Tuurlijk maar je kan het niet afdwingen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:48 schreef Soury het volgende: [..] Je kan wel iemand even te woord staan.
Ik denk dat daar haar grote frustratie zit. Daar durft ze niet, dus dan maar tegen de Broeders om af te reagerenquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:59 schreef krabje het volgende:
[..]
ze moet eens zo'n grote mond hebben tegen team zuur
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hitske dr hoofd draaid om de as
360 graden,
rolling , rolling
keep on roling
quote:
Ja. Vond ik ook. Zo langzamerhand weten steeds meer mensen er vanquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:01 schreef zodeju het volgende:
Het is goed dat de jongens eens zeggen hoe het gegaan is met de huur voor de yurt.......want daar weet Cristel niks van af......
Hiske stuurt ze naar Jeffrey en weet drommels goed dat Jeff een bloedhekel heeft aan Tim en Joa maar dan wast zij haar handen in onschuld......
De jongens weten nog steeds niet dat hun geld op de bank weg is.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:01 schreef zodeju het volgende:
Het is goed dat de jongens eens zeggen hoe het gegaan is met de huur voor de yurt.......want daar weet Cristel niks van af......
Hiske stuurt ze naar Jeffrey en weet drommels goed dat Jeff een bloedhekel heeft aan Tim en Joa maar dan wast zij haar handen in onschuld......
vies toch?quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar haar grote frustratie zit. Daar durft ze niet, dus dan maar tegen de Broeders om af te reageren
Roken was een smoesje. Ze zitten in de yurtquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:02 schreef Toweler het volgende:
Gerrit joa en tim roken ook veel of zie ik dat alleen?
Heel vies. Maar de jongens hebben haar steeds meer doorquote:
Weg is?????quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De jongens weten nog steeds niet dat hun geld op de bank weg is.
Ik zou willen dat ze daar vanavond nog achter komen
gelukkig wel,en ik hoop echt dat ze hun eigen koers blijven varen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heel vies. Maar de jongens hebben haar steeds meer door
Maandagavond zag Jeff dat er een aantal B&B betaald waren via de bank.quote:
Is ze die strippers nu alweer vergeten?..quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:04 schreef Zeyina het volgende:
Shelley: Maar als we nu sanitair bouwen en het geld is op, maar we gaan wel een avondje voor de jongens geven.
(Dat is waar Christel het net over had omdat het zo slecht gaat tussen de mannen)
Christel: Het hoeft niet duur te zijn
Shelley vindt dat er geen geld aan uitgegeven hoeft te worden.
Hypocriete trut. Wel zelf wat regelen, maar voor anderen komt er commentaar op
En Brandon zat er naast toch?..quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Maandagavond zag Jeff dat er een aantal B&B betaald waren via de bank.
Om de Broeders een hak te zetten heeft hij dat niet verteld maar snel alle openstaande
rekeningen betaald. Ook die nog geen haast hadden. Jeff wil koste wat kost dat ze in de
problemen komen met hun verplichtingen omtrent het betalen van de yurt.
Hij had er de grootst lol om met Jessie
Nee. Ze klaagde nog even dat alles bij elkaar dat haar wel ¤ 100 had gekostquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Is ze die strippers nu alweer vergeten?..
een stripper is ook veel belangrijker en vergeet alcohol niet.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:04 schreef Zeyina het volgende:
Shelley: Maar als we nu sanitair bouwen en het geld is op, maar we gaan wel een avondje voor de jongens geven.
(Dat is waar Christel het net over had omdat het zo slecht gaat tussen de mannen)
Christel: Het hoeft niet duur te zijn
Shelley vindt dat er geen geld aan uitgegeven hoeft te worden.
Hypocriete trut. Wel zelf wat regelen, maar voor anderen komt er commentaar op
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:04 schreef Mylene het volgende:
Morgen wordt het kennelijk vuurwerk. Tim en Joa gaan de bankpas afpakken en in yurt kijken hoe het met de bankrekening staat. Gerrit moet bewaken.
Ik wist dat er nog iemand was, maar niet meer wiequote:
Die gaan problemen krijgenquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:04 schreef Mylene het volgende:
Morgen wordt het kennelijk vuurwerk. Tim en Joa gaan de bankpas afpakken en in yurt kijken hoe het met de bankrekening staat. Gerrit moet bewaken.
Zal wel weer op niks uitdraaien.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:06 schreef Jemoederniet het volgende:
De ratten gaan morgen de bankpas grijpen.
Wordt de heftigste confrontatie tot nu toe in Utopia zegt Joa.
Ja. En Brenda. En met z'n vieren maakten ze een dansje omdat ze het zo leuk vondenquote:
wat heeft jef aan een hand zonder pinkquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat hebben ze aan de bankpas zonder pincode?
Die weet Tim nog.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit weet de pincodequote:Op zondag 7 oktober 2018 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
yup, soms duurt het ff maar een SL is ook weleens te laatquote:
Misschien dat Tim die nog weet?..quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je hebt binnen 2 dagen een nieuwe pinpas.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
wat heeft jef aan een hand zonder pink
Ik begrijp die reactie echt niet. Zou ze het dan echt zelf niet door hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
His :Het is gewoon treiteren en iedereen pikt het.
wat doen die jongens dan verkeerd,tegen een foto op een boksbal slaan zodat ger zijn kwaadheid kwijt kan,ik zie er geen kwaad in,het heeft toch niks met haar te maken?volgende keer een foto van hiske erop plakken.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Zou Hiske nu met vuur aan het gooien zijn tijdens de SLquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:09 schreef krabje het volgende:
[..]
wat doen die jongens dan verkeerd,tegen een foto op een boksbal slaan zodat ger zijn kwaadheid kwijt kan,ik zie er geen kwaad in,het heeft toch niks met haar te maken?volgende keer een foto van hiske erop plakken.
Dit is hetzelfde stoken als wat Bats over Johan deed. Walgelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik begrijp die reactie echt niet. Zou ze het dan echt zelf niet door hebben
Al moet ik zeggen dat de toon van Tim soms wel irritant kan zijn, maar gelijk
heeft hij wel
Het is geen treiteren Hiske, het is de ogen openen van jou lakse gedrag......sorry heb je nog nooit van gehoord........zeg eens een keer jullie hebben gelijk.......quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
gerrit weet diequote:Op zondag 7 oktober 2018 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die periode van Uto 1, heb ik niet gezien. Ben er een tijd tussenuit geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde stoken als wat Bats over Johan deed. Walgelijk.
Nou ..is hij toch nog ergens goed voor...quote:
ach die zei vanmiddag tegen sanne,van ik ben 34 en heb nog niks bereikt en nu zit ik hier(utopia) hahahahahahahquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die rode takketrol moet eens een toontje lager gaan zingen.
Tuurlijk, en bij de eerste zin weet ze al waar het op uit draait......is ook irritant. Maar toegeven kan soms dit gedrag van de jongens stoppen......quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik begrijp die reactie echt niet. Zou ze het dan echt zelf niet door hebben
Al moet ik zeggen dat de toon van Tim soms wel irritant kan zijn, maar gelijk
heeft hij wel
Ja. Onvoorstelbaar he. Als smoesje zelfs geven dat ze er bij moeten vertellen dat ze bij andere inwoners langs moesten gaan voor geldquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is geen treiteren Hiske, het is de ogen openen van jou lakse gedrag......sorry heb je nog nooit van gehoord........zeg eens een keer jullie hebben gelijk.......
Dat was tegen het einde, volgens mij was je er toen weer.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die periode van Uto 1, heb ik niet gezien. Ben er een tijd tussenuit geweest.
