abonnement Unibet Coolblue
pi_182421596


@danawhite you lucky that you give my belt, or I would smash your car, I know your parking location 😎
#SendmeLocaition
pi_182422570
230
Cormier vs Lewis

231
Holloway vs Ortega
Shevchenko vs Jedrzejczyk

  FOK!fotograaf dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:38:09 #103
364681 over_hedge
pi_182422657
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:10 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Je bent niet wijs joh :D

Het was de trainer (dus niet zomaar iemand) van die entourage die steekwagens ed naar Khabib en onschuldige mensen heeft geslingerd, een heel volk heeft beledigd, en wat allemaal niet meer. En nadat Khabib zijn pupil een toontje later heeft laten zingen wist de trainer nog steeds zijn plek niet. Kon er nog steeds geen greintje fatsoen en respect van af. En die lafaard vind jij dan het slachtoffer? :')

Het is meer dan terecht dat Khabib hem heeft laten merken dat hij zijn eigen eer en trots kan verkopen omwille van wat $ maar dat hij voor de eer en trots van een ander de rechten toch echt bij de ander liggen. Misschien dat je het zo beter snapt knul. >:)
:')__! Geweld gebruiken omdat je het verbaal niet meer aan kan :') en dat nog gaan verdedigen ook :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:53:13 #104
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_182422812
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:07 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als iemand je geloof, je land, je vader en jezelf bespot?
Ik zou volwassen genoeg zijn mij in te houden op het meest succesvolle en lucratieve moment van mijn carrière.
quote:
Als de UFC oid niks doet aan dat disrespectvol gedrag van McGregor moet hij het op deze manier blijkbaar maar afleren.

Two wrongs don’t make a right.
pi_182423036
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:')__! Geweld gebruiken omdat je het verbaal niet meer aan kan :') en dat nog gaan verdedigen ook :')
Inderdaad wat een mongool die Conor.

pi_182423168
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:53 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik zou volwassen genoeg zijn mij in te houden op het meest succesvolle en lucratieve moment van mijn carrière.

[..]

Two wrongs don’t make a right.
Hij zou zich ook in moeten houden, buiten de kooi zou hij idd niet moeten vechten.
Aan de andere kant had er iemand ook eerder in kunnen grijpen voordat dit zo uit de hand zou lopen. Het is te verwachten dat er een keer een tegenreactie komt op het disrespectvolle gedrag van McGregor. Hoop ook dat ie het nu wel afgeleerd heeft.
Faka G
pi_182424477
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:32 schreef Nober het volgende:
230
Cormier vs Lewis

231
Holloway vs Ortega
Shevchenko vs Jedrzejczyk

[ afbeelding ]
Ortega naait btw claudia,jaloers :(
pi_182424485
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:53 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik zou volwassen genoeg zijn mij in te houden op het meest succesvolle en lucratieve moment van mijn carrière.

[..]

Two wrongs don’t make a right.
vond eigenlijk nog niet zo erg als Jones vs DC in de lobby.
pi_182425177
Breaking: Dustin Poirier has suffered an undisclosed injury, per multiple sources. He is off UFC 230 co-main event against Nate Diaz in New York.

https://twitter.com/bokamotoespn/status/1049834626007490560
pi_182425189
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 01:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

vond eigenlijk nog niet zo erg als Jones vs DC in de lobby.
Mee eens.
pi_182425296
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:')__! Geweld gebruiken omdat je het verbaal niet meer aan kan :') en dat nog gaan verdedigen ook :')
Verbaasd zijn dat er bij MMA geweld gebruikt wordt :')
pi_182425309
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 00:14 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Hij zou zich ook in moeten houden, buiten de kooi zou hij idd niet moeten vechten.
Aan de andere kant had er iemand ook eerder in kunnen grijpen voordat dit zo uit de hand zou lopen. Het is te verwachten dat er een keer een tegenreactie komt op het disrespectvolle gedrag van McGregor. Hoop ook dat ie het nu wel afgeleerd heeft.
Dat gelul over binnen of buiten de kooi. Die trainert heeft wat uren later iemand anders (ook een MMA vechter?) op Twitter voorgesteld buiten de kooi te vechten. Ergo, hij heeft er dus geen moeite mee dat hij buiten de kooi werd aangevallen.
pi_182425320
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:53 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik zou volwassen genoeg zijn mij in te houden op het meest succesvolle en lucratieve moment van mijn carrière.

[..]

Two wrongs don’t make a right.
Oh kijk, daar komt de aap weer uit de mouw. Het draait om geld.

Gelukkig zijn er ook nog andere mensen die eer en trots niet laten prostitueren voor commercie.
pi_182425343
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:20 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik zeg simpelweg dat beledigende woorden geen justificatie is voor fysiek geweld. En ik ben daarmee niet wijs :')

En Dillon Danis “de trainer” noemen :') Die gast verdient meer dan wie dan ook een pak slaag. Maar wel in de ring, wanneer het gesanctioneerd is.
Mijn je bent niet wijs sloeg op het feit dat je dingen bagatelliseert tot alleen woorden terwijl er veel meer aan vooraf ging. En dat je in mijn ogen deed alsof onschuldige toeschouwers waren aangevallen door Khabib. Maar je geeft nu iig daan dat de trainer pak slaag verdiend.

Het binnen of buiten de ring zal me nog steeds aan mijn anus oxideren.
pi_182425538
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:14 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Dat gelul over binnen of buiten de kooi. Die trainert heeft wat uren later iemand anders (ook een MMA vechter?) op Twitter voorgesteld buiten de kooi te vechten. Ergo, hij heeft er dus geen moeite mee dat hij buiten de kooi werd aangevallen.
Dat hij er geen moeite mee heeft wil niet zeggen dat het een goed idee is om na je gevecht een volle zaal in te springen om nog even wat af te maken :+
Als ze ergens afspreken en daar gaan vechten boeit het me vrij weinig. Nu had het nog met de sport te maken en het is zonde als het MMA een slechtere naam krijgt dan het (nog) heeft.
Faka G
pi_182425577
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:16 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Oh kijk, daar komt de aap weer uit de mouw. Het draait om geld.
Nee. Maar gezien je kortzichtige redenatie in voorgaande berichten, begrijp ik wel waarom jij niet verder dan dat kunnen kijken.
quote:
Gelukkig zijn er ook nog andere mensen die eer en trots niet laten prostitueren voor commercie.
Want openbare mishandeling is zó ontzettend eervol. Ga toch weg met dat kinderachtige gedrag.
pi_182425581
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:24 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Mijn je bent niet wijs sloeg op het feit dat je dingen bagatelliseert tot alleen woorden terwijl er veel meer aan vooraf ging. En dat je in mijn ogen deed alsof onschuldige toeschouwers waren aangevallen door Khabib. Maar je geeft nu iig daan dat de trainer pak slaag verdiend.

Het binnen of buiten de ring zal me nog steeds aan mijn anus oxideren.
Voor mij maakt het wel verschil. Voor de wet overigens ook.
pi_182425594
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:07 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Verbaasd zijn dat er bij MMA geweld gebruikt wordt :')
Denken dat het nog steeds 1993 is :')
pi_182425632
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:23 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee. Maar gezien je kortzichtige redenatie in voorgaande berichten, begrijp ik wel waarom jij niet verder dan dat kunnen kijken.

[..]

Want openbare mishandeling is zó ontzettend eervol. Ga toch weg met dat kinderachtige gedrag.
Dat openbare mishandeling noemen is pas kinderachtig. Zelfs het team van McTapper is niet zo kinderachtig (en dat wil wat zeggen :') ) want de matties van Khabib waren binnen no-time weer op vrije voeten.
pi_182425641
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:17 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Dat hij er geen moeite mee heeft wil niet zeggen dat het een goed idee is om na je gevecht een volle zaal in te springen om nog even wat af te maken :+
Als ze ergens afspreken en daar gaan vechten boeit het me vrij weinig. Nu had het nog met de sport te maken en het is zonde als het MMA een slechtere naam krijgt dan het (nog) heeft.
De slechte naam had het al door de vele trash talk. Khabib doet er ten minste wat aan.
pi_182425660
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:26 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Denken dat het nog steeds 1993 is :')
Dat wetboek van je stamt uit? :+
pi_182425928
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:33 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Dat openbare mishandeling noemen is pas kinderachtig. Zelfs het team van McTapper is niet zo kinderachtig (en dat wil wat zeggen :') ) want de matties van Khabib waren binnen no-time weer op vrije voeten.
McGregor zag af van aangifte doen. Het feit dat hij daarvan af zag, geeft aan dat er legitieme redenen zijn om aangifte te doen. Want de wet was overtreden.

Leer je vanzelf wel als je door de pubertijd heen bent gekomen.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 08:13:55 #123
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182425947
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De vader van Khabib heeft het al afgekeurd maar Het Internet weet het beter :)
Iets begrijpen =/ goedkeuren.
And so is the past
pi_182425962
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:37 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Dat wetboek van je stamt uit? :+

Familie van jou toevallig? Jullie laten een beetje hetzelfde niveau zien.
pi_182426038
In ander nieuws: nu Cormier-Lewis geboekt is voor UFC, krijgen we Joanna-Valentina weer voor UFC 231 ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')