abonnement Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 14 november 2018 @ 10:42:21 #226
74056 crew  ToT
pi_183138821
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik snap er niets van. Als ik een serie of film kijk ga ik echt niet turfen of er wel genoeg blanken in zitten. Ja, als anderen roepen dat er te weinig of teveel in zit, dan wil ik nog weleens alsnog gaan reageren, maar verder boeit het me weinig. Wel stoor ik me eraan als een blank personage opeens niet meer door een blank persoon gespeeld wordt (of als een niet blank personage opeens niet meer door een niet blank personage gespeeld wordt, een blanke Shaft gaat niet werken. Een blanke Blade ook niet. Een blanke Luther ook niet). En dan nog lig ik er niet van wakker hoor, maar ik vind dat raar. Een zwarte James Bond zou ik erg raar vinden. Maar verder beoordeel ik op acteerprestatie, verhaal en de film of aflevering als geheel. Ongeacht wie wat speelt.
Het maakt me niet uit of er afleveringen zijn die bijvoorbeeld over de zwarte community gaat in een stad, maar het lijkt tegenwoordig een trend om de focus meer te verschuiven naar mensen met kleur. Als er nieuwe films en series gemaakt worden die daarop focussen: prima. Maar als bestaande franchise zo verandert, vind ik het wel jammer. :)
pi_183138876
Verandering O+ Vooruitgang O+
Ja doei.
  Admin woensdag 14 november 2018 @ 10:45:12 #228
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183138892
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit of er afleveringen zijn die bijvoorbeeld over de zwarte community gaat in een stad, maar het lijkt tegenwoordig een trend om de focus meer te verschuiven naar mensen met kleur. Als er nieuwe films en series gemaakt worden die daarop focussen: prima. Maar als bestaande franchise zo verandert, vind ik het wel jammer. :)
Nou ja, het gaat hier om één aflevering (demons of the punjab). Rosa tel ik wat dat betreft niet eens mee, maar zou je dat wel doen zijn het 2 afleveringen op tot nu toe 6. Dat is niet een complete focus verplaatsen natuurlijk en een beetje inzicht in andere culturen kan helemaal geen kwaad wmb. Het is voor mij vooral het gebrek aan spanning, lol, epische quotes, goeie villains en aliens, zwak acteerwerk en slappe, saaie verhaallijnen. En ik hou - zoals gezegd - meer van de subtiele manieren om je aan het denken te zetten, en minder van de 'zo moet je denken anders ben je fout' preken die we nu een paar keer gezien hebben.

Alle memorabele DW dingen die me zijn bijgebleven zijn NIET uit het huidige seizoen. Het is geworden van min of meer een way of life/obsessie tot een - matige - serie. Voor mij dan. Ik kan alleen maar jaloers zijn op mensen die het nog steeds fantastisch vinden. Ik zou graag hetzelfde gevoel hebben.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 14 november 2018 @ 10:56:22 #229
74056 crew  ToT
pi_183139071
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:45 schreef Danny het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat hier om één aflevering (demons of the punjab). Rosa tel ik wat dat betreft niet eens mee, maar zou je dat wel doen zijn het 2 afleveringen op tot nu toe 6. Dat is niet een complete focus verplaatsen natuurlijk en een beetje inzicht in andere culturen kan helemaal geen kwaad wmb. Het is voor mij vooral het gebrek aan spanning, lol, epische quotes, goeie villains en aliens, zwak acteerwerk en slappe, saaie verhaallijnen. En ik hou - zoals gezegd - meer van de subtiele manieren om je aan het denken te zetten, en minder van de 'zo moet je denken anders ben je fout' preken die we nu een paar keer gezien hebben.

Alle memorabele DW dingen die me zijn bijgebleven zijn NIET uit het huidige seizoen. Het is geworden van min of meer een way of life/obsessie tot een - matige - serie. Voor mij dan. Ik kan alleen maar jaloers zijn op mensen die het nog steeds fantastisch vinden. Ik zou graag hetzelfde gevoel hebben.
Ja dat dit seizoen niks is, ben ik sowieso mee eens.
Ik probeer mijn vrouw ook geïnteresseerd te krijgen in Doctor Who.
Ik heb haar al Blink laten zien en Silence in the library/Forest of the dead. Ze vond die afleveringen wel tof, maar het kan haar allemaal nog niet zo grijpen. :) Ook heb ik de eerste aflevering van Eccleston laten zien met die paspoppen die tot leven komen, maar dat vond ze helemaal niks.
Nu ben ik voornamelijk in m'n eentje wat afleveringen aan het kijken, en ik hou in de gaten of er nog iets episch tussen zit wat haar zou kunnen aanspreken, maar ik denk niet echt dat ik haar enthousiast kan gaan krijgen. :P
Wat ik al wél besloten heb is haar sowieso niks van dit seizoen te laten zien! ;)
pi_183139113
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:56 schreef ToT het volgende:
Wat ik al wél besloten heb is haar sowieso niks van dit seizoen te laten zien!
Ja, stel je voor dat ze er zelf een mening over heeft. Misschien vindt ze het wel superleuk, net als dat anderen dit seizoen erg kunnen waarderen.
Ja doei.
  Admin woensdag 14 november 2018 @ 10:58:47 #231
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183139118
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja dat dit seizoen niks is, ben ik sowieso mee eens.
Ik probeer mijn vrouw ook geïnteresseerd te krijgen in Doctor Who.
Ik heb haar al Blink laten zien en Silence in the library/Forest of the dead. Ze vond die afleveringen wel tof, maar het kan haar allemaal nog niet zo grijpen. :)
Nu ben ik voornamelijk in m'n eentje wat afleveringen aan het kijken, en ik hou in de gaten of er nog iets episch tussen zit wat haar zou kunnen aanspreken, maar ik denk niet echt dat ik haar enthousiast kan gaan krijgen. :P
Wat ik al wél besloten heb is haar sowieso niks van dit seizoen te laten zien! ;)
Waarom niet? Misschien is dit seizoen juist wel het seizoen voor haar en ervaring leert dat ze de oude seizoenen in dat geval ook vanzelf zal willen zien.
Wij gaan vanaf zondag 20.00 in ieder geval weer vanaf Eccleston alles opnieuw kijken. Het seizoen met Jodie kijken we dan ergens anders in de week wel ergens tussendoor.
Verder, over episch gesproken, Vincent and the Doctor. ;)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 14 november 2018 @ 11:05:54 #232
74056 crew  ToT
pi_183139208
quote:
15s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat ze er zelf een mening over heeft. Misschien vindt ze het wel superleuk, net als dat anderen dit seizoen erg kunnen waarderen.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:58 schreef Danny het volgende:

[..]

Waarom niet? Misschien is dit seizoen juist wel het seizoen voor haar en ervaring leert dat ze de oude seizoenen in dat geval ook vanzelf zal willen zien.
Wij gaan vanaf zondag 20.00 in ieder geval weer vanaf Eccleston alles opnieuw kijken. Het seizoen met Jodie kijken we dan ergens anders in de week wel ergens tussendoor.
Verder, over episch gesproken, Vincent and the Doctor. ;)
Het moet wel LEUK zijn om je aan te kunnen spreken. Dit seizoen zou haar alleen maar laten afknappen.

En @ Vincent and the Doctor; ik heb haar al wel die ontknoping laten zien op Youtube. :)
pi_183139234
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:05 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

Het moet wel LEUK zijn om je aan te kunnen spreken. Dit seizoen zou haar alleen maar laten afknappen.
Ik vind het hartstikke leuk. En met mij nog vele anderen.
Ja doei.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 14 november 2018 @ 11:12:27 #234
74056 crew  ToT
pi_183139321
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik vind het hartstikke leuk. En met mij nog vele anderen.
En ik ken mijn vrouw en haar smaak. :)
pi_183139449
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik snap er niets van. Als ik een serie of film kijk ga ik echt niet turfen of er wel genoeg blanken in zitten. Ja, als anderen roepen dat er te weinig of teveel in zit, dan wil ik nog weleens alsnog gaan reageren, maar verder boeit het me weinig. Wel stoor ik me eraan als een blank personage opeens niet meer door een blank persoon gespeeld wordt (of als een niet blank personage opeens niet meer door een niet blank personage gespeeld wordt, een blanke Shaft gaat niet werken. Een blanke Blade ook niet. Een blanke Luther ook niet). En dan nog lig ik er niet van wakker hoor, maar ik vind dat raar. Een zwarte James Bond zou ik erg raar vinden. Maar verder beoordeel ik op acteerprestatie, verhaal en de film of aflevering als geheel. Ongeacht wie wat speelt.
Een zwarte James Bond zou ik nog wel logisch vinden. Voor mij is James Bond een codenaam voor verschillende geheime agenten. De agent die in de jaren '60 de codenaam James Bond had, is niet dezelfde geheim agent die de codenaam in de jaren '90 gebruikte. Zodoende kan het gebeuren dat een zwarte geheim agent die codenaam krijgt. Beetje hetzelfde als met de director of Operations - M - die zodoende dus van sekse kon wisselen (en weer terug).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Admin woensdag 14 november 2018 @ 11:24:00 #236
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183139498
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Een zwarte James Bond zou ik nog wel logisch vinden. Voor mij is James Bond een codenaam voor verschillende geheime agenten. De agent die in de jaren '60 de codenaam James Bond had, is niet dezelfde geheim agent die de codenaam in de jaren '90 gebruikte. Zodoende kan het gebeuren dat een zwarte geheim agent die codenaam krijgt. Beetje hetzelfde als met de director of Operations - M - die zodoende dus van sekse kon wisselen (en weer terug).
James Bond is niet de codenaam, dat is 007 ;)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_183139525
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:24 schreef Danny het volgende:

[..]

James Bond is niet de codenaam, dat is 007 ;)
007 is het codenummer uiteraard ;)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_183139583
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik snap er niets van. Als ik een serie of film kijk ga ik echt niet turfen of er wel genoeg blanken in zitten.
Turfen is overdreven; maar als een film zich bijv. afspeelt in een gebied waar IRL 90% Aziaat is maar in de film vrijwel iedereen (behalve de schurk) roomblank is.. tsja. Dan valt wel een beetje op.
Ik kijk ondermeer naar jou, The Last Airbender.
pi_183139618
bepaalde mensen turven ook homo's... vaak is één homopaar al veel teveel voor hen, zoals in de nieuwste Star Trek serie.

"hallo hallo het is echt te belachelijk voor woorden dat er op een ruimteschip uit de 23ste eeuw waar honderden mensen wonen en werken welgeteld 1 homopaar is, totaal niet representatief en alleen maar politiek correct om de SJW's te pleasen hurdur!!!

Was getekend, incel"
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_183139687
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:12 schreef ToT het volgende:

[..]

En ik ken mijn vrouw en haar smaak. :)
Nou ja, waarom blijf je dan posten? Ik lees altijd dat het altijd beter is om gewoon weg te gaan als je iets wat verandert niet kunt waarderen, want de tijd kun je toch niet terugdraaien, en als het niet (meer) voor jou is doe je er beter aan om het achter je te laten en niet als in een slecht werkend huwelijk maar jezelf maar te blijven pijnigen en er over te blijven praten en klagen zonder dat iemand zegt 'ja, zullen we gewoon niet?' Dat is voor niemand leuk, en je verandert er toch niets aan. Misschien dat je over een tijdje weer vrienden kunt zijn, maar dat gebeurt niet als je maar continu blijft klagen.

Tevens, de TARDIS heeft nu een O+ Custard Cream Dispenser O+



[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 14-11-2018 11:42:29 ]
Ja doei.
pi_183139709
Ja okee ik moet wel toegeven dat mijn nieuwe vriendin nu 2 aflevering van dit seizoen heeft gekeken (daarvoor nooit Doctor Who) en dat het haar echt totaal niet kon boeien... die in dat hotel en die me de Splegt (?). Kan natuurlijk ook aan haar smaak liggen, maar ik denk wel dat bepaalde series beter zijn om in te stappen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_183139719
quote:
3s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tevens, de TARDIS heeft nu een O+ Custard Cream Dispenser O+

Zoiets is alleen leuk voor de fans die het al kennen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 14 november 2018 @ 11:39:36 #243
74056 crew  ToT
pi_183139773
quote:
3s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, ik lees altijd dat het altijd beter is om gewoon weg te gaan als je iets wat verandert niet kunt waarderen, want de tijd kun je toch niet terugdraaien, en als het niet (meer) voor jou is doe je er beter aan om het achter je te laten en niet als in een slecht werkend huwelijk maar jezelf maar te blijven pijnigen en er over te blijven praten en klagen zonder dat iemand zegt 'ja, zullen we gewoon niet?' Dat is voor niemand leuk, en je verandert er toch niets aan. Misschien dat je over een tijdje weer vrienden kunt zijn, maar dat gebeurt niet als je maar continu blijft klagen.

Tevens, de TARDIS heeft nu een O+ Custard Cream Dispenser O+

[ afbeelding ]
Waar de vliegende blauwe NEUK heb je het in godsnaam over? Dit is gewoon een walgelijke opmerking. Ik wil gewoon kijken of ik haar in deze serie kan interesseren. Zo niet: jammer.
pi_183139822
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Waar de vliegende blauwe NEUK heb je het in godsnaam over? Dit is gewoon een walgelijke opmerking. Ik wil gewoon kijken of ik haar in deze serie kan interesseren. Zo niet: jammer.
Ik heb het over blijven posten in een topic en alleen maar klagen, dat had wat duidelijker gekund.
Ja doei.
  Admin woensdag 14 november 2018 @ 11:47:06 #245
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183139949
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:31 schreef Nielsch het volgende:
bepaalde mensen turven ook homo's... vaak is één homopaar al veel teveel voor hen, zoals in de nieuwste Star Trek serie.

"hallo hallo het is echt te belachelijk voor woorden dat er op een ruimteschip uit de 23ste eeuw waar honderden mensen wonen en werken welgeteld 1 homopaar is, totaal niet representatief en alleen maar politiek correct om de SJW's te pleasen hurdur!!!

Was getekend, incel"
Ik stoor me daar helemaal niet aan.
Net zoals ik me niet aan huidskleuren stoor, of er nou veel of weinig van een bepaalde kleur in zit.
Ik vind het verhaal belangrijk. Als dat goed in elkaar zit en het acteerwerk is in orde vermaak ik me prima :)

Verder zal iedereen over DW wel een mening hebben. Dat is altijd zo geweest. Klagen over Moffat, Clara etc gebeurde ook. Nu is de Doctor een vrouw en is klagen opeens niet meer oké om een of andere reden.

Ben allang blij dat hier niet iedereen het geweldig of afschuwelijk vindt. Dat zou een circlejerk van jewelste worden. Diversiteit is goed. Zelfs in meningen :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 14 november 2018 @ 11:57:35 #246
74056 crew  ToT
pi_183140218
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb het over blijven posten in een topic en alleen maar klagen, dat had wat duidelijker gekund.
Ah, kritische geluiden over de show hier zijn verboten! :') En je hebt ff gemist dat ik ook afleveringen genoemd heb die ik goed vind?
pi_183140255
Er is niets verboden. Ik geef alleen mijn mening over die posts.
Ja doei.
pi_183144028
ik vind het weer geweldig, zoals altijd weer de normale cyclus van uuuh.... een nieuwe dokter? Maar Capaldi was niet mijn favoriet dus dit was weer een heerlijke vernieuwing. een verfrissende adem. al ademde Capaldi weer een beetje de oude sfeer uit maar een beetje te chaotisch voor mijn smaak.

Ik ben benieuwd hoe het seizoen verder gaat vorderen (Ik ben nu op aflv 4 ) :9
Redacted
pi_183144206
Ik vond Capaldi ook geweldig. Zijn monologen O+
Ja doei.
  Moderator woensdag 14 november 2018 @ 15:33:35 #250
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_183144423
Ik vond Capaldi in zijn eerste seizoen wel al wat meer hoogtepunten hebben dan Whittaker vooralsnog, want ik ben het wel eens met Danny dat de verhalen flinterdun zijn (zoals eerder aangegeven stoor ik me vooral aan die zijlijnverhalen). Afgelopen episode is er wel weer eentje die me bijblijft, maar dan nog vond ik de acteerprestaties lichtelijk ondermaats. Maar ik blijf hoop houden.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')