Maar is geen mooi gedrag geweest dan. Kan ook niet anders met Bats
Ja natuurlijk. Laat dat haar les zijn (groeien in Utopiaquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk, en bij de eerste zin weet ze al waar het op uit draait......is ook irritant. Maar toegeven kan soms dit gedrag van de jongens stoppen......
is niet voor iedereen makkelijk,dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Laat dat haar les zijn (groeien in Utopia). Geef een ander eens gelijk en geef toe dat je fout gehandeld hebt, of fout ingeschat. Is zo makkelijk om te doen
Ik heb weer gekeken vanaf Bats er uit gestemd werd. Dat heb ik gezien, daarvoor niets voor een jaar.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was tegen het einde, volgens mij was je er toen weer.![]()
Maar maakt niet uit.
Het is smerig als je zelf iets verkeerd doet het zo willen draaien dat de anderen degene die jij niet moet gaan 'aanpakken'.
ze is te kakken gezet door mike en john, maar dat heeft ze niet doorquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:15 schreef Mylene het volgende:
Hiske weer dat ze te kakken is gezet door Joa en Tim.
Dit dusquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:16 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze is te kakken gezet door mike en john, maar dat heeft ze niet door
Of wil ze niet door hebben, omdat ze tegen hun niet in durft te gaanquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:16 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Ja, die precies reageert zoals Tim en Joa voorspelt hebben......Sjon gaat niet alles in de bouwpot stoppen.......want de andere leggen niet genoeg in naar Sjon zijn zin........quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:16 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze heeft dat zeker wel doorquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:16 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze heeft zichzelf te kakken gezet, alleen hun maakten dat zichtbaarquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:15 schreef Mylene het volgende:
Hiske weer dat ze te kakken is gezet door Joa en Tim.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze heeft zichzelf te kakken gezet, alleen hun maakten dat zichtbaar
aanvulling: anders nog niet, want hij wil eten bestellen en kunnen roken zoveel hij zelf wilquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die precies reageert zoals Tim en Joa voorspelt hebben......Sjon gaat niet alles in de bouwpot stoppen.......want de andere leggen niet genoeg in naar Sjon zijn zin........
Dat dus.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:17 schreef pecla het volgende:
[..]
Of wil ze niet door hebben, omdat ze tegen hun niet in durft te gaan
Dat idd eigenlijk, maar de waarheid is te hard voor haarquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze heeft zichzelf te kakken gezet, alleen hun maakten dat zichtbaar
Ik hoop hetquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:19 schreef snetje het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Joaquin vandaag getipt is over de bankzaken die nu gaande zijn...
en dat was gisteren al voorspeld door Joa en Timquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:16 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Inderdaad, en totaal niet afvragen waar de andere van moeten leven......die kunnen het doen met boodschappen die Jessie voor hun in petto heeft.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
aanvulling: anders nog niet, want hij wil eten bestellen en kunnen roken zoveel hij zelf wil
Dan hoop ik dat ze vriendelijker zal zijn, dan de stewardessen die wij gehad hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel wil mss nog stewardes worden,maar alleen voor het reizen ,niet voor het werk.
en Jessie die zelf patat besteldquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, en totaal niet afvragen waar de andere van moeten leven......die kunnen het doen met boodschappen die Jessie voor hun in petto heeft.
Vloog je met Ryanair?quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze vriendelijker zal zijn, dan de stewardessen die wij gehad hebben.
Hops daarvoor ook een verhaal ..quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:21 schreef FOKoffieleut het volgende:
merel verteld over een uit elkaar gerukte stewardess op een vlucht nadat een van de piloten naar het toilet was gegaan
dr moedr kijkt nietquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hiske kan het totaal niet hebben dat een Maaskantje en een Kraker de boel daar beter overzien en voor elkaar hebben dan zij zelf.
Ze moet namelijk wat bewijzen naar haar moeder.
United Airlines. 4 vluchten mee gehad. Steeds van die oude, chagrijnige knarrenquote:
Kan, maar het resultaat gaat ze wel horen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr moedr kijkt niet
die is daar te intelligent voor
dr eigen woorden
Ja doei. Joa en Tim hebben mensen de kans gegeven mee te doen. Wilden ze zelf niet.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Een yurt was de grootste wens van Christel en Brenda, Joa en Tim hebben hun idee gejat volgens Brenda
Gelukkig komt het er ook uit nu, zelfs dat ze geopperd hebben om het met meerdere te doen maar niet aan durfde en inmiddels was Sjon al gaan bouwen......quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja doei. Joa en Tim hebben mensen de kans gegeven mee te doen. Wilden ze zelf niet.
Ja dat heeft Hiske toen ook heel slinks tegen gehouden met haar kinderachtige gedrag dat ze niet met een groep wilde liggen ..haar vriendin Christel even haar wens door de neus geboord..quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja doei. Joa en Tim hebben mensen de kans gegeven mee te doen. Wilden ze zelf niet.
Nog steeds zulke praktijken in super moderne Dubai?quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:29 schreef Mylene het volgende:
Merel lijkt het wel vet om in Dubai te wonen. Nou lekker hoor, als je daar als vrouw verkracht wordt en je bent niet gehuwd ben je wel de lul.
Vrouwen zijn daar sowieso de lulquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:29 schreef Mylene het volgende:
Merel lijkt het wel vet om in Dubai te wonen. Nou lekker hoor, als je daar als vrouw verkracht wordt en je bent niet gehuwd ben je wel de lul.
Als je wel gehuwd valt het mee?quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:29 schreef Mylene het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:29 schreef Mylene het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
United Airlines. 4 vluchten mee gehad. Steeds van die oude, chagrijnige knarren
druppel, druppel...hoe staat het eigenlijk met de druppiecups?quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Terwijl ze al maanden aan Gerrit twijfelde was de folder aan een leuke dame, de druppel.
Sinds Druppie 1 weg is niets meer over gehoord.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
druppel, druppel...hoe staat het eigenlijk met de druppiecups?
was dus toch niet zo'n succes in wordingquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sinds Druppie 1 weg is niets meer over gehoord.
Ik weet niet, in ieder geval wordt je aangeraden om geen aangifte te doen als je daar verkracht wordt, dan wordt jij gearresteerd als je niet getrouwd bent. Heel raar ja. Ook urine-testen, willekeurig bij reizigers op het vliegveld. Heb je geblowd in A'dam, dan ben je ook de lul.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als je wel gehuwd valt het mee?
De hele dag al.quote:
Psies, maar Tim treitert hoor ik Hiske nu zeggen, want hij zegt dat soort dingen als hij weet dat Hiske slecht in haar vel zit. Zit ze weleens goed in haar vel dan?quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die precies reageert zoals Tim en Joa voorspelt hebben......Sjon gaat niet alles in de bouwpot stoppen.......want de andere leggen niet genoeg in naar Sjon zijn zin........
Ik vraag me af of ze weleens de instructie krijgen om een gesprek aan te gaan, of opnieuw te doen.quote:
ik ookquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is vaak zo in het weekend. Ik gok op onzekere stagiairs.
Ze Jennen haar totaal niet. Wijzen haar alleen op de feiten.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Hits ; over Joa, Tim
het is puur jenneh jenneh jenneh
hoe ik in mn vel zit en ehh .. Tim heeft heel erg
slock maar weer
A
. Zjon, Meik in bed
Jessie, Jeff.. bed ?
< naar bed .. fijne avond Cos
.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Psies, maar Tim treitert hoor ik Hiske nu zeggen, want hij zegt dat soort dingen als hij weet dat Hiske slecht in haar vel zit. Zit ze weleens goed in haar vel dan?![]()
Intussen vertelt Mike druk bezig te zijn met een onderkomen voor zijn goudmijntje: Brenda.
En Sanne blert nog wat oneliners eruit vol haat naar de 3 musketiers.
wat
een
volk.
eigenlijk zijn we weer terug bij af: bijna de hele groep anti-tim/joa en nu ook gerrit daarbij. sjon en mike doen wat ze willen en niemand heeft commentaar...beetje jammer dat ze het weer daarop uit hebben laten draaienquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
We mogen niet meer horen dat de groep tegen Joa en Tim zijn want stel je voor.... heel trieste groep aan het kampvuur is beschamend
ook dat is pest gedrag.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:43 schreef snetje het volgende:
Christel spreekt Brenda erop aan dat ze niet iedereen heeft uitgenodigd...
snap ik met dat karakterquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brenda is in haar leven al heel veel gepest
vinknieraarquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
.
En wat doen de muskatiers, die gaan door met zaken, vooruitgang,
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
eigenlijk zijn we weer terug bij af: bijna de hele groep anti-tim/joa en nu ook gerrit daarbij. sjon en mike doen wat ze willen en niemand heeft commentaar...beetje jammer dat ze het weer daarop uit hebben laten draaien
quote:
Vlak daarvoor zat ze lekker mee te lullen met de anderen. Ook over de yurt. Hiske: sommigen wilden niet met zn 6'en in 1 ruimte. Ja, jij en Christel, valse kut. Wat een jaloezie. Mis gegokt en het verlies niet kunnen dragen en nu overgeleverd zijn aan een grillige John en Mike. Eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:43 schreef snetje het volgende:
Christel spreekt Brenda erop aan dat ze niet iedereen heeft uitgenodigd...
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:46 schreef Mylene het volgende:
Merel over Tim pakken, dan wordt de groep kennelijk beter.
En daarom zijn haar pesterijen geen pesterijen. Gewoon even geen gezeik willen, hou je mond een dag, hoor je ook geen gezeik.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik al sinds half uto 1 niet, mja FF he.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Even een algemene vraag. Vinden jullie als streamers het nog leuk?
Leg mij eens uit wat die vooruitgang is dan?quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
.
En wat doen de muskatiers, die gaan door met zaken, vooruitgang,
verkeerd gedachtquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tim is de leider als je die naar huis stuurt dan heb je de rest bij hun groep volgens merel.
Ik zou die vraag in de sc zettenquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Matig. Te veel gekonkel, een enkele ruzie is leuk maar niet de ganse dag.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Dat lijkt mij een redelijk goede constatering.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tim is de leider als je die naar huis stuurt dan heb je de rest bij hun groep volgens merel.
niet altijd meer,zeker de haat die er is is vervelend en dat word zo vreselijk uitgemolken dat ik vaak iets anders ga doen .quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
herhaling op herhaling op herhaling.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat die vooruitgang is dan?
Elke week met pijn en moeite 1 B&B gast binnenhalen, 100 euro vangen waarmee ze nog niet eens de aflossing kunnen betalen.
En dan willen zo ook nog een sauna en een bubbelbad.
Allemaal eigenbelang.
En ze zeggen wel dat ze ook geld in de BV willen stoppen maar er is daadwerkelijk nog niet 1 euro van hun naar de BV gegaan
Ik vind zelfs de ruzies niet leuk meer.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Matig. Te veel gekonkel, een enkele ruzie is leuk maar niet de ganse dag.
Het is allemaal zo krenterig, niemand gunt de anderen iets.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind zelfs de ruzies niet leuk meer.
mee eensquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een stuk minder dan in Uto 1.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik mis zuipen, snuiven en hoeren neuken.
hoe vaak we het er ook over zullen het is in jouw geval zinloos, je zal het nooit begrijpen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat die vooruitgang is dan?
Elke week met pijn en moeite 1 B&B gast binnenhalen, 100 euro vangen waarmee ze nog niet eens de aflossing kunnen betalen.
En dan willen zo ook nog een sauna en een bubbelbad.
Allemaal eigenbelang.
En ze zeggen wel dat ze ook geld in de BV willen stoppen maar er is daadwerkelijk nog niet 1 euro van hun naar de BV gegaan
Bijzonder ook, gisteren had ze nog een gesprek met Tim, waarbij ze blij was een andere kant van het verhaal te horen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:50 schreef krabje het volgende:
[..]![]()
![]()
net zo dom als die andere wijven,ja wijven want vrouwen kan ik ze niet noemen.
Het zal je obsessie maar zijn, beetje medelijden siert ons 😇quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
herhaling op herhaling op herhaling.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Nou dat lijkt me nietquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Ik stel die vraag hier, omdat het een vraag over de streams is.
Maar je kan hetgeen ik zeg niet weerleggen met goede argumenten.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
herhaling op herhaling op herhaling.
Aannamequote:Op zondag 7 oktober 2018 21:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hebben Jeff en Jessie weer tijd om neukbeelden te maken
Het is veel te veel en het lost niets op.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Vandaag toevallig veel gekeken, maar ga vaak ook wat anders doen. Teveel haat en nijdquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:49 schreef krabje het volgende:
[..]
niet altijd meer,zeker de haat die er is is vervelend en dat word zo vreselijk uitgemolken dat ik vaak iets anders ga doen .
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bijzonder ook, gisteren had ze nog een gesprek met Tim, waarbij ze blij was een andere kant van het verhaal te horen.![]()
Maar goed, haar interesse bijft steken bij kleertjes en make-up.
Dát is het. Kleinzielige lui.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is allemaal zo krenterig, niemand gunt de anderen iets.
Zou weleens fijn zijn als het over de huidige streams gaat, maar goed.....quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:52 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Het zal je obsessie maar zijn, beetje medelijden siert ons 😇
Ik zou het wel willen begrijpen, mits je met goede argumenten komt en niet met een zinloos antwoord.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
hoe vaak we het er ook over zullen het is in jouw geval zinloos, je zal het nooit begrijpen.
maar een heel waarschijnlijkequote:
vandaag juist andere dingen gedaan,dat gejank en liegen van sanne kwam me de neus uit.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ook. Vandaag toevallig veel gekeken, maar ga vaak ook wat anders doen. Teveel haat en nijd
Die verhalen heb ik in Uto 1 ook vaak gehoord,het is tot nu toe nog toe niemand gelukt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:54 schreef MacDeMarco het volgende:
sanne: ik ga meedoen met expeditie robinson
shelley: jaaaaaa, ik ook!
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, we hebben het er mee te doen.
Dus streamen maar weer.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, we hebben het er mee te doen.
Dus streamen maar weer.
Eens maar wijselijk uitgezet nadat ik héél ff die kampvuurders aangehoord heb, of ze zijn zo dom/lomp of de scriptschrijver is t, niet de moeite waard veel aandacht aan te besteden, dus haak dan af easy done 😎🍺quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zou weleens fijn zijn als het over de huidige streams gaat, maar goed.....
Lees Cos nr. 1432 post 203 t/m 278 nog maar eens terug en:quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar je kan hetgeen ik zeg niet weerleggen met goede argumenten.
leuk naast de bijbelstudiequote:Op zondag 7 oktober 2018 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne wil drugslab wel gaan doen,ketamine en zo.
ik ook, 😴quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:57 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Eens maar wijselijk uitgezet nadat ik héél ff die kampvuurders aangehoord heb, of ze zijn zo dom/lomp of de scriptschrijver is t, niet de moeite waard veel aandacht aan te besteden, dus haak dan af easy done 😎🍺
Wat wil hij daar gaan doen? Veganisme uitleggen?quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Brandon wil wel bij BNN gaan werken.
Geeft haar vast hele aparte inzichten.quote:
achter de schermen, helemaal primaquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
nu stream ik,maar gelukkig heb ik ook nog een leuk leven naast de streamsquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Moet je wel streamen en geen andere dingen gaan doen.
Dat laten we aan Adriaan over.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat wil hij daar gaan doen? Veganisme uitleggen?
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lees Cos nr. 1432 post 203 t/m 278 nog maar eens terug en:
Cos 1427 post 187 tm 195
COS 1416 post 11 t/ m 104
COS 1409 post 234 t/ m 299
Als je klaar ben heb ik er nog wel een paar voor.
Ach, lees COS nr. 1462 dan maar 'Waar de Yurt wordt afgebroken wegens aflossingsproblemen'.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lees Cos nr. 1432 post 203 t/m 278 nog maar eens terug en:
Cos 1427 post 187 tm 195
COS 1416 post 11 t/ m 104
COS 1409 post 234 t/ m 299
Als je klaar ben heb ik er nog wel een paar voor.
aannamequote:Op zondag 7 oktober 2018 22:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ach, lees COS 1462 maar 'Waar de Jurt wordt afgebroken wegens aflossingsproblemen'.
ja hij bedoelde hiskequote:Op zondag 7 oktober 2018 22:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Joaquin: in plaats van dat er eens gezegd wordt: jullie hebben leuke ideeën....
Tim: als het nu zo ver was, zou ik er 3 op haar zetten.
Hiske, hoop ik?
Foutje ...het brein achter alles is duidelijk Joaquin....quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Goed plan, kan ik weer in mijn panty piesen van al jouw aannames die niet uitgekomen zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ach, lees COS 1462 dan maar 'Waar de Jurt wordt afgebroken wegens aflossingsproblemen'.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Foutje ...het brein achter alles is duidelijk Joaquin....
Ze hebben echt niets van eerdere rls's geleerd. Niemand is aan de bak gekomen, anders dan ze voorheen deden. Zeker niet bij de tvquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zelfs Ivan niet terwijl ik dat wel een geschikte kandidaat vond...quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die verhalen heb ik in Uto 1 ook vaak gehoord,het is tot nu toe nog toe niemand gelukt.
Het wordt een soort van karikatuur. Brendon als model.quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze hebben echt niets van eerdere rls's geleerd. Niemand is aan de bak gekomen, anders dan ze voorheen deden. Zeker niet bij de tv
Ships. Is er net ruzie bij het andere stel. Wilde net de streams uitzettenquote:Op zondag 7 oktober 2018 22:06 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit heeft Shelley op gehaald voor een gesprek.
En ze gaat zowaar mee
quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:08 schreef schizolientje het volgende:
ik snap helemaal niet waarom ze met hem praat
het niveau van Talpa 😂quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik mis zuipen, snuiven en hoeren neuken.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:10 schreef Charmian het volgende:
met shelly kun je ook niet echt discussieren he?
echt nietquote:Op zondag 7 oktober 2018 22:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Zelfs Ivan niet terwijl ik dat wel een geschikte kandidaat vond...
shel heeft zelf overal de stekken uit getrokken,nu is ze weer gehersenspoeld door de anderen,want het is allemaal de schuld van de 3 jongens hahahahaha dom wicht.quote:
Westfriezen?quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:12 schreef Yaksa het volgende:
Het gaat nu Westland tegen Akkrum.
Wordt nog een grote veldslag, Westfriezen tegen de Echte Friezen.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:13 schreef Aggie46 het volgende:
Is Jeff nooit buiten Friesland geweest?
En SL.
Sorry dat ik inlog
Want zonder hen is het een helder licht met hele goede ideeën.quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:12 schreef MacDeMarco het volgende:
shelley: jullie drie maakten mijn hoofd fucking moe, ik kon niet meer nadenken
drie musketiers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Steeds dezelfde zinnen, aangepraat door de FEBO.quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:13 schreef Mylene het volgende:
Shelly bijt wel van zich af, of ze nu wel of niet gelijk heb.
Arme Gerrit.
Gewoon fuseren die hap -----> west-friesland, ruimte zat 😁quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:12 schreef Yaksa het volgende:
Het gaat nu Westland tegen Akkrum.
Wordt nog een grote veldslag, Westland tegen Friesland
quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Want zonder hen is het een helder licht met hele goede ideeën.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Gewoon fuseren die hap -----> west-friesland, ruimte zat 😁
En dan verzamelen in het middenquote:Op zondag 7 oktober 2018 22:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Gewoon fuseren die hap -----> west-friesland, ruimte zat 😁
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
huhuhuhuhu, vals lachje.quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:15 schreef Aggie46 het volgende:
Ik hoor Jessie lachen:"Oh, heerlijk" en Jeff loopt buiten
shel heeft ger alleen maar gebruikt,en nu krijgt ger de schuldquote:Op zondag 7 oktober 2018 22:15 schreef Mylene het volgende:
Bam, het maakt Shelly niet uit of Gerrit de poort uitloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |