zesturen soms groepjes pubers weg, of laten er dan maar drie van door ofzo geloof ik.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even. Ok, ik ben een provinciaal, maar het valt me op dat niemand een opmerking plaatst over die beveiliger?!
Is het in de grote stad serieus al zo ver gekomen dat er beveiligers bij de ingang van supermarkten staan? Like WTF?! Echt????
En naar haten op Limburg die hollenjers. Gewoon jaloezie volgens mij.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even. Ok, ik ben een provinciaal, maar het valt me op dat niemand een opmerking plaatst over die beveiliger?!
Is het in de grote stad serieus al zo ver gekomen dat er beveiligers bij de ingang van supermarkten staan? Like WTF?! Echt????
maar je gaat wel naar een dirk?quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:05 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Daar durf ik echt niet mee te lopen, dan kom je echt als een pauper over.
Ja leuk je wil zeker zien hoe ik de winkel uitgezet wordt voor zoietsquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou het proberen en er een fotoreportage van maken!
Jazeker!quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:20 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja leuk je wil zeker zien hoe ik de winkel uitgezet wordt voor zoiets
Whaha boeit niks yoquote:Op maandag 8 oktober 2018 08:29 schreef SuperNeger het volgende:
Ook gewoon bij Dirk vd Broek naar binnen? Of word je dan geweigerd omdat je een rode Dirk tas moet hebben? Of doen ze daar niet moeilijk over?
Ik wil niet straks voor lul staan daar bij de ingang als die beveiliger je terugstuurt
Kan prima. Andersom wordt een ander verhaalquote:Op maandag 8 oktober 2018 08:40 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Is toch van de concurrent. Probeer maar eens met een Feyenoord shirt door Amsterdam te lopen of zo
Ik pak gewoon een tas uit de grote big shopper waar ik al mijn plastic tasjes in propquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:46 schreef yosander het volgende:
Ik neem altijd een Jumbo tas mee naar de AH en vice versa
Ja dat doe ik dus ookquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik pak gewoon een tas uit de grote big shopper waar ik al mijn plastic tasjes in propSoms matcht de tas bij de winkel en soms niet. Nooit geen problemen mee gehad en als dat wel zo was had ik lekker mijn boodschappen daar ter plekke laten staan.
Kan ik wel in jou komen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:55 schreef LurkJeRot het volgende:
Bij mij zou je er niet inkomen, maar ik ben dan ook geen supermarkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |