Jörgen Raymann - See Fly Die
Een aanrader!
Vooral voor degene die surinaams zijn, maar nog leuker voor degene die juist NIET surinaams zijn!
quote:ieder z'n eigen smaak.
Op maandag 30 december 2002 22:25 schreef gelly het volgende:
Ik vind Raymann echt dus helemaal niks aan.
Zijn eerste toneel optreden, dus misschien wel de moeite waard om te kijken, het is heel anders dan Raymann is Laat, of The Comedy Factory.
quote:Die heb ik gezien!!!!
Op maandag 30 december 2002 22:27 schreef _MaximuS_ het volgende:
bennut eens met Gelly, geef mij maar Najib Amhali zat op Ned 3, was afgelopen zaterdag ook, zonde als je dat gemist hebt...
En die was goed!!!!!
papa: Alles komt goed!
Mooi hoe hij dat doet.
quote:Mwah.. was ook alweer een herhaling jammergenoeg.... ze hebben eerder dit jaar al een aantal weken wat stukken van hem uitgezonden waaronder die van afgelopen zaterdag.
Op maandag 30 december 2002 22:27 schreef _MaximuS_ het volgende:
bennut eens met Gelly, geef mij maar Najib Amhali zat op Ned 3, was afgelopen zaterdag ook, zonde als je dat gemist hebt...
quote:kweetut, heb je nu dus de kans om alle drie de afleveringen op video te zetten
Mwah.. was ook alweer een herhaling jammergenoeg.... ze hebben eerder dit jaar al een aantal weken wat stukken van hem uitgezonden waaronder die van afgelopen zaterdag.
quote:Ligt het aan mij of is donderdagavond 2 januari(e)??
Op maandag 30 december 2002 22:47 schreef Blaze85 het volgende:
LOL! raymann rulez maar dat op oudjaarsavond
quote:whooooops ik zag dinsdag
Op maandag 30 december 2002 22:50 schreef 2Mini het volgende:[..]
Ligt het aan mij of is donderdagavond 2 januari(e)??
Mijn fout
quote:Ja ik zie het nu ook, ik moet serieus een "normale" tv-gids kopen en niet meer naar dat internet ding gaan
Op donderdag 2 januari 2003 11:05 schreef Duiveltja het volgende:
het is toch om 22.55
quote:Heb je het over Slaaf of niet Verslaafd??
Op donderdag 2 januari 2003 11:12 schreef basset het volgende:
Als deze maar leuker is dan de show die hij dit jaar in de theaters doet, want die vond ik een beetje tegenvallen.
Soms maakt ie wel leuke grappen, die zijn veeeeeels te zeldzaam.
Maar ja, ieder zijn eigen smaak
alsie nou echt wat wil laten zien , laat hem dan maar eens een show maken over een ander onderwerp..
quote:Hier nog een...
Op donderdag 2 januari 2003 11:54 schreef punchdrunk het volgende:
ik vind hem echt vreselijk niet-leuk.
altijd maar weer die simpele allochtoon - autochtoon invalshoek..alsie nou echt wat wil laten zien , laat hem dan maar eens een show maken over een ander onderwerp..
quote:'t is dat ie veel vrienden onder buitenlandse comediens heeft, anders was ie echt niet te pruimen.
Op maandag 30 december 2002 22:25 schreef gelly het volgende:
Ik vind Raymann echt dus helemaal niks aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |