abonnement Unibet Coolblue
pi_182410915
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:44 schreef polderturk het volgende:

[..]

Je hebt daar GEEN recht op.
Als je ZELF ontslag neemt, heb je GEEN recht op WW. En toch wordt er uitgekeerd.
Zo zwart wit is het niet. In beginsel heb je geen recht op WW als je zelf ontslag neemt, maar daar zijn zijn wel weer uitzondering.
pi_182411114
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zo zwart wit is het niet. In beginsel heb je geen recht op WW als je zelf ontslag neemt, maar daar zijn zijn wel weer uitzondering.
Als de werkgever meewerkt met een vaststellingsovereenkomst dan heb je er wel recht op.
pi_182411366
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als de werkgever meewerkt met een vaststellingsovereenkomst dan heb je er wel recht op.
Als daarin staat dat de vaststellingsovereenkomst op initiatief van de werkgever is opgesteld wel, anders niet. Dan ben je als werknemer verwijtbaar werkloos.

Ik doelde op situaties waarin van de werknemer niet gevergd kan worden te blijven werken en daarom ontslag neemt. Bijvoorbeeld bij een ernstig verstoorde relatie met de werkgever die voor psychische klachten zorgt bij de werknemer. Dan heb je ondanks een verwijtbare werkloosheid toch recht op WW.
pi_182416413
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:57 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Onzin, de meeste mensen hebben juist geen VVD gestemd!
het is geen onzin wat ik schrijf dat de VVD de grootste is..... en dus dat de mensen dit zelf willen....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_182416446
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:01 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet de enige bent.... veel Nederlanders laten daar geld liggen!
nederlanders ja.. die zijn de lul. Je moet buitenlander zijn om dit te kunnen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 19:59:09 #81
18653 crew  D.
pi_182457987
Waarom krijgen ze überhaupt een uitkering? Ze komen hier toch tijdelijk om te profiteren van ons relatief hoge loon om dan in eigen land weer 'rijk' terug te keren? Dan mogen ze toch gewoon weer 'naar huis' als ze daar mee klaar zijn?

Hopelijk zetten ze mensen op de zaak om al het geld terug (proberen) te vorderen en deze mensen alle rechten op werk en (sowieso) uitkering te ontzeggen :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')