abonnement Unibet Coolblue
pi_182616277
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:57 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zit midden in Making a Murderer 2!
ja dat!
...
pi_182616793
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ask the Doctor (seizoen 1) – 2017 9 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Shalin Naik, Renee Lim, Sandro Demaio
Drie vriendelijke artsen delen hun expertise, ontrafelen medische fabels en testen de nieuwste behandelingsmethoden voor allergieën, diëten, slapen en meer.

Best.Worst.Weekend.Ever. (miniserie) – 2018 9 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Comedy, Kinderserie | Acteurs: Sam Ashe Arnold, Cole Sand, Brianna Reed
Een stel bevriende tieners plant een onvergetelijk uitje naar Comic-Con om een idool te ontmoeten, maar raakt verwikkeld in allerlei hilarische en gênante situaties.

Derren Brown: Sacrifice – 2018 12 0:49 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Controversieel, Psychologisch spel, Reality | Acteurs: Derren Brown
Illusionist Derren Brown bedenkt een psychologisch experiment waarin hij een gewone persoon via manipulatie probeert over te halen zich op te offeren voor een onbekende.

Django Unchained – 2012 16 2:45 uur | IMDb ★ 8,4
Audio: Engels | Genre: Drama, Misdaad, Western | Acteurs: Jamie Foxx, Christoph Waltz, Leonardo DiCaprio
Samen met een Duitse premiejager reist een bevrijde slaaf, Django, door Amerika om zijn vrouw te bevrijden uit de handen van een sadistische plantage-eigenaar.

Haunted (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Horror, Reality, Thriller
Gewone mensen vertellen vrienden en familie angstaanjagende waargebeurde verhalen uit hun verleden, vergezeld van ijzingwekkende nagespeelde reconstructies.

Hip-Hop Evolution (seizoen 2) – 2016 12 - Netflix Original | IMDb ★ 8,4
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Shad Kabango
In deze documentaireserie praat rapper Shad Kabango met invloedrijke collega's, dj's en muziekbonzen over de evolutie van hiphop tussen de jaren 70 en 90.

Illang: The Wolf Brigade – 2018 16 2:19 uur - Netflix Original
Audio: Koreaans | Genre: Actie, Fantasie, Sci-Fi | Acteurs: Gang Dong-won, Han Hyo-joo, Jung Woo-sung
In 2029 vecht de elite-eenheid Illang tegen terroristen die de hereniging van Korea proberen tegen te houden. Maar mogelijk ligt er nog een vijand op de loer.

Larva Eiland (seizoen 1) – 2018 6 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Kinderserie | Acteurs: Hong Bum-ki, Eddy Lee, Ahn Hyo-min
Twee maffe larvenvriendjes zijn gestrand op een tropisch eiland en vinden lol in alles wat ze doen. Ze ontdekken nieuw voedsel en ontmoeten nieuwe dierenvrienden.

Making a Murderer (deel 2) – 2015 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Waargebeurd
Gefilmd over een periode van meer dan 10 jaar, volgt deze reallife-thriller een man die is vrijgesproken, maar tegelijk ook wordt verdacht van een nieuw misdrijf.

Marvel's Daredevil (seizoen 3) – 2015 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Actie | Acteurs: Charlie Cox, Deborah Ann Woll, Elden Henson
Matt Murdock, die als kind blind werd, strijdt overdag als advocaat en 's nachts als superheld Daredevil tegen de onrechtvaardigheid in Hell's Kitchen, New York.

Miss Representation – 2011 9 1:30 uur | IMDb ★ 7,7
Audio: Engels | Genre: Documentaire
Deze inzichtelijke documentaire onderzoekt hoe vrouwen in de media worden afgeschilderd en hoe de aandacht voor schoonheid en seks bijdraagt aan beroving van rechten.

Night Comes for Us, The – 2018 16 2:00 uur - Netflix Original | IMDb ★ 7,6
Audio: Indonesisch | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Joe Taslim, Iko Uwais, Asha Kenyeri Bermudez
Wanneer een elitaire triade-huurmoordenaar het leven van een meisje spaart tijdens een bloedbad, wordt hij het doelwit van moorddadige gangsters.

Oddbods: Party Monsters – 2018 AL 0:23 uur
Audio: Geen dialoog | Genre: Kinderserie | Acteurs: Nadia Ramlee, Chio Su-Ping, Jeremy Linn
Slick is verkleed als Sherlock Holmes. Hij moet de zaak oplossen als een tovenaar de gasten van Jeffs griezelige verkleedfeest verandert in hun enge alter ego.

Wanderlust (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Britse TV, Comedy, Offbeat | Acteurs: Toni Collette, Steven Mackintosh, Zawe Ashton
Een therapeute en haar man besluiten om met anderen te gaan daten omdat het niet lukt om hun ingeslapen seksleven na een jarenlang huwelijk nieuw leven in te blazen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:10:19 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182616904
Hiphop evolution _O_ Wist helemaal niet dat daar nieuwe afleveringen van kwamen! Dope.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:13:38 #279
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182616971
opvallend weinig promo voor daredevil in de Netflix app is normaal wel anders bij eigen series disney netflix liefde is echt over.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182616996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
opvallend weinig promo voor daredevil in de Netflix app is normaal wel anders bij eigen series disney netflix liefde is echt over.
Is hij er al?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:16:36 #281
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182617010
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 20:15 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Is hij er al?
ja moest ook zoeken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182617021
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ja moest ook zoeken.
Gelijk kijken. *O*
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:35:10 #283
368283 ato
pi_182618541
Toni colette in een Netflix serie?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:42:03 #284
88815 The_Emotion
98.3
pi_182620932
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 20:15 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Is hij er al?
Ja, de eerste 3 afleveringen gezien
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_182620991
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ja moest ook zoeken.
Ik heb de laatste tijd sowieso het idee dat ik niet direct meer melding krijgt als een serie weer verder gaat met een nieuw seizoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182622490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 08:28 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat meen je niet?!
Ik vond Haunting of Hill House echt een van de beste series die ik in lange tijd gezien heb. Niet dat ik nou dood ging van angst ofzo, maar de mix van geweldige dialogen, geloofwaardige personages die ook nog eens ijzersterk zijn uitgediept en een gezonde dosis creepy momenten vond ik echt wel bizar goed. Vond alleen dat Michiel Huisman een beetje tekort schoot wat betreft acteertalent. Mijn god wat is die film goed geacteerd en wat zit die serie goed in elkaar. Sowieso vind ik films e.d. niet snel griezelig, en dat was hier niet anders, maar ik vond 't echt geen waste of time :)

Zit te overwegen 'm nog een keer te kijken, maar eerst Making a murderer 2 maar eens kijken. Die komt vandaag *O*
Hier herken ik mezelf dus echt totaal NIET in. Ik ben nu bij aflevering 3 en het is echt zooo saai. Leuk dat er over die karakters is nagedacht enzo, maar het is alsof ik al 3 uur op iets aan het wachten ben. Ook dat enge, moet dat nog beginnen ofzo?

Zag allemaal dingen voorbij komen in het nieuws over dat mensen flauwvielen en moesten overgeven van de angst enzo. Fucking seriously?! Volgens mij slapen dat soort mensen met een nachtlampje van Winnie de Poeh ofzo. :')
pi_182622720
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
opvallend weinig promo voor daredevil in de Netflix app is normaal wel anders bij eigen series disney netflix liefde is echt over.
Ik kreeg juist een mail van Netflix met daarin Daredevil onder andere. En in de "banner" of nou ja helemaal bovenaan op de homepage als 1e stond bij mij ook 1 keer Daredevil. Is dat normaal gesproken veel meer of heb je dit alles niet gezien op jouw account? Ik ben net amper maandje lid.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182622814
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 01:19 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik kreeg juist een mail van Netflix met daarin Daredevil onder andere. En in de "banner" of nou ja helemaal bovenaan op de homepage als 1e stond bij mij ook 1 keer Daredevil. Is dat normaal gesproken veel meer of heb je dit alles niet gezien op jouw account? Ik ben net amper maandje lid.
Dat is allemaal gepersonaliseerde content. ;) Ligt er dus maar helemaal aan wat jij in het verleden hebt gekeken en op je lijst hebt gezet.
pi_182622873
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 01:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is allemaal gepersonaliseerde content. ;) Ligt er dus maar helemaal aan wat jij in het verleden hebt gekeken en op je lijst hebt gezet.
O zo, ja kan wel kloppen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182623539
Net Lilyhammer in 3 dagen afgekeken. Ik hou helemaal niet van comedies, maar ik dacht Steve van Zandt speelt erin dus geef het eens een kans. En wát een vette serie was dat zeg, echt van genoten. Vrij realistisch zelfs, hoewel veel typetjes zijn overdreven.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:13:50 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_182624671
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
opvallend weinig promo voor daredevil in de Netflix app is normaal wel anders bij eigen series disney netflix liefde is echt over.
Luke Cage nu ook gecanceld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:16:47 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182624694
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Luke Cage nu ook gecanceld.
:(

Dat was de tofste Defender.

Verwachting: Jessica Jones en Defenders worden ook geschrapt en het nieuwe seizoen DareDevil is ook direct het laatste. Punisher komt misschien wel nog met een S2.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:00:58 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_182625307
Ik vond alleen Daredevil en The Punisher goed, dus ik begrijp het wel :@.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182625375
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 01:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Hier herken ik mezelf dus echt totaal NIET in. Ik ben nu bij aflevering 3 en het is echt zooo saai. Leuk dat er over die karakters is nagedacht enzo, maar het is alsof ik al 3 uur op iets aan het wachten ben. Ook dat enge, moet dat nog beginnen ofzo?

Zag allemaal dingen voorbij komen in het nieuws over dat mensen flauwvielen en moesten overgeven van de angst enzo. Fucking seriously?! Volgens mij slapen dat soort mensen met een nachtlampje van Winnie de Poeh ofzo. :')
Dat lees ik dan juist weer niet, iedereen zegt dat de serie niet super eng is maar wel heel spannend en tof verhaal waar ik het mee eens ben :Y
Als je non stop jumpscares wilt moet je deze serie niet kijken
pi_182625411
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 23:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd sowieso het idee dat ik niet direct meer melding krijgt als een serie weer verder gaat met een nieuw seizoen.
Mee eens, ik wist ook niet dat daredevil alweer begonnen was en ik ging making a murderer s2 kijken omdat ik het hier langs zag komen maar moest hem vinden via het zoek menu ipv homepage
pi_182625841
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:00 schreef speknek het volgende:
Ik vond alleen Daredevil en The Punisher goed, dus ik begrijp het wel :@.
Ik ook, de rest is een beetje achtergrond tv.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:49:41 #297
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_182625916
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 02:46 schreef illusions het volgende:
Net Lilyhammer in 3 dagen afgekeken. Ik hou helemaal niet van comedies, maar ik dacht Steve van Zandt speelt erin dus geef het eens een kans. En wát een vette serie was dat zeg, echt van genoten. Vrij realistisch zelfs, hoewel veel typetjes zijn overdreven.
Met zijn mooie truien. :D
Carpe Libertatem
pi_182625931
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:04 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Dat lees ik dan juist weer niet, iedereen zegt dat de serie niet super eng is maar wel heel spannend en tof verhaal waar ik het mee eens ben :Y
Als je non stop jumpscares wilt moet je deze serie niet kijken
QFT!

Ik heb nu de eerste zes afleveringen gezien, maar vind het een geweldige serie! Niet goedkoop cashen met simpele schrikmomenten maar juist een rustige goede opbouw waarin langzaam het mysterie zich ontvouwt. Als je meer tempo/schrikmomenten wil moet je gewoon een film pakken ipv serie. Ik vind dit genre juist erg goed passen bij een (korte) serie.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_182626531
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Club de Cuervos Presents: I, Potro – 2018 12 0:50 uur - Netflix Original
Audio: Spaans | Genre: Comedy | Acteurs: Joaquín Ferreira, Marcela Álvarez, Benjamín Alfonso
De voormalige Club de Cuervos-speler Potro gaat onuitgenodigd naar de bruiloft van zijn broer, een beroemde voetbalster, en ziet zijn familie na lange tijd weer terug.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182626845
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:04 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Dat lees ik dan juist weer niet, iedereen zegt dat de serie niet super eng is maar wel heel spannend en tof verhaal waar ik het mee eens ben :Y
Als je non stop jumpscares wilt moet je deze serie niet kijken
Ik hoef helemaal geen jumpscares, maar dit is gewoon langdradig - niet eng, niet spannend, maar saai. Dat van dat flauwvallen en overgeven las ik overigens via Engelse nieuwssites. Erg apart, ik denk dat die mensen ook moeten huilen bij Nijntje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')