discs niet kan gebruiken en ze moet downloaden
Jawel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Dat is op de Xbox toch ook? Niet dat het me uit maakt verder.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:38 schreef Drankster het volgende:
Op zoek naar NieR: Automata. Het liefst de Day One Edition mét reversible cover.
Eigenlijk zouden de vaste posters ter compensatie ende omkoping kosteloos een foute trui moeten krijgenquote:
dat gaat lastig worden, die heb ik uit het assortiment gegooidquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Dat nevermind kattenshirt is vetAls je me die regelt in een peuter maat dan koop ik hem.
Het is toch algemeen bekend dat mensen die DM-en gewoon een mooie korting krijgen ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de vaste posters ter compensatie ende omkoping kosteloos een foute trui moeten krijgen
Ik moet nog 5% met Spideyquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
nu ik spidey uit heb deze twee weken maar snel origins uitspelen.
zeker alleen nog maar crimes doen? ;rquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog 5% met Spidey
Ik denk dat ik m vanavond uitspeel.
En ik heb nog geen nieuwe.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